Iomega DitoMax tapestreamer hoe aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb hier een Iomega DitoMax tapestreamer die op een floppydrive moet worden aangesloten, maar wat moet ik dan in mijn bios veranderen?

[ Voor 13% gewijzigd door Mavvie op 26-11-2002 17:24 ]

Twitter | Linkedin

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-03 17:49
niets je moet alleen zorgen dat de DMA kanalen niet conflicteren en dat hij op het stuk voor de twist zit

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Mavvie
KaMiKaZe schreef op 26 november 2002 @ 17:25:
niets je moet alleen zorgen dat de DMA kanalen niet conflicteren en dat hij op het stuk voor de twist zit
Er zit voor de rest niets anders op dan die drive.. Maar in mn bios staat Drive A 3,5 inch blabla bla. Moet dat op None staan?

Twitter | Linkedin

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

als je niet zo'n drive eraan hebt hangen, en alleen de tapestreamer, zet je al je floppydrives inderdaad op NONE

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Mavvie
limoentje schreef op 26 November 2002 @ 17:51:
als je niet zo'n drive eraan hebt hangen, en alleen de tapestreamer, zet je al je floppydrives inderdaad op NONE
Mm ok, maar windows XP herkend hem niet... komt dit door de ondersteuning? Of is er dan iets niet goed met de tape?

Twitter | Linkedin

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

kan zijn dat XP het geval niet ondersteunt, en dat je gewoon een XP driver van Iomega moet zoeken ... maar daarvoor verwijs ik je graag door naar de info op de Iomega site :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1