• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Of lievergezegd, mijn gf wil bij de media markt in de buurt een mp3 speler kopen, budget rond de 100 euro.

Op dit moment zijn daar te koop:

Jamba mp-120 79 euro
Jamba mp-125 129 euro
Napa DAV-316 89 euro
loopmax? cd-100 49 euro
Sony dcj501 149euro (beetje te duur)
phillips expanium 311 149euro (beetje te duur)
211 119 ,,
203 129 ,,

Nou weet ik zelf weinig van deze spullen, maar na even kijken lijkt me dat de loopmax een knaken ding is.

Nou las ik hier ook wat negatieve dingen over jamba spelers. Dus een Napa, phillips of Sony lijkt het me worden.

Ze heeft weinig eisen, het is vooral voor in de trein en op reis.

Kan iemand me nog tips geven?

specs

Verwijderd

let ff opt geheugen, evt uitbreidbaar, display en dat soort dingen....

Verwijderd

Ik denk dat hier genoeg topics over zijn. Al de 'Search' optie gebruikt ?

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 20:28
iRiver iFP 180T ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MisterData op 26-11-2002 20:51 ]

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Aidix

Geluidspietlut

gladiool schreef op 26 november 2002 @ 17:09:
Of lievergezegd, mijn gf wil bij de media markt in de buurt een mp3 speler kopen, budget rond de 100 euro.

Op dit moment zijn daar te koop:

[zooi]

Nou weet ik zelf weinig van deze spullen, maar na even kijken lijkt me dat de loopmax een knaken ding is.

Nou las ik hier ook wat negatieve dingen over jamba spelers. Dus een Napa, phillips of Sony lijkt het me worden.

Ze heeft weinig eisen, het is vooral voor in de trein en op reis.

Kan iemand me nog tips geven?
Als je een beetje had opgelet dan had je ook gelezen dat die philips en sony ook knakedingen zijn. Voor een goede MP3speler moet je gewoon niet naar de mediamarkt.
Die Samsung van 119 euro is wel goed, zolang je geen VBR mp3's afspeelt. Die hebben ze hier bij de mediamarkt wel liggen.

Ik heb drie tips voor je:

-koop de goedkoopste taiwan boutzooi, die is vast beter als die Philips/Sony
-koop de samsung. Die is gewoon dik in orde. maar wel iets duurder dan de goedkoopste
-koop niets bij de mediamarkt en ga naar www.mp3cdspeler.nl als je echt een goede wilt hebben voor hetzelfde geld.