ik heb w2k server er af gegooit, omdat men vriendje met winxp prof aan kwam zetten. men pc was toch weer toe aan verschoning. dus ik format c: booten vanaf cd. ten eerste lukte het al niet vom te booten vanaf de dvd drive, want er kwam gelijk fatal error, dus ik in de brander gedaan gingtie gewoon verder zelfs bestanden voor de setup kopieren lukte gewoon. toen gingtie opnieuw opstarten en kwam weer die fatal error. nu weet ik niet meer wat ik kan doen en jullie ??? ........
is het misschien een idee de andere schijven ook leeg te gooien en alle partities te verwijderen en dan nog een x proberen winxp te installen, ik heb dit liever niet vanwege men mp3's maja als het moet dan moet het. eerst win98 installen en daarna winxp misschien ook een idee? jullie weten he ik helaas niet
Je zou idd eerst WIn98 erop kunnen zetten en dan WinXP, maar is die CD-ROM wel goed dan?? Is de C: wel goed geformateerd?? Laat de schijf eens door WinXP zelf formateren als NTFS. Misschien helpt dat. Veel succes in ieder geval.
Powered by KPN
de xp cd is wel goed, want het was eerst mijn cd en heb um zovaak gebruikt zitten geen krassen op en kheb um al een x uitgebreid laten formateren met NTFS dan denk ik dat ik maar win98 erop ga zetten en daarna winxp
kheb nu alle parities verwijderd en met fdsisk weer nieuwe gemaakt de c schijf geformateerd en weer gaftie die fatal error. hij kan ook weer niet booten vanaf de dd drive, weer moet ik booten vanaf de brander. dan startie opnieuw op als tie de besatnden heeft gekopieert dan komt er weer een fout general protection, iets van /systemroot/system32/rdll.dll ofsowiets en dan doet tie gewoon niks meer
Verwijderd
ach
ik heb ook zoveel gekloot met xp cdees gehad....
ben blij dat ik binnenkort 2000 er op ga pleuren
ik heb ook zoveel gekloot met xp cdees gehad....
ben blij dat ik binnenkort 2000 er op ga pleuren
En als je eerst de i386 naar je harddisk kopieert en van daaruit de installatie start? Dus niet booten vanaf CD. Al geprobeerd?
nee nog niet geprobeerd, maar hoe zit dat ook alweer met kopieren in dos??? en zit er dan gewoon setup.exe bij ? en trouwens de cd is sowieso al niet goed af gesloten, maar bij men vriendje deed tie het wel, echter wel alleen uit de brander maar hij deed het toch maar kzal is kijken met de i368 te kopieren thnx alvast
Hoe staan je jumper van je harde schijf? Rpobeer eens om ipv 16 heads een 15 heads instelling te gebruiken! Kan me herinneren dat ik een zelfde probleem heb gehad!
Succes!
Succes!
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Pagina: 1