Functietoetsen Logitech Internet Navigator SE

Pagina: 1
Acties:

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 13:01

Flotter

Pelipper!

Topicstarter
Ik ben m'n toetsenbord een beetje beu en wil een nieuwe kopen :) Nu lijkt mij de Logitech Internet Navigator Special Edition best wel een 1337 ding, alleen schijnen de funtietoetsen een dubbele functie te hebben. In plaats van F1, F2, F3, enz. schijnt de 'primaire' functie New, Undo, Redo, enz. te zijn :(

Nu is mijn vraag dus: hoe zit dat precies?
Moet je elke keer dat je een F-toets wilt gebruiken een tweede toets ingedrukt houden of zo? Of is F1, F2, F3, ... als primaire functie in te stellen?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Je moet geloof ik elke keer als je de F1 etc toetsen willen gebruiken de F lock toets 1 malig indrukken.
Ik heb zelf hier nog de oude versie en ben blij dat ik die heb en niet de nieuwe zoals een vriend heeft.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

volgens mij kan je dit via een script of proggie instellen. Zoek eens op Got. 'k heb het volgens mij van de week gelezen

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Flotter

Flotter

Pelipper!

Topicstarter
Roeligan schreef op 26 November 2002 @ 19:15:
volgens mij kan je dit via een script of proggie instellen. Zoek eens op Got. 'k heb het volgens mij van de week gelezen
Search is nogal brak, en de alternatieve search doet't ook niet echt (Exception: Error reading block: got end of file). Hoewel... Als ik geen subforum selecteer doet ie't wel :X

Maareh, je hoeft dat knopje maar 1 keer in te drukken en dan werken de F-toetsen normaal totdat je weer reboot?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb sinds de HCC ook dit bordje en je hebt idd zo'n F-lock. 1 maal indrukken en je kan de F knoppen weer normaal gebruiken.

Gelukkkig heeft mijn optical desktop dat niet want het is best irritant

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kan die knoppen ook anders toewijzen, bij de instellingen van het toetsenbord, tabblad F-toetsen. Dan kan je er de gewone F-toetsen van maken, maar dan verlies je wel de extra funtianoliteit (huh, ik weet niet meer hoe je dat schrijft), maar als je die toch niet gebruikte is het niet erg.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Flotter

Flotter

Pelipper!

Topicstarter
Hij ligt hier nu voor me op m'n bureau :)
Resistor schreef op 27 November 2002 @ 10:32:
Je kan die knoppen ook anders toewijzen, bij de instellingen van het toetsenbord, tabblad F-toetsen. Dan kan je er de gewone F-toetsen van maken, maar dan verlies je wel de extra funtianoliteit (huh, ik weet niet meer hoe je dat schrijft), maar als je die toch niet gebruikte is het niet erg.
Volgens mij niet... Ik zie tenminste alleen maar opties om er een url, programma, directory of zelfgemaakt menu mee te openen.
Maargoed, F-lock staat aan en't kb werkt nu naar volle tevredenheid :)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Flotter schreef op 27 november 2002 @ 16:57:
Hij ligt hier nu voor me op m'n bureau :)

[...]

Volgens mij niet... Ik zie tenminste alleen maar opties om er een url, programma, directory of zelfgemaakt menu mee te openen.
Maargoed, F-lock staat aan en't kb werkt nu naar volle tevredenheid :)
Je hebt gelijk. Ik ga mij maar in een hoekje zitten schamen.
Ik heb hem ook maar sinds vrijdag, en ik heb nog niet goed gekeken wat ik er allemaal mee kan...

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Dit is geen goede oplossing om de F-toetsen opnieuw in te stellen. In Windows werkt het perfect, alleen in een spel (in mijn geval code name eagle) werkt het niet :(.

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:22
ik ben hier ondertussen helemaal irritant van dit toetsenbord, denk zelf dat ik hem ga weggeven aan mijn pa. Wie gebruikt die dingen in godsnaam trouwens, komen ze met logitech aan dat bijna niemand de F-toetsen gebruikt 8)7

Digital Media Junkie

Pagina: 1