Ik vind van niet......
2 opties.
Opstarten met de -quiet optie of instellen in de .ini dat hij niet zicht baar is.
Hij komt dan nog wel in de Task Manager te staan.
Opstarten met de -quiet optie of instellen in de .ini dat hij niet zicht baar is.
Hij komt dan nog wel in de Task Manager te staan.
Verwijderd
installeren ven uit de commandprompt met dnetc -install en je ziet hem niet meer terug, ook niet met de task manager.
Hij begint wel gelijk te grazen als de computer aanstaat en je kunt hem ook nog bedienen maar dan weer alleen met de command promt opties.
Je kunt ze allemaal te zien krijgen met dnetc -help
Hij begint wel gelijk te grazen als de computer aanstaat en je kunt hem ook nog bedienen maar dan weer alleen met de command promt opties.
Je kunt ze allemaal te zien krijgen met dnetc -help
Dank je dat laatste is dus de bedoeling ik wil hem ook niet in de taskmanager zien. Mensen hebben de vervelende nijging om vragen te gan stellen en als ze het niet snappen moet het eraf??
Dankje
MZL
Dankje
MZL
Ik vind van niet......
Zet dit er dan ook ff bij, (in de .ini) dan gaan ze ook niet raar opkijken als ie 100% cpu load geeft in taskman.
[triggers]
pause-watch-plist=taskmgr.exe
[triggers]
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 11:36 schreef Sir.Kiekeboe.kijkt.tv het volgende:
installeren ven uit de commandprompt met dnetc -install en je ziet hem niet meer terug, ook niet met de task manager.[/quote]Correctie. Ik weet niet welk OS je gebruikt, maar je ziet hem wel terug in de taskmanager onder NT bijvoorbeeld.
installeren ven uit de commandprompt met dnetc -install en je ziet hem niet meer terug, ook niet met de task manager.[/quote]Correctie. Ik weet niet welk OS je gebruikt, maar je ziet hem wel terug in de taskmanager onder NT bijvoorbeeld.
Dat is juist.
Ik zit nu achter een computer waar geen koe op staat, dus ik kan het fout hebben (jaja ik heb de eigenaar al bewerkt, maar hij wil toch echt niet
, maar als je de client opstart met -quiet dan zie je hem niet in de taskmanager. Maar wel weer in de processenlijst. Meende ik tenminste.
Ik zit nu achter een computer waar geen koe op staat, dus ik kan het fout hebben (jaja ik heb de eigenaar al bewerkt, maar hij wil toch echt niet
De taskmanager is het programma en daarin staat een tab applications en processes en prefermeance.
Dus je ziet 'm wel in de task manager:-)
Dus je ziet 'm wel in de task manager:-)
Verwijderd
Wat ik heb gedaan is dat ik de files een andere naam heb gegeven, dan herkent niemand ze meer. Die optie van Duke is ook erg cool.
Wat ik ook doe het koetje blijft zichtbaar. Wanneer het koetje niet aichtbaar is doet deze ook NIETS!!!! Ik gebruik w 98.
-quiet doet niets
-hide doet niets
-ikweethetnietmeer..
Ik heb nu op een aantal peecees de client geinstaleerd, allemaal dezelfde ini, de een doet het wel de ander niet. Bij sommige komt er geen buff-out te staan, als ze een nacht hebben overgewerkt en je doet de volgende dag -flush krijg je het bericht buffers are empty no flush required. KLOTE ZOOI..........
WIE WEET RAAD
-quiet doet niets
-hide doet niets
-ikweethetnietmeer..
Ik heb nu op een aantal peecees de client geinstaleerd, allemaal dezelfde ini, de een doet het wel de ander niet. Bij sommige komt er geen buff-out te staan, als ze een nacht hebben overgewerkt en je doet de volgende dag -flush krijg je het bericht buffers are empty no flush required. KLOTE ZOOI..........
WIE WEET RAAD
Ik vind van niet......
Nee, geen proxy..
ini file
[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
[rc5]randomprefix=183
fetch-workunit-threshold=3000
preferred-blocksize=33
randomprefix=229
[parameters]
id=pinnie@home.nl
[networking]
keyserver=212.204.142.59
nofallback=true
autofindkeyserver=no
dialup-watcher=passive
[buffers]
frequent-threshold-checks=3
checkpoint-filename=pim.rc5
[display]
detached=no
[triggers]
ini file
[misc]
project-priority=RC5,DES=0,CSC=0,OGR=0
[rc5]randomprefix=183
fetch-workunit-threshold=3000
preferred-blocksize=33
randomprefix=229
[parameters]
id=pinnie@home.nl
[networking]
keyserver=212.204.142.59
nofallback=true
autofindkeyserver=no
dialup-watcher=passive
[buffers]
frequent-threshold-checks=3
checkpoint-filename=pim.rc5
[display]
detached=no
[triggers]
Ik vind van niet......
heeft zo'n koetje dan niet zelf geflushed? laat ze een logfile maken, en kijk dan de volgende dag wat er die nacht gebeurt is.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 13:47 schreef DukeBox het volgende:
Zet dit er dan ook ff bij, (in de .ini) dan gaan ze ook niet raar opkijken als ie 100% cpu load geeft in taskman.
[triggers]
pause-watch-plist=taskmgr.exe[/quote]Deze is heeel zuiver..
Wat ik daarbovenop op werk heb gedaan is de executable van dnet geregistreerd als service middels svrany.
Dan hoeft de pc alleen maar aan te staan zonder dat er iemand inlogt, nog even de trigger van Duke erin en niemand ziet het.
Tja tenzij men de taskmanager de hele dag geminimaliseerd laat
(en dat zie ik er veeel doen!!)
[triggers]
pause-watch-plist=taskmgr.exe[/quote]Deze is heeel zuiver..
Wat ik daarbovenop op werk heb gedaan is de executable van dnet geregistreerd als service middels svrany.
Dan hoeft de pc alleen maar aan te staan zonder dat er iemand inlogt, nog even de trigger van Duke erin en niemand ziet het.
Tja tenzij men de taskmanager de hele dag geminimaliseerd laat
NU DOEN ZE HET WEL!!! Gelukkig alleen wel heel erg langzaam. Ik heb een p166mmx die heeft de hele dag vanaf 11:34 tot nu over 90% van 1 packet gedaan??
[Nov 08 11:34:15 UTC] Automatic processor detection found 1 processor.
[Nov 08 11:34:15 UTC] Automatic processor type detection found
an Intel Pentium MMX processor.
[Nov 08 11:34:15 UTC] RC5: using core #0 (jasonp P5/MMX).
[Nov 08 11:34:15 UTC] Loaded RC5 32*2^28 packet E5437631:A0000000 (19.50% done)
[Nov 08 11:34:16 UTC] 93 RC5 packets (2968 work units) remain in buff-in.rc5
[Nov 08 11:34:16 UTC] 1 RC5 packet (1 work unit) is in buff-out.rc5
[Nov 08 11:34:16 UTC] 1 cruncher has been started.
.....10%....R20%.....30%.....40%.....50%.....60%.....70%.....80%.....90%..
Dit schiet niet echt op zo...
[Nov 08 11:34:15 UTC] Automatic processor detection found 1 processor.
[Nov 08 11:34:15 UTC] Automatic processor type detection found
an Intel Pentium MMX processor.
[Nov 08 11:34:15 UTC] RC5: using core #0 (jasonp P5/MMX).
[Nov 08 11:34:15 UTC] Loaded RC5 32*2^28 packet E5437631:A0000000 (19.50% done)
[Nov 08 11:34:16 UTC] 93 RC5 packets (2968 work units) remain in buff-in.rc5
[Nov 08 11:34:16 UTC] 1 RC5 packet (1 work unit) is in buff-out.rc5
[Nov 08 11:34:16 UTC] 1 cruncher has been started.
.....10%....R20%.....30%.....40%.....50%.....60%.....70%.....80%.....90%..
Dit schiet niet echt op zo...
Ik vind van niet......
Verwijderd
90% van een packet met 32 blokjes, dus je zou op pak em beet 100 blokjes per dag uitkomen. Staat die PC misschien met een OpenGL screensaver o.i.d. te draaien ?
Doe es een benchmark, en vergelijk die met de logfile. Als daar een groot verschil in zit dan draaien er nog andere processen op die PC.
Verder (jaja, [mierenneukmode]) staat er 2 keer een randomprefix in je .ini (zucht [/mierenneukmode] )
Doe es een benchmark, en vergelijk die met de logfile. Als daar een groot verschil in zit dan draaien er nog andere processen op die PC.
Verder (jaja, [mierenneukmode]) staat er 2 keer een randomprefix in je .ini (zucht [/mierenneukmode] )
100 blokjes/dag voor een P166MMX is anders vrij normaal hoor...
Intentionally left blank
Pagina: 1