Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com
Verwijderd
redhat-config-packages, maar daar heb je X voor nodig (geloof ik).
.
Dus dat wordt toch met de hand installen...
Dus dat wordt toch met de hand installen...
Gewoon met de installatie-cd's en dan voor een upgrade kiezen.
Leven is meervoud van lef
Dat ga ik eens proberen! Ik heb m geinstalleerd met Bootflop&FTP, maar daar zat meen ik ook een upgrade optie bij...Loesje schreef op 26 November 2002 @ 17:57:
Gewoon met de installatie-cd's en dan voor een upgrade kiezen.
Inderdaad, een upgrade zou moeten werken. Je zal dan binnen de upgrade wel moeten kiezen voor handmatig selecteren van extra RPM's. Voordeel is verder dat de upgrade alle afhankelijkheden toevoegd.
Mmm, ik heb inderdaad via de upgrade geinstalleerd.
Wanneer ik nu 'Xconfigurator' start, en ik druk op 'next' krijg ik na een seconde of 10 de error 'segmentation fault'... dat klinkt niet goed,
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Wanneer ik nu 'Xconfigurator' start, en ik druk op 'next' krijg ik na een seconde of 10 de error 'segmentation fault'... dat klinkt niet goed,
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Verwijderd
Klinkt alsof je geheugen kaduuk is?
.
Overigens zou de installatie zelf al je X installatie moeten afhandelen, dus ik zou bijna adviseren om maar helemaal te herinstalleren...
Overigens zou de installatie zelf al je X installatie moeten afhandelen, dus ik zou bijna adviseren om maar helemaal te herinstalleren...
die opmerking heb ik ook nogal eens naar me hoofd gekregen.. als je een vage fout krijgt die iemand niet snapt maar die toch wilt reageren dan is je geheugen maar gelijk kapot..
Om een of andere reden komt het niet in iemand op dat het OS ook wel eens kan gaan falen...
waarschijnlijk is bij de upgrade gewoon iets niet lekker gegaan wat je OS een beetje verziekt heeft..
of hij mist gewoon nog iets ofzo... ook een mogelijkheid..
het kan heel veel zijn..
een herinstallatie is wel een aanrader hoor, dan weet je tenminste zeker dat het goed is.. als je nu dit opgelost krijgt heb je best kans dat je binnenkort weer tegen iets anders aanloopt..
Om een of andere reden komt het niet in iemand op dat het OS ook wel eens kan gaan falen...
waarschijnlijk is bij de upgrade gewoon iets niet lekker gegaan wat je OS een beetje verziekt heeft..
of hij mist gewoon nog iets ofzo... ook een mogelijkheid..
het kan heel veel zijn..
een herinstallatie is wel een aanrader hoor, dan weet je tenminste zeker dat het goed is.. als je nu dit opgelost krijgt heb je best kans dat je binnenkort weer tegen iets anders aanloopt..
Als je belsuit een herinstallatie te doen, en dat werkt, wil je het me dan even laten weten?
Als het updaten niet goed werkt, kan ik daar misschien eens wat mee gaan testen.
Edit:
Nu ik er nog eens over nadenk... Je krijgt die segmentation fault al in het niet -X-windows-gedeelte? Wat gebeurt er als je xwindows gewoon probeert te starten? En kan je evt. niet handmatig een XF86-config file maken? Misschien voldoet de standaard-file wel.
Als het updaten niet goed werkt, kan ik daar misschien eens wat mee gaan testen.
Edit:
Nu ik er nog eens over nadenk... Je krijgt die segmentation fault al in het niet -X-windows-gedeelte? Wat gebeurt er als je xwindows gewoon probeert te starten? En kan je evt. niet handmatig een XF86-config file maken? Misschien voldoet de standaard-file wel.
[ Voor 44% gewijzigd door Loesje op 27-11-2002 12:16 ]
Leven is meervoud van lef
Ookal heb je al ge-upgrade, misschien is deze opmerking toch handig voor mensen die het vervelend vinden om depency problemen op te lossen bij het installeren van RPMs. Het volgende programma/script kan RPMs installeren en ook de bijbehorende depencies. Ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar ik denk dat het wel simpel werkt.
EzRPM
http://freshmeat.net/projects/ezrpm/?topic_id=253
EzRPM
Ik ga het wel eens proberen, of een re-install als het niet werktrvtk schreef op 27 november 2002 @ 13:11:
Ookal heb je al ge-upgrade, misschien is deze opmerking toch handig voor mensen die het vervelend vinden om depency problemen op te lossen bij het installeren van RPMs. Het volgende programma/script kan RPMs installeren en ook de bijbehorende depencies. Ik heb het zelf nog niet gebruikt, maar ik denk dat het wel simpel werkt.
EzRPM
Pagina: 1