Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
uuuh,
dat zijn gewoon de Mika stats.... algemeen bekend.... toch?
dat zijn gewoon de Mika stats.... algemeen bekend.... toch?
Das wel, maar ik denk dat veel mensen hier wel eens een kijkje zouden willen nemen...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
de Fullstats pagina is wel errug imposant
hm die kunnen wij ook gewoon gebruiken
is wel een mooi proxytje. voor de gein een keer proberenmet 10 blokjes ofzo
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Inderdaad, die kan iedereen gewoon gebruiken. Maar dat is uiteraard niet de bedoeling. Daarom heeft Mika al een tijd geleden aangekondigd dat hij bij misbruik maatregelen gaat nemen. Maar gelukkig is dat tot nu toe nog niet gebeurt. Misschien kunnen jullie een voorbeeld aan Team Anandtech nemen en zelf zoiets opzetten. Zie http://anandforums.gisystech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=154336 voor een stuk echte teamgeest.
Thijs
Team Anandtech
Thijs
Team Anandtech
Dat kan Chaos beantwoorden, het is zijn server.
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
Die stats worden ieder uur geupdate en draaien op een Celeron 400 met 64MB geheugen. Zie voor meer server-info: http://neptune.tcw.cx .
hmz, wat ik me afvraag, wrom flushen sommige mensen als 11 dagen niet?
bezig wat op te sparen... ofzo?
bezig wat op te sparen... ofzo?
Het ziet er naar uit dat die gasten ook flushen, of ligt dat nu aan mij? Ik bedoel die piek daar bij 02/01 is wel errug hoog!
Misschien ook wel niet... Gewoon PC drie maanden laten grazen en dan pas flushen...
Maar dan heb je geen stats!
Plezier
Misschien ook wel niet... Gewoon PC drie maanden laten grazen en dan pas flushen...
Maar dan heb je geen stats!
Plezier
Bericht hierboven
jah die stats zag ik laatst ook...best impressive jah.
Maaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Kifaru, als jij dat van team spirit vind getuigen dan is er iets behoorlijk mis vind ik. Je gaat voor dit project toch geen geld uitgeven. Het gaat om CPU power die er al is, dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ookal is het alleen maar voor de stats... Ik zou het weer wel team spirit vinden als een of andere programmeer held een prog zou schrijven waarmee de statsrun verdeeld zou kunnen worden over verschillende compu's ofzow.. Als je elkaar op een eerlijke manier helpt dus. Dat is dit niet vind ik.
Maar geld geven? Kom op zeg, dan ben je toch iets te ver heen.
Maaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Kifaru, als jij dat van team spirit vind getuigen dan is er iets behoorlijk mis vind ik. Je gaat voor dit project toch geen geld uitgeven. Het gaat om CPU power die er al is, dit kan toch niet de bedoeling zijn? Ookal is het alleen maar voor de stats... Ik zou het weer wel team spirit vinden als een of andere programmeer held een prog zou schrijven waarmee de statsrun verdeeld zou kunnen worden over verschillende compu's ofzow.. Als je elkaar op een eerlijke manier helpt dus. Dat is dit niet vind ik.
Maar geld geven? Kom op zeg, dan ben je toch iets te ver heen.
kifaru: dat is idd mooie teamspirit! Als ik een TA diehard was en geld had had ik vast ook wel wat gedoneert.... maar dat is allebei niet het geval, sorry
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Pagina: 1