[xp]Remote Desktop Connection niet aan of weg

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:29
Ik heb net op mijn server (zie sig) windows XP Engels met SP1 geinstalleerd. Nu wilde ik via mijn deze pc dus RDC gebruiken om er na te connecten en dan alles verder te installeren. Maar het rare is ik kan niet connecten. (dus het zal imo niet aanstaan)
Afbeeldingslocatie: http://images.doomed.nl/rdc.jpg
dit krijg ik dus

nou ja ik kijk bij service staat imo aan (iemand die weet misschien hoe de service heet, Remote Access Connection Manager deze staat aan lijkt mij de goeie.....)
normaal moet bij system (control panel) moet er ook een tab zijn van remote.. maar deze bestaat niet eens :?

dus hoe krijg ik dat aan de praat?

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Heb je de vinkjes aanstaan bij rechtermuis my computer en dan tabblad remote?

• Ankh
camiels schreef op 26 november 2002 @ 17:05:
Heb je de vinkjes aanstaan bij rechtermuis my computer en dan tabblad remote?
lezen is ook een vak denk
ik heb dat hele tab blad niet

• Ankh
ff geprobeerd met radmin, maar die kan ook al niet connecten (wat hier los van staat, want RDC schijnt gewoon niet te werken bij die install van mijn server, imo ik wil hem wel aan de gang hebben...)

ik heb er een edimax BR-6104 tussen zitten... imo maakt dat niet veel uit ofwel? ik wil natuurlijk eerst de RDC van winXP server aan de gang hebben voordat ik daarover buig!!

• Ankh
ik heb nu remote admin er op gezet maar die ondersteunt geen windows XP.. en de server krijgt wanneer ik connect een CPU Usage van 80+% :/ niet echt handig dus.. ik heb nu ook VNC geprobeerd maar dat werkt niet zo lekker... dus ik wil RDC van windows echt wel ff proberen .. anders installleer ik gewoon win2k pro slipstreamed met SP3...

• Ankh
***schop***
ben ik nou de enige met dit probleem?

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:07

L0g0ff

omg

RaMMSTeiN schreef op 28 november 2002 @ 22:11:
***schop***
ben ik nou de enige met dit probleem?
nee dat ben je niet :) heel toevallig liep ik vandaag tegen de exact de zelfde foutmelding aan ;) Ik heb hem alleen nog niet opgelost omdat ik daar geen tijd voor had. Je zou kunnen proberen de rdp service ff een schop te geven (of heel je pc) anders weet ik het niet.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Ankh
ik heb dat al meerdere malen geprobeerd en welke service is dat? want ik zie enkel eentje van remote nog wat (voor assistance is dat geloof ik...)
hele pc reboot ik al jammer genoeg vaak.... :/
Pagina: 1