Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met deze camara, ten eerste heb er nieuwe duracell batterijen ingedaan en die zijn met live-vieuw echt na 15min leeg!! maar nu komt het deze camara heeft standaard 8MB memory nu heb ik er een compactflash kaart in van 32mb als ik die erin doe zegt die dat de kaart vol is terwijl ik hem al geformateerd heb, en als je hem erin doet kan je dus ook geen foto maken. als ik hem eruit haal kan het weer wel met ze interne memory. wie kan me helpen???

ps de compactflash kaart is van dane-elec.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 17:43 ]

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:18

aKra

Intentionally left blank.

Het klinkt allemaal wel heel vaag, maar hoe lang gaat de camera er mee door als je die 8Mb stick gebruikt, dan kan je het terugsporen of het aan die 32Mb ligt.

Intentionally left blank.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Batterijen gaan zeer snel leeg met gebruik van het LCD scherm. Ik weet niet wat normaal is voor die camera, maar probeer eens oplaadbare batterijen met een hogere capaciteit.

En ondersteund je camera wel 32MB kaartjes?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
LiquidSilver schreef op 26 november 2002 @ 17:53:
Batterijen gaan zeer snel leeg met gebruik van het LCD scherm. Ik weet niet wat normaal is voor die camera, maar probeer eens oplaadbare batterijen met een hogere capaciteit.

En ondersteund je camera wel 32MB kaartjes?
CF heeft de contoller onboard. IS dus niet afhankelijk van de camera wat voor een kaartje erin kan.

Verwijderd

Topicstarter
met de 8mb kan ik 16 foto's opslaan op normale kwaliteit 2 sterrentjes bij de 318.
als ik de 32mb erbij doe zegt die dat er geen foto op de CF card staan. als ik dan een foto wil maken zie je onderin op het lcd scherm een rood balkje die zegt CF card is full. ookal formateer je hem. windows geeft ook foutmeldingen als ik de camara aansluit kan niet eens meer een foto bekijken. heb win xp.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Ares408 schreef op 26 november 2002 @ 18:25:
[...]

CF heeft de contoller onboard. IS dus niet afhankelijk van de camera wat voor een kaartje erin kan.
Ow is CF idd, niet gezien :)
Dacht het over SM ging.

[ Voor 5% gewijzigd door Klippy op 26-11-2002 22:08 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
nog iemand die kan helpen?
Pagina: 1