vandaag een edimax 6104 gekocht; DHCP uitgezet, vaste IP's uitgegeven aan de aangesloten PC's (Edimax 192.168.0.1, de pc's 192.168.0.2 en .3) maar als ik in de security log kijk zie ik gewoon "DHCP Client:Send discover" iedere 10 seconden. Is dat niet een beetje raar?
kan je ff wat duidelijker zijn,
en lees deze ff Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
en lees deze ff Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
duidelijker?
op de router heb ik de DHCP uitgezet maar toch blijft hij naar DHCP clients zoeken!
op de router heb ik de DHCP uitgezet maar toch blijft hij naar DHCP clients zoeken!
Ik heb ook zo'n edimax br 6104w het instellen van het lan gedeelte ging prima had ik zo voor elkaar waar het wireless gedeelte krijg ik niet voor elkaar al met helpdesk gebeld van MYCOM en ik kan de router weer op sturen als het daar aanligt
Weet je wel zeker dat je de settings gesaved hebt ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
opgelost, de settings waren ingesteld zonder een echte conectie met @home; op het moment dat de router in WAN meegenomen was heeft hij keurig geen DHCP clients meer gezocht. tot nu toe geen klachten
Waar komt dat vandaan dan? Van een client of van de router?nmf schreef op 26 November 2002 @ 16:18:
vandaag een edimax 6104 gekocht; DHCP uitgezet, vaste IP's uitgegeven aan de aangesloten PC's (Edimax 192.168.0.1, de pc's 192.168.0.2 en .3) maar als ik in de security log kijk zie ik gewoon "DHCP Client:Send discover" iedere 10 seconden. Is dat niet een beetje raar?
Pagina: 1