In het vervolg graag gewoon in 't nederlands posten a.u.b. (dus met leestekens, hoofdletters en juist gebruik van ei en ij), dit is toch niet te lezen man..Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 13:16:
ik speel liever met de n-gage dan met dat weif heb haar iets te vaak al rijend tegen me aan gehad in het verleden. in de locomotion bah wat een stom weif is dat geworden zeg
en die stem van haar doet mij kosten.
in de loco was het nog wel lache. oja die n-gage is best een grapig ding alleen bellen met dat ding is een verschut lijkt wel of je een flapoor hebt met dat ding
wie kan mij wat meer vertellen over de mp3 functie? hoe is de kwaliteit van de stereo-headset? Worden alle mp3 soorten ondersteund?
En die RealOne player? wat kan je daar zoal mee afspelen? mpeg-jes? DivX? (divx zal wel niet). Volgens mij was die player alleen maar voor streaming video's, maar dat kan ik ook fout hebben.
Edit: oja, hoe zit de stereoheadset eigenlijk aangesloten? vast niet via standaard jackplug. gewoon via zo'n dunne jackplug?
En die RealOne player? wat kan je daar zoal mee afspelen? mpeg-jes? DivX? (divx zal wel niet). Volgens mij was die player alleen maar voor streaming video's, maar dat kan ik ook fout hebben.
Edit: oja, hoe zit de stereoheadset eigenlijk aangesloten? vast niet via standaard jackplug. gewoon via zo'n dunne jackplug?
[ Voor 18% gewijzigd door Bramm op 08-10-2003 17:38 ]
Verwijderd
Vinden jullie zo'n N-gage niet veel te groot als mobiel!?
Ik zou niet zo'n ding kopen om de spelletjes die er dan opzitten!
Als je spelletjes wilt spelen kan jeeen Gameboy (Advanced) kopen. En om te bellen uiteraard een telefoon.
Owja, en als je mp3's wilt luisteren koop dan een mp3speler!
Ibead is een onwijs gaaf ding!
Als je spelletjes wilt spelen kan jeeen Gameboy (Advanced) kopen. En om te bellen uiteraard een telefoon.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 18:43 . Reden: toevoeging mp3 ]
Maar waarom zou je drie apparaten kopen met een totale waarde van ongeveer zes a zeven honderd euro terwijl het ook in één apparaat kan t.w.v. 300-350 euro. Jammer dat het wat groot is voor een telefoon.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 18:28:
Vinden jullie zo'n N-gage niet veel te groot als mobiel!?
Anderzijds snap ik het ook vanuit jouw oogpunt,
liever drie mooie apparaten dan 1...
[ Voor 5% gewijzigd door Xion op 08-10-2003 19:12 ]
trouwens op internet zijn er al verschillende reviews geplaatst en allemaal zijn ze zeer kritisch op de N-gage.
Vooral omdat je eerst het halve ding moet slopen om de catridge erin te douwen en te gaan spelen duurt ook 30 sec eer dat het ding is opgestart.
Ze kwamen allemaal tot de conclusie dat je beter voor de GBA kan gaan of wachten op de Sony PSP.
bron: www.gamer.nl
Vooral omdat je eerst het halve ding moet slopen om de catridge erin te douwen en te gaan spelen duurt ook 30 sec eer dat het ding is opgestart.
Ze kwamen allemaal tot de conclusie dat je beter voor de GBA kan gaan of wachten op de Sony PSP.
bron: www.gamer.nl
[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 08-10-2003 19:18 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
De GBA tot hetzelfde of zelfs meer in staat. Overigens loopt de N-Gag voor geen tiet en is tombraider al helemaal niet te spelen door het kleine scherm.dawuss schreef op 08 October 2003 @ 11:51:In de reclamespotjes van de NGage zie ik echter toch wel degelijk werelden die zijn opgebouwd uit polygonen, meer op de manier zoals je het zag bij de Playstation.
In dat opzicht denk ik dat de NGage grafisch tot een stuk meer in staat is dan zijn concurrent de GBA.
Om filmpjes te spelen onderweg zou ik nog eerder een pda nemen.
Verwijderd
De GBA haalt niet de kwaliteit die ik gezien heb bij tr(op de reclame dan he
).
Het heeft ook een hoog gadhet gehakte(jammer van de camera) en het is een primeur.
waarschijnlijk wordt de telefoon hier minder gewaardeert omd at men hier veel verder loopt en meer gewend is dan de normale mens. Er zijn een hele bende mensen die al opkijken bij een nokia7210 bijvoorbeeld(bij een kleurenscherm al) om nog maar niet te spreken over de SPV.
met zo'n reclame campagne kan het best wat worden!
Het heeft ook een hoog gadhet gehakte(jammer van de camera) en het is een primeur.
waarschijnlijk wordt de telefoon hier minder gewaardeert omd at men hier veel verder loopt en meer gewend is dan de normale mens. Er zijn een hele bende mensen die al opkijken bij een nokia7210 bijvoorbeeld(bij een kleurenscherm al) om nog maar niet te spreken over de SPV.
Verwijderd
weet iemand hoe de instellingen zijn voor gprs op de n-gage.
Heb een orange abbo en ik geloof dat ik dan share moet instellen ofzo, is dat al mogelijk voor de n-gage?
BTW leuk toestel echt alles in 1! moest alleen ff een bleutooth adapter kopen om pc suite te laten werken
Heb een orange abbo en ik geloof dat ik dan share moet instellen ofzo, is dat al mogelijk voor de n-gage?
BTW leuk toestel echt alles in 1! moest alleen ff een bleutooth adapter kopen om pc suite te laten werken
Verwijderd
Ik stel voor dat je hem eerst zelf speelt. Van de reclame beoordelen is nogal... tja... ik zal het maar niet zeggen.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:45:
De GBA haalt niet de kwaliteit die ik gezien heb bij tr(op de reclame dan he).
Kan ik begrijpen, als 7 jarige was ik ook zeer onder de indruk van al die speelgoed reclame op tv. Het is jammer dat de meeste mensen zich niet verder ontwikkelen.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:45:waarschijnlijk wordt de telefoon hier minder gewaardeert omd at men hier veel verder loopt en meer gewend is dan de normale mens. Er zijn een hele bende mensen die al opkijken bij een nokia7210 bijvoorbeeld(bij een kleurenscherm al) om nog maar niet te spreken over de SPV.
Ik ken overigens geen mensen in real life (zelfs leken) die het een indrukwekkend apparaat vinden. De meesten (leeftijd overigens tussen de 20 en 22) vinden het zelfs een debiel apparaat. En daar zitten nogal wat mensen tussen die normaal best dol op Nokia zijn.
Hmmz, nu met het uitblijven van de SE Z200 en het feit dat ik een gadgetgeek ben ga ik denk ik deze phoon halen!
Gameconsole, MP3-speler, FM-Radio en GSM in één!!! Wat wil ik nog meer, en dat voor maar 300 pleuro's
Ik vind em zijn geld wel waard op papier, ik ga em gewoon uitgebreid testen, reviewtje van schrijven en post het wel hier op GoT, als niemand anders me voor is natuurlijk 
P.S.: Iemand een GBA kopen voor een redelijke prijs?
P.S.: Iemand een GBA kopen voor een redelijke prijs?
Tesla Model Y RWD (2024)
PS op een GBA kan je bellen, gamen, mp3 en fm luisteren dus welk voordeel heb je dan nog?
This is the Way.
Verwijderd
Tuurlijk, vanaf reclame beoordelen is niet echt representatief voor het werkelijke product.
Misschien is het publiek waar jij je tot richt(20-22) ook helemaal niet het publiek voor de n-gage.
Een nokia 3310 kostte bij de lancering ook 500 gulden(220 euro). En deze was binnen 1 jaar door een ontzettend grote groep aangeschaft, de prijs moeten we dus beetje wegschelden(okay, 100 euro meer, blaim je me daar op?).
De games, zoals th en tr zijn, hoe je het ook wilt zeggen, mooier dan die van de gba(we bekijken het relatief, heb jij 3d games gezien bij de presentatie van de gba?)
Dat wisselen van die games, behalve dat veel games op de mory staan(de java games, die zijn ook al zeer imponerend voor het ontdekkende gsm volk, dat daar nog nooit van gehoord heeft) en de prijzen van de games zullen er waarschijnlijk voor zorgen dat wisselen zoiezo niet snel gebeurt(zoveel koop je er niet).
laten we wel wezen, een pc / xbox game kost ook 40-60 euro!.
er is door nokia vast en zeker onderzoek gedaan, of er animo voor dit ding is.
de winnende formule is natuurlijk dat alles in 1 zit, dat heeft nog geen enkele mobiel.
Het zou even goed het begin kunnen zijn, maar ik twijfel er niet aan dat dit ding niet gaat floppen!
Verwijderd
Niet alleen graphics zijn van belang, het moet ook nog goed spelen. En bij de N-gag speelt zowat geen 1 spel soepel. Zeker die 3d spelletjes niet.
Voor de gba zijn wel degelijk 3d games, maar naar mijn mening is het spel zelf (gameplay) belangrijker dan mooie 3d graphics. En het maakt niet uit hoe het eruit ziet, als het niet speelt heb je er geen ruk aan.
"laten we wel wezen, een pc / xbox game kost ook 40-60 euro!."
Ja, wat ook meteen een klacht is. Dat is al duur voor zo'n groot spel, en dan moet je hetzelfde betalen voor een veel klein spel wat er oud uitziet? Dat kan toch niet zomaar. Er zitten overigens ook best wat GBA ports tussen.
Alles in 1 betekent vrijwel niks als je het niet gemakkelijk tegelijkertijd kan gebruiken. Om te wisselen tussen mp3 en een game moet je ook met die kaartjes gaan klooien.
Voor de gba zijn wel degelijk 3d games, maar naar mijn mening is het spel zelf (gameplay) belangrijker dan mooie 3d graphics. En het maakt niet uit hoe het eruit ziet, als het niet speelt heb je er geen ruk aan.
"laten we wel wezen, een pc / xbox game kost ook 40-60 euro!."
Ja, wat ook meteen een klacht is. Dat is al duur voor zo'n groot spel, en dan moet je hetzelfde betalen voor een veel klein spel wat er oud uitziet? Dat kan toch niet zomaar. Er zitten overigens ook best wat GBA ports tussen.
Alles in 1 betekent vrijwel niks als je het niet gemakkelijk tegelijkertijd kan gebruiken. Om te wisselen tussen mp3 en een game moet je ook met die kaartjes gaan klooien.
Zeg, heb jij dat ding al een keer in je handen gehad? Toevallig niet? Wat zit je dan te zeiken!Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 10:32:
Niet alleen graphics zijn van belang, het moet ook nog goed spelen. En bij de N-gag speelt zowat geen 1 spel soepel. Zeker die 3d spelletjes niet.
[...]
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Het is gewoon waar dat een hele hoop spellen slecht lopen , ik heb tombraider en sonic gespeeld , sonic N is gewoon een regelrechte poort van de gba game en loopt een stuk minder vind ik persoonlijk.
En tombraider ziet er wel mooi uit maar de bediening is zoooooooo ruk, en af en toe stottert het beeld alsof de fps terug loopt.
Voor een algemene review van games moet je ff het net afzoeken want bijna alle games worden afgemaakt en het apparaat zelf wordt ook vrij grondig de grond ingestampt vooral vanwege de onlogische manier van game wisselen en het feit dat me 2 uur non-stop gaming de telefoon al nagenoeg leeg is.
http://www.gamerankings.c...efaultnge.asp?platid=1006
N-Gage Reviews
MLB Slam! Game Informer 4/10
MotoGP Electronic Gaming Monthly 4/10
Pandemonium Game Informer 6/10
Puyo Pop Game Informer 7.75/10
Puyo Pop Electronic Gaming Monthly 3/10
Puzzle Bobble VS Game Informer 3/10
Puzzle Bobble VS Electronic Gaming Monthly 2/10
SonicN Game Informer 6.25/10
SonicN Electronic Gaming Monthly 4/10
Super Monkey Ball Game Informer 7/10
Super Monkey Ball Electronic Gaming Monthly 7/10
Super Monkey Ball Gamespy 3/5
Tomb Raider Game Informer 4/10
Tomb Raider Gamespy 2/5
Virtua Tennis Game Informer 5/10
Virtua Tennis Electronic Gaming Monthly 5/10
http://www.controllerboy.com/000480.html
goede nederlandse review, ff een paar quotes:
Quote:
N-Gage is naar mijn idee geen ideale spelcomputer, maar het is ook geen ideale telefoon. Zo is hij erg groot en moet je hem met de bovenkant tegen je oor houden. Resultaat is een soort enorm flapoor. Mijn kantoorcollega's hebben inmiddels de spot met me gedreven door respectievelijk een toetsenbord en een pc-speaker tegen hun hoofd te houden. Hiermee wil je niet over het schoolplein lopen! Natúúrlijk kun je bellen met een headset, maar dat verandert niets aan mijn stelling dat de N-Gage geen ideale telefoon is.
Quote:
En Nokia? Bij Nokia moet men bedenken wat men nu eigenlijk wil. Stiekem is de N-Gage helemaal geen kruising tussen een mobiele telefoon en een draagbare spelcomputer, maar een multimedia-apparaat dat alles kan en nergens echt goed in is. Een multimedia-apparaat met een identiteitscrisis.
Ik zie het dus niet positief in voor de N-Gage
Wat leuke pics:

En tombraider ziet er wel mooi uit maar de bediening is zoooooooo ruk, en af en toe stottert het beeld alsof de fps terug loopt.
Voor een algemene review van games moet je ff het net afzoeken want bijna alle games worden afgemaakt en het apparaat zelf wordt ook vrij grondig de grond ingestampt vooral vanwege de onlogische manier van game wisselen en het feit dat me 2 uur non-stop gaming de telefoon al nagenoeg leeg is.
http://www.gamerankings.c...efaultnge.asp?platid=1006
N-Gage Reviews
MLB Slam! Game Informer 4/10
Pandemonium Game Informer 6/10
Puyo Pop Game Informer 7.75/10
Puzzle Bobble VS Game Informer 3/10
SonicN Game Informer 6.25/10
Super Monkey Ball Game Informer 7/10
Super Monkey Ball Gamespy 3/5
Tomb Raider Game Informer 4/10
Tomb Raider Gamespy 2/5
Virtua Tennis Game Informer 5/10
http://www.controllerboy.com/000480.html
goede nederlandse review, ff een paar quotes:
Quote:
N-Gage is naar mijn idee geen ideale spelcomputer, maar het is ook geen ideale telefoon. Zo is hij erg groot en moet je hem met de bovenkant tegen je oor houden. Resultaat is een soort enorm flapoor. Mijn kantoorcollega's hebben inmiddels de spot met me gedreven door respectievelijk een toetsenbord en een pc-speaker tegen hun hoofd te houden. Hiermee wil je niet over het schoolplein lopen! Natúúrlijk kun je bellen met een headset, maar dat verandert niets aan mijn stelling dat de N-Gage geen ideale telefoon is.
Quote:
En Nokia? Bij Nokia moet men bedenken wat men nu eigenlijk wil. Stiekem is de N-Gage helemaal geen kruising tussen een mobiele telefoon en een draagbare spelcomputer, maar een multimedia-apparaat dat alles kan en nergens echt goed in is. Een multimedia-apparaat met een identiteitscrisis.
Ik zie het dus niet positief in voor de N-Gage
Wat leuke pics:

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 13:37 ]
Verwijderd
Ja ik heb hem gespeeld. En jazeker ik zit hem af te kraken omdat ik nogal wat onterecht positieve berichtjes lees van ventjes die hem helemaal op zitten te hypen (naar mijn mening onterecht). Ik stel voor dat jij de N-gag eens goed gaat zitten testen, dan kom je zelf ook wel tot de conclusie dat vrijwel alle games nogal ruk spelen.--MeAngry-- schreef op 10 October 2003 @ 12:35:Zeg, heb jij dat ding al een keer in je handen gehad? Toevallig niet? Wat zit je dan te zeiken!Je zit dat ding hier constant af te kraken terwijl je em volgens mij (ff teruggebladerd) nog nooit in je handen hebt gehad! Ga je heil dan in een ander topic zoeken waar ze over telefoons lullen die je wel kewl en kickuh vindt!
Owkeey, dat kon ik niet terugvinden dat jij er al mee gespeeld had, excuses, maar ophypen doe ik em zeker niet, ik ben em echter wel van plan te kopen omdat ik nogal een gadgetgeek ben en veel die speeltjes houdt. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik het volste vertrouwen heb in die telefoon. Alsie niet bevalt ruil ik em namelijk net zo snel weer om voor een SE T610.Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 17:09:
[...]
Ja ik heb hem gespeeld. En jazeker ik zit hem af te kraken omdat ik nogal wat onterecht positieve berichtjes lees van ventjes die hem helemaal op zitten te hypen (naar mijn mening onterecht). Ik stel voor dat jij de N-gag eens goed gaat zitten testen, dan kom je zelf ook wel tot de conclusie dat vrijwel alle games nogal ruk spelen.
Ik lees alleen nogal sterk van elkaar verschillende reviews. De een zeer positief en de ander zeer negatief en weet dus niet cker of ik notabene wel met dit apparaat in zee moet gaan. Daar kom ik maar op 1 manier achter en dat is door em zelf toch maar te kopen.
Het leek er echter nogal op dat jij op voorhand nogal tegen zulke toestellen bent er het voordeel helemaal niet in kan zien vandaar mijn (misschien nogal overdreven) boze reactie, omdat er hier wel degelijk mensen zijn die af-en-toe topics op zulke manieren willen verzieken. Maar jij hebt iig argumenten en bewijzen om op te staan.
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
De enige positieve berichten die ik heb gelezen zijn van puberende nokia fanboys. Alle serieuze reviews die ik heb gezien zijn heel negatief. Kan je links posten naar die positieve reviews? Ik ben wel beniewd.--MeAngry-- schreef op 10 oktober 2003 @ 17:24:Ik lees alleen nogal sterk van elkaar verschillende reviews. De een zeer positief en de ander zeer negatief
Een goede, redelijk positieve review vond ik die van MobileBurn:
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=485
Een andere goede objectieve review is die van Mobile-Review:
http://www.mobile-review.com/review/nokia-ngage-en.shtml
Vooral die van MobileBurn vond ik wel goed omdat ze enkele features opdoekte die ik persoonlijk nog nergens anders had gelezen.
Daarnaast worden in beide reviews natuurlijk de bekende 'MMC-verwissel' en 'onhandig bellen' problemen genoemd. Maar aangezien ik die telefoon toch voornamelijk voor SMS gebruik en verder zal bellen met de headset maakt dat mij niet veel uit. Daarnaast vind ik het verwisselen van de MMC-kaartjes niet zo'n groot probleem aangezien je mij zoiets sowieso nooit op drukke plekken ziet doen waar zo'n dure telefon makkelijk uit je handen kan worden gegrist
Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat er voor € 300,-- geen telefoon met meer features als deze te krijgen is.
De enige die daar verder in de buurt komt is de Sony-Ericsson T610, maar aan zo'n gare VGA camera heb ik niets, en aan een MP3/Video/Gameconsole wel! Das dus puur persoonlijk
Ik zie wel hoe hij bevalt.
Een andere goede objectieve review is die van Mobile-Review:
Vooral die van MobileBurn vond ik wel goed omdat ze enkele features opdoekte die ik persoonlijk nog nergens anders had gelezen.
Daarnaast worden in beide reviews natuurlijk de bekende 'MMC-verwissel' en 'onhandig bellen' problemen genoemd. Maar aangezien ik die telefoon toch voornamelijk voor SMS gebruik en verder zal bellen met de headset maakt dat mij niet veel uit. Daarnaast vind ik het verwisselen van de MMC-kaartjes niet zo'n groot probleem aangezien je mij zoiets sowieso nooit op drukke plekken ziet doen waar zo'n dure telefon makkelijk uit je handen kan worden gegrist
Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat er voor € 300,-- geen telefoon met meer features als deze te krijgen is.
De enige die daar verder in de buurt komt is de Sony-Ericsson T610, maar aan zo'n gare VGA camera heb ik niets, en aan een MP3/Video/Gameconsole wel! Das dus puur persoonlijk
[ Voor 22% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-10-2003 11:00 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Dat zijn idd 2 redelijk positieve reviews. Ik denk dat voor sommige mensen (de gadget freaks met bepaalde voorkeuren) het best een leuk ding zal zijn, maar dat er een grote kans is dat de eerste thrill snel weer weg zal zijn. Ik vermoed dat er binnenkort best veel 2ehands te koop zullen worden aangeboden.--MeAngry-- schreef op 11 oktober 2003 @ 10:57:
De enige die daar verder in de buurt komt is de Sony-Ericsson T610, maar aan zo'n gare VGA camera heb ik niets, en aan een MP3/Video/Gameconsole wel! Das dus puur persoonlijkIk zie wel hoe hij bevalt.
Een doorn in het oog vind ik de reclame. Alles wat teveel gepromoot (mote?) wordt komt mij snel de strot uit, en ik hoop dat ze vlug die campagne op een lager pitje zetten.
Kijk dan man, dit zijn spellen die je vroeger op de Commodore 16 had, daar ga je toch geen 42,95 voor neertellen? Een beetje programmeur bouwt een spel als dit binnen een dag!

Niet te geloven.

Niet te geloven.
Ook grappig.
Maar ik vind dat je de N-Gage niet mag vergelijken met gba(SP), simpelweg omdat de N-Gage een telefoon is met leuke, handige functies en een gba(SP) puur is gericht op mobiel gamen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.B op 11-10-2003 14:27 ]
Maakt soms wel eens een foto ...
Nou, voor een telefoon vind ik het maar een grote flop. Bellen met dat ding is geen gezicht.Mr.B schreef op 11 October 2003 @ 14:26:
[afbeelding]
Ook grappig.
Maar ik vind dat je de N-Gage niet mag vergelijken met gba(SP), simpelweg omdat de N-Gage een telefoon is met leuke, handige functies en een gba(SP) puur is gericht op mobiel gamen.
Ik dacht dat we het er nu wel over eens waren dat het bellen bij de NGage maar een beetje bijzaak was
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
ey flip, effe multigamen?
neej sorry, me simkaart doet het niet meer. me abbonement is afgelopen
ow klote, moet je even mijn simkaart lenen?
nee dank je, mn game-boy is sim-locked
Hey hoezo verveel jij je? Je hebt toch zon n-gage?
Ja... mn tante belde daarnet ...
Biep Biep:
Hey kees, heb jij die baas van blabla al gewonnen?
Neej, zat net in de finale, had hem bijna.. toen belde jij
neej sorry, me simkaart doet het niet meer. me abbonement is afgelopen
ow klote, moet je even mijn simkaart lenen?
nee dank je, mn game-boy is sim-locked
Hey hoezo verveel jij je? Je hebt toch zon n-gage?
Ja... mn tante belde daarnet ...
Biep Biep:
Hey kees, heb jij die baas van blabla al gewonnen?
Neej, zat net in de finale, had hem bijna.. toen belde jij
[ Voor 37% gewijzigd door Aphelion op 11-10-2003 14:56 ]
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Op zich een leuke gadget, maar ook niets meer dan dat.
De grootste nadelen:
+ Bellen is zo ontiegelijk lomp
+ Welke boerenl*l heeft bedacht dat je je N-gage het eerste uit elkaar mag slopen voordat je er een spel in kan doen
+ Spellen veels te duur voor wat ze bieden of waard zijn
De grootste nadelen:
+ Bellen is zo ontiegelijk lomp
+ Welke boerenl*l heeft bedacht dat je je N-gage het eerste uit elkaar mag slopen voordat je er een spel in kan doen
+ Spellen veels te duur voor wat ze bieden of waard zijn
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Hoezo ben ik een puberende nokia fan boy die de boel zit op te hypen?
beetje rare uitspraak.
Ik vind jouw argumenten "iedereen zeikt hem af" beetje triest, en om jouw tevreden te stellen zal ik zo eens even stad fietsen om hem even uit te proberen.
Ik moet zeggen, is er iets beters? is er een alternatief? nee!
stel, er waren meer van zulke dingen, tja dan zou je kunnen zeggen dat het slecht was, maar voor het ding is het gewoon niet slecht. Dat jij het niet mooi vind, niet geeft om de graphics, de bediening fuckup vind of de gameplay klote vind moet jij weten. maar wat jij doet komt bij mij een beetje over als iedereen afraden om dat ding te kopen,
een puberende antinokia boy die hem helemaal zit af te zeiken.
beetje rare uitspraak.
Ik vind jouw argumenten "iedereen zeikt hem af" beetje triest, en om jouw tevreden te stellen zal ik zo eens even stad fietsen om hem even uit te proberen.
stel, er waren meer van zulke dingen, tja dan zou je kunnen zeggen dat het slecht was, maar voor het ding is het gewoon niet slecht. Dat jij het niet mooi vind, niet geeft om de graphics, de bediening fuckup vind of de gameplay klote vind moet jij weten. maar wat jij doet komt bij mij een beetje over als iedereen afraden om dat ding te kopen,
tja je vindt hem alleen maar geweldig omdat er niks vergelijkends bestaat?
ik heb je nog geen enkele goeie reden horen noemen waarom dat ding niet slecht zou moeten zijn
enkele nadelen opgesomd waarom ik denk dat dat ding gewoon gaat floppen:
- het ding is om te bellen lomp.. erg lomp groot
- een game verwisselen? moet je de hele telefoon uitelkaar halen
- te klein schermpje (misschien wel de grootste tegenvaller)
- de prijs, een GBA presteert evenveel voor 1/3e van de prijs
- 128 mb voor een mp3 speler vind ik persoonlijk te weinig, al was ik sowieso geen fan van mp3 spelers (daar heb ik een md walkman voor)
- 50 euro voor een game... hmm tja
- ik heb zo mijn vraagtekens bij de capaciteit van de meegeleverde batterij/accu met al dat gegame/mp3/radio
kortom alles bijelkaar opgeteld vind IK dat ding om die redenen gewoon slecht, en om dat ding nou geweldig te vinden omdat er simpelweg niks anders is en voor de rest geen goeie argumenten.. tja dat komt aardig fanboyerig over
en iets beters is er zeker weten wel, gewoon een losse GBA en een GSM apart. Voor de GBA is er inmiddels al een zee aan games te verkrijgen, iets wat ik met die N-Gage nog moet zien gebeuren, wat dat betreft is Nokia een beetje laat met het uitbrengen ervan..
om nog maar te zwijgen over het feit dat Sony binnenkort ook met een portable game-console gaat komen die qua specs die N-Gage en GBA volledig gaat overklassen
ik heb je nog geen enkele goeie reden horen noemen waarom dat ding niet slecht zou moeten zijn
enkele nadelen opgesomd waarom ik denk dat dat ding gewoon gaat floppen:
- het ding is om te bellen lomp.. erg lomp groot
- een game verwisselen? moet je de hele telefoon uitelkaar halen
- te klein schermpje (misschien wel de grootste tegenvaller)
- de prijs, een GBA presteert evenveel voor 1/3e van de prijs
- 128 mb voor een mp3 speler vind ik persoonlijk te weinig, al was ik sowieso geen fan van mp3 spelers (daar heb ik een md walkman voor)
- 50 euro voor een game... hmm tja
- ik heb zo mijn vraagtekens bij de capaciteit van de meegeleverde batterij/accu met al dat gegame/mp3/radio
kortom alles bijelkaar opgeteld vind IK dat ding om die redenen gewoon slecht, en om dat ding nou geweldig te vinden omdat er simpelweg niks anders is en voor de rest geen goeie argumenten.. tja dat komt aardig fanboyerig over
en iets beters is er zeker weten wel, gewoon een losse GBA en een GSM apart. Voor de GBA is er inmiddels al een zee aan games te verkrijgen, iets wat ik met die N-Gage nog moet zien gebeuren, wat dat betreft is Nokia een beetje laat met het uitbrengen ervan..
om nog maar te zwijgen over het feit dat Sony binnenkort ook met een portable game-console gaat komen die qua specs die N-Gage en GBA volledig gaat overklassen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Het gemiddelde publiek en de gemiddelde fan van dat ding is zeker wel zo te benoemen.Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29:
Hoezo ben ik een puberende nokia fan boy die de boel zit op te hypen?
beetje rare uitspraak.
Dat is mijn argument helemaal niet. In die reviews waar hij in afgezeken wordt, zetten de reviewers heel duidelijk uiteen waarom het niet zo'n geschikt apparaat is. Die redenen en mijn eigen ervaringen zijn mijn argumenten. Zie de post van Energ-G voor de redenen.Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29:
Ik vind jouw argumenten "iedereen zeikt hem af" beetje triest,
Je hebt hem dus nog niet eens gespeelt.Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29:en om jouw tevreden te stellen zal ik zo eens even stad fietsen om hem even uit te proberen.
Dat betekent dan nog niet dat we de slechte kanten niet mogen aanstippen.Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29:
Er zijn meer dan genoeg aspecten aan dat ding die gemakkelijk anders gekunt hadden. Het verwisselen van de kaartjes, de hoeveelheid kaartjes die erin kunnen, de positionering van het scherm, de manier waarop je belt, en zo zijn er wellicht nog meer aspecten. Dat zijn FOUTEN.Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29:maar voor het ding is het gewoon niet slecht.
Oh hij ziet er wel mooi uit hoor.Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29: Dat jij het niet mooi vind,
Ik geef best om graphics, maar als de rest van het spel kreupel is heb je er zo weinig aan.Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29: niet geeft om de graphics,
fucked upVerwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29: de bediening fuckup
Er zijn best wat berichten waarin sommigen dat ding de hemel in proberen te prijzen. Ik geef wat tegengas, omdat onterecht de hemel in prijzen mij irriteert. En ik ben niet de enige die het leuk vind dat ding af te kraken...Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 15:29: maar wat jij doet komt bij mij een beetje over als iedereen afraden om dat ding te kopen,
tja ik vind het niet leuk, ik geef gewoon mijn ongezouten mening 
ik moet zeggen, het idee is leuk.. alleen de uitvoering ervan schiet gewoon enorm tekort, en het wordt een beetje overhyped allemaal
zet er een groter scherm in, makkelijker toegankelijk geheugenslot/gamecard in, lever er een (bluetooth) headsetje bij (kan makkelijk voor die prijs) want bellen met het ding zelf aan je oor is geen pan en evt. nog een accu die langer meegaat dan een dag gamen en het geheel wordt al iets interessanter...
ik moet zeggen, het idee is leuk.. alleen de uitvoering ervan schiet gewoon enorm tekort, en het wordt een beetje overhyped allemaal
zet er een groter scherm in, makkelijker toegankelijk geheugenslot/gamecard in, lever er een (bluetooth) headsetje bij (kan makkelijk voor die prijs) want bellen met het ding zelf aan je oor is geen pan en evt. nog een accu die langer meegaat dan een dag gamen en het geheel wordt al iets interessanter...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
bij gamespot hebben ze de n-gage ook getest en er is een videoverslag over gemaakt. Daarin lieten ze oa zien wat je moet doen om je game te verwisselen. Ik heb 'ns geteld hoe lang dat duurt en het viel erg mee: 18 seconden vanaf het verwijderen van je backcover tot het er weer opzetten. De opstarttijd van de n-gage is aan de lange kant: ongeveer 30 seconden (2 keer zolang als de 3310). Dus je bent ongeveer 50 seconden bezig in totaal om van spel te verwisselen.
Dat vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Dat vind ik persoonlijk nog wel meevallen, maar dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Verwijderd
ik zeg niet dat het een slecht ding is ik vind het een gewaagt concept van nokia en ik denk dat er nu vele gan volgens met dit idee. nokia is de eerste en zal van deze fout moeten leren. volgende n-gage moet je de games er aan de zijkant in kunne doen normaal bellen
minumaal 65000 kleueren scherm groter scherm de spellen groter maken of goedkoper.
en misschien een kleinere vorm geven.
maar voor een eerste produkt is het geen slechte.
ik krijg de mijne morgen binnen. of ik hem hou dat ze ik wel
maar ik ga denk ik zelf wel verkopen.
maar je hoort mij niet zeggen dat het een bagger ding slecht ding is.
hij heeft alleen wat schoonheids foutjes.
maar om nu de gba de hemel in te prijzen nee
want nintendo is echt het ergste van alles
komen volgend jaar met nieuwe gamecube en Gameboy
dawn!!!!
minumaal 65000 kleueren scherm groter scherm de spellen groter maken of goedkoper.
en misschien een kleinere vorm geven.
maar voor een eerste produkt is het geen slechte.
ik krijg de mijne morgen binnen. of ik hem hou dat ze ik wel
maar ik ga denk ik zelf wel verkopen.
maar je hoort mij niet zeggen dat het een bagger ding slecht ding is.
hij heeft alleen wat schoonheids foutjes.
maar om nu de gba de hemel in te prijzen nee
dawn!!!!
waarom vind je de GBA zo slecht dan? ik heb er sinds de release ervan meer dan 2 jaar van genoten, prima ding hoor
Verwijderd
Het is mij nog steeds een raadsel waarom Nokia het scherm verticaal (portrait) heeft georienteerd (misschien iets met de Symbian OS te maken?).
Geloof dat ik ergens een screenshot van Sonic-N heb gezien waarin je dus vrolijk twee dikke balken in je scherm krijgt om de boel weer horizontaal (landscape) te krijgen. Dat ding stapelt ongelukkige ontwerpkeuze op ongelukkige ontwerpkeuze.
Geloof dat ik ergens een screenshot van Sonic-N heb gezien waarin je dus vrolijk twee dikke balken in je scherm krijgt om de boel weer horizontaal (landscape) te krijgen. Dat ding stapelt ongelukkige ontwerpkeuze op ongelukkige ontwerpkeuze.
op het forum van mobile-review kwam ik het volgende bericht tegen:
Als iemand even wil proberen of hij/zij dit bestand kan afspelen op z'n n-gage, dan zou dit heel fijn zijn
reageer ff als je dit wil doen, dan verstuur ik het bestand naar je via msn of icq (moet ik dan ff installeren)
Als je zo'n bestand daadwerkelijk kan afspelen, dan lijkt mij dit ook een groot voordeel van de n-gage
edit: als je dit zou kunnen afspelen, dan zou je bij een bestand van deze resolutie een zwarte balk boven en onder de videoclip krijgen, dat het scherm hoger is dan breed
Ik heb vervolgens geprobeerd een aflevering van The Simpsons van 44mb (MP42 codec) om te zetten naar een .3gp bestand in de resolutie QCIF (176x144) met de nokia multimedia converter. Het ging prima en het .3gp bestand was 11 mb groot. De kwaliteit van het videobestand is wel achteruit gegaan (de kleuren zijn een beetje vervormd en het is minder scherp geworden) en het geluid is van mindere kwaliteit, maar het is zeker nog om aan te zien.N-Gage can play RealAudio 7 & 8 and Realvideo 7 & 8 (*.rm) formats. RealOne Player in N-Gage also support local playback of 3GPP files that contains MPEG-4 VSP video track and AMR audio track. And of course it can play H.263 encoded video inside 3GPP file format (*.3gp). Max. bit rate is set to 64 kbit/s and such a stream can process 15 fps. The optimal image size for video clip is QCIF (176 x 144). You can encode your videos using Helix Mobile Producer from RealNetworks or with Nokia Multimedia Converter 2.0.
Als iemand even wil proberen of hij/zij dit bestand kan afspelen op z'n n-gage, dan zou dit heel fijn zijn
reageer ff als je dit wil doen, dan verstuur ik het bestand naar je via msn of icq (moet ik dan ff installeren)
Als je zo'n bestand daadwerkelijk kan afspelen, dan lijkt mij dit ook een groot voordeel van de n-gage
edit: als je dit zou kunnen afspelen, dan zou je bij een bestand van deze resolutie een zwarte balk boven en onder de videoclip krijgen, dat het scherm hoger is dan breed
[ Voor 7% gewijzigd door Bramm op 13-10-2003 11:29 ]
We zullen maar niet beginnen hoe snel nokia meestal met nieuwe mobeltjes komt (elke maand een nieuwe ofzoVerwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 00:31:
dawn!!!!
En Nintendo gaat bij de volgende E3 hun nieuwe product waarschijnlijk aankondigen, dan komt hij waarschijnlijk pas in 2005/6 in europa
This space is occupied
Het lijkt mij wel een leuk hebbe-ding, maar hij's te groot als telefoon
.
De games zien er nog niet zo slecht uit imo, als je sommige screenies ziet iig
.
De games zien er nog niet zo slecht uit imo, als je sommige screenies ziet iig
*kuch* Tijdens de Midnight XXXTreme (y0!) release parties over _heel_ Amerika en Canada zijn er ongeveer 100 Nokia's verkocht bij EB (een van de grootste electronica/games ketens van Amerika)...
Alhier lees je o.a. de ervaringen van een EB medewerker die moest werken tijdens "de party (y0!)", alsmede het venijn wat de toon lijkt te voeren op Ars Technica als het om de N-Gage gaat. Zij hadden twee pre-orders, maar die werden beiden gecancelled tijdens de party.. Voor de rest hadden ze geen kopers of en maar een stuk of vijf-tien bezoekers als ik me niet vergis...
Hoe veel bezoekers waren er nou tijdens die party in Utrecht? Had er eigenlijk wel met de camera bij willen zijn
Alhier lees je o.a. de ervaringen van een EB medewerker die moest werken tijdens "de party (y0!)", alsmede het venijn wat de toon lijkt te voeren op Ars Technica als het om de N-Gage gaat. Zij hadden twee pre-orders, maar die werden beiden gecancelled tijdens de party.. Voor de rest hadden ze geen kopers of en maar een stuk of vijf-tien bezoekers als ik me niet vergis...
Hoe veel bezoekers waren er nou tijdens die party in Utrecht? Had er eigenlijk wel met de camera bij willen zijn
Liege, liege, liegebeest!
Hier nog wat reviews van de games:
lekkere launch
ik ben ook altijd iemand die graag een nokia mobieltje wil hebben, maar dit is wel heel triest
allen monkey ball krijgt een voldoendeN-Gage Reviews
MLB Slam! GMR Magazine 3/10
Pandemonium GMR Magazine 5/10
Puyo Pop GMR Magazine 4/10
Puzzle Bobble VS GMR Magazine 1/10
SonicN GMR Magazine 5/10
Super Monkey Ball GMR Magazine 6/10
Tomb Raider GMR Magazine 4/10
Virtua Tennis GMR Magazine 4/10
[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 13-10-2003 16:31 ]
This space is occupied
Verwijderd
ik snap niet dat ze dat ding onder de naam gsm verkopen tis eerder een luxe gameboy ofzo 
je gaat een gsm halen om te bellen niet om spelletjes te spelen toch?
je gaat een gsm halen om te bellen niet om spelletjes te spelen toch?
Een GBA SP heeft die twee dingen, hoor, en ik denk niet dat er spellen met zo'n hoge kwaliteit als Golden Sun voor de N-Gage uit gaan komen.AtHomer schreef op 26 november 2002 @ 22:07:
Als dit apparaatje een backlight heeft en wat fatsoenlijke spellen, dan heb ik 'em liever dan een GBA.
Ipsa scientia potestas -Francis Bacon
ze zullen idd niet snel NIEUWE games krijgen die only on N-Gage zijn. en dat is nou juist een reden om het niet te kopen, tenzij je toch geld teveel hebtm en een mobiel zoekt. voor de games hoef je het voorlopig nog niet te doen (wat ik zo lees/speel) want alle games die leuk zijn zijn eignelijk allemaal ports (monkey ball pandemonium, Tony hawk pro skater.NkLs schreef op 13 October 2003 @ 16:39:
[...]
Een GBA SP heeft die twee dingen, hoor, en ik denk niet dat er spellen met zo'n hoge kwaliteit als Golden Sun voor de N-Gage uit gaan komen.
This space is occupied
Verwijderd
heb me gisteren een besteld, niet speciaal voor games, maar wel voor de mp3 speler icm de memory cards
Verwijderd
Dan zijn er nog kleinere, goedkopere alternatieven.Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 21:18:
heb me gisteren een besteld, niet speciaal voor games, maar wel voor de mp3 speler icm de memory cards
Als je een fatsoenlijke telefoon wil met de n-gage functies en meer o.a. betere spellen, bijv doom en worms koop dan een orange spv...
De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica
Verwijderd
Ok ik heb de n-gage nu hier (gister gehaald) en ik ben er zeer tevreden over, ik heb er doom en worms opstaan
en het is echt geweldig, draait soepel, scherp beeld. Er staan nu ook 2 futurama episodes op met goede kwaliteit beeld/geluid.
ik kan ook gameboy/gameboy color *binnen kort Gameboy advance spellen* op de N-Gage spelen. en ik kan er mp3's en radio mee luisteren, owja ik kan er ook nog mee bellen. Ik vindt dat er gewoon niets mis is met de N-Gage de spellen draaien goed, tombraider ziet er gewoon geil uit!
Ik vindt dat er een beetje krom naar de N-Gage gekeken wordt, ik moest een nieuwe telefoon dus ja waarom geen N-Gage (toch gratis) en er kunnen gewoon hele divxje's op worden gezet (indien genoeg ruimte op de MMC's) als je met pvauthor een divx film pakt wordt hij maar (760mb - 68mb) en dat is leuk. futurama episodes worden niet groter dan 10mb. Hij is ook te gebruiken als data carrier, 256mb/512mb mmc erin en je hebt ook wat er kunnen heeel veeel mp3's op, kortom ik ben zeer tevreden.
en er is niks mis met de manier waarop gebeld moet/hoeft te worden waarom die mensen hem echt recht tegen hun oor aanhouden??? is me een raadsel hij kan gewoon plat gehouden worden, echt bull gewoon.
sommige previews/reviews lijken wel anti N-Gage.
ik kan ook gameboy/gameboy color *binnen kort Gameboy advance spellen* op de N-Gage spelen. en ik kan er mp3's en radio mee luisteren, owja ik kan er ook nog mee bellen. Ik vindt dat er gewoon niets mis is met de N-Gage de spellen draaien goed, tombraider ziet er gewoon geil uit!
Ik vindt dat er een beetje krom naar de N-Gage gekeken wordt, ik moest een nieuwe telefoon dus ja waarom geen N-Gage (toch gratis) en er kunnen gewoon hele divxje's op worden gezet (indien genoeg ruimte op de MMC's) als je met pvauthor een divx film pakt wordt hij maar (760mb - 68mb) en dat is leuk. futurama episodes worden niet groter dan 10mb. Hij is ook te gebruiken als data carrier, 256mb/512mb mmc erin en je hebt ook wat er kunnen heeel veeel mp3's op, kortom ik ben zeer tevreden.
en er is niks mis met de manier waarop gebeld moet/hoeft te worden waarom die mensen hem echt recht tegen hun oor aanhouden??? is me een raadsel hij kan gewoon plat gehouden worden, echt bull gewoon.
sommige previews/reviews lijken wel anti N-Gage.
tja mijn mening was al bekend, ik vind het idee op zich wel leuk maar aan de uitvoering zitten nog een aantal (behoorlijke imho) tekortkomingen
Verwijderd
ok het spelletje wisselen, is 10 seconden werk (voor mij dan) het opstarten duurt even maar ok, waarom dat gedaan is is duidelijk. als jij je gb/gbc/gba aanlaat kun jij ook geen spel verwisselen. De gameboy/c/a heeft netzoals de N-Gage een reset nodig om het spel te kunnen starten (het spel moet opstarten) met het bellen is niets mis, en ja kwa spellen zijn er al veel meer, de tijd van de batterij valt wel mee kheb gisteravond The Boondock saints gekeken op de N-Gage (duurt 1:44h) en de batt was nog 75% vol dus dat vindt ik goed, ik zie nog geen filmpjes draaien op een Gameboy/c/a?
het laden van de batterij duurt nog geen half uur (staat bij nokia 1:35h) maar na een half uur geeft hij bij mij al opladen klaar aan. en over de prijs valt ook te twisten, koop eens los een GBA/mobiel/pda/mp3speler/radio (laten we het maar niet over portable movie player hebben) wat zou dat kosten? 1000/1500 euro? ik geef toe realplayer is niet het beste wat er is, maar pvplayer is echt goed!!! en de spellen worden lager van prijs, zullen rondt de 35 a 40 euro komen.
het laden van de batterij duurt nog geen half uur (staat bij nokia 1:35h) maar na een half uur geeft hij bij mij al opladen klaar aan. en over de prijs valt ook te twisten, koop eens los een GBA/mobiel/pda/mp3speler/radio (laten we het maar niet over portable movie player hebben) wat zou dat kosten? 1000/1500 euro? ik geef toe realplayer is niet het beste wat er is, maar pvplayer is echt goed!!! en de spellen worden lager van prijs, zullen rondt de 35 a 40 euro komen.
*kuch*Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 12:24:
ok het spelletje wisselen, is 10 seconden werk (voor mij dan) het opstarten duurt even maar ok, waarom dat gedaan is is duidelijk. als jij je gb/gbc/gba aanlaat kun jij ook geen spel verwisselen. De gameboy/c/a heeft netzoals de N-Gage een reset nodig om het spel te kunnen starten (het spel moet opstarten) met het bellen is niets mis, en ja kwa spellen zijn er al veel meer, de tijd van de batterij valt wel mee kheb gisteravond The Boondock saints gekeken op de N-Gage (duurt 1:44h) en de batt was nog 75% vol dus dat vindt ik goed, ik zie nog geen filmpjes draaien op een Gameboy/c/a?
Hopelijk vindt je het niet erg als ik een ander apparaat als vergelijking opstel:
De orange SPV kan ook Audio(mp3/WMV), Video(WMV,DivX, Mpg), voor Telefoon en Spellen spelen. Een MMC of SD kaartje kan je in de SPV terijl hij aanstaat verwisselen, dus geen reboot. De SPV kan SD kaartjes aan tot 2gb. Synchronizeren met Outlook gaat heel makkelijk via activesync. Spellen kosten rond de 15~20 euro. Radio kan de SPV niet, maar internetradio is wel mogelijk(Maar wel duur op laatst
Alleen Bluetooth en de Radio functie heeft de huidige SPV nog niet, maar in november komt de SPV E200 uit met ingebouwde camera en bluetooth.
Kosten huidige SPV: Los €699 ongeveer
Met abo : Hangt van abo af, kijk op www.orange.nl of www.belcompany.nl voor meer info.
Wat zit erbij voor die kosten?
1 SPV
1 Cradle voor USB verbinding met PC
1 Oplader
1 SD kaartje van 8 MB
1 Click-on digitale camera
1 CD met activesync en MS Outlook 2000
[ Voor 5% gewijzigd door Harmsen op 15-10-2003 13:07 ]
What a fine day for Science! | Specs
Ik had het ook al in een ander topic gepost maar dat is nu gesloten, maar misschien is dat bericht ook nog een leuke aanvulling op dit topic.
Aangezien ik mensen hoor zeggen dat de n-gage als voordeel t.o.v. de gameboy advance de telefoonfunctie heeft is dit misschien iets voor de mensen die een gameboy hebben/willen maar er ook graag mee willen bellen
Het heeft wel een hoog gadget gehalte, maar dat is de n-gage imho ook
Het gaat dus om de Campho voor de Gameboy Advance...

Je steekt de Campho gewoon in je cartridgeslot van je gameboy en dan kan je er mee bellen. Als degene die je belt ook een Campho heeft heb je er ook een videostream bij
Het ziet er dan wel niet zo gelikt uit als de N-gage, maar ja, als je helemaal gek van je gameboy bent
Hij komt in December pas in Japan uit, dus wanneer en of ie in Nederland ook uitkomt weet ik niet.
Ik vraag me alleen af via welk medium je dan in Nederland moet gaan bellen
Aangezien ik mensen hoor zeggen dat de n-gage als voordeel t.o.v. de gameboy advance de telefoonfunctie heeft is dit misschien iets voor de mensen die een gameboy hebben/willen maar er ook graag mee willen bellen
Het heeft wel een hoog gadget gehalte, maar dat is de n-gage imho ook
Het gaat dus om de Campho voor de Gameboy Advance...

Je steekt de Campho gewoon in je cartridgeslot van je gameboy en dan kan je er mee bellen. Als degene die je belt ook een Campho heeft heb je er ook een videostream bij
Het ziet er dan wel niet zo gelikt uit als de N-gage, maar ja, als je helemaal gek van je gameboy bent
Hij komt in December pas in Japan uit, dus wanneer en of ie in Nederland ook uitkomt weet ik niet.
even over die pvauthor: moet je dat programma ook op je mobiel zetten? Zo ja, gewoon op een MMC of hoe zit dat?Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 12:07:
*knip
*knip
en nog iets: ik dacht ergens te lezen dat de n-gage alleen mmc'tjes van max 128 mb slikte, maar kun je ook grotere gebruiken (niet voor video/audio maar alleen gewoon data)?
edit: ik heb 'ns een simpsons aflevering gerecode met die pvauthor en ik moet zeggen dat de kwaliteit erg tegenvalt. Ik heb al eerder zo'n aflevering gerecode naar .3gp om afgespeeld te worden door de RealOne player en de kwaliteit van die was toch een stuk beter. Ook de grote van de files verschilde nogal. Het videobestand gerecode met pvauthor ging van 16 naar 14,5 mb en de andere (gerecode met Nokia Multimedia Converter) ging van 44 naar 11 mb.
Misschien stonden de instellingen van pvauthor niet goed, maar een groter bestand (naar verhouding) in slechtere kwaliteit, dat zegt al niet veel goeds.
[ Voor 27% gewijzigd door Bramm op 15-10-2003 19:31 ]
Dat gevalletje voor de GBA ziet er best geinig uit eigenlijk
Maar ik betwijfel ten zeerste of we die hier in Europa gaan zien... *snif*
EDIT:
Voordeel: je kan hem overal in de wereld gebruiken.
Nadeel: je hebt wel een analoge lijn nodig (of een breedband aansluiting)... Dus zomaar ff onderweg bellen is er niet bij...
Maar toch wel cute! Krijg ik dat grietje d'r telefoonnummer d'r bij?
EDIT:
Voordeel: je kan hem overal in de wereld gebruiken.
Nadeel: je hebt wel een analoge lijn nodig (of een breedband aansluiting)... Dus zomaar ff onderweg bellen is er niet bij...
Maar toch wel cute! Krijg ik dat grietje d'r telefoonnummer d'r bij?
[ Voor 49% gewijzigd door Liegebeest op 15-10-2003 17:51 ]
Liege, liege, liegebeest!
Als nou niemand em koopt, dan gaat vanzelf de prijs naar beneden en dan kost ie straks nog maar een prikkie.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
heeft iemand al met zijn n-gage email via share (orange) aan de praat gekregen. Wat ik ook doe ik krijg enkel een timeout bij het ophalen en volgens mij staan al mijn instellingen goed
@alle mensen die het zon k*t ding vinden:
Koop hem dan niet en val iemand anders lastig
@alle mensen die het zon k*t ding vinden:
Koop hem dan niet en val iemand anders lastig
[ Voor 20% gewijzigd door cybermans op 18-10-2003 16:27 ]
Verwijderd
hm iemand de gameboy/gbc emulator al geprobeerd? het geluid is nogal kut op mijn n-gage..of is dat normaal? 
btw..de n-gage is super...vooral over de mp3speler ben ik erg te spreken
btw..de n-gage is super...vooral over de mp3speler ben ik erg te spreken
hmm, 't valt me toch op dat de mensen die daadwerkelijk zo'n ding hebben, er erg over te spreken zijn. De mensen die 'm niet hebben zeuren er alleen maar over
Tsja ik heb hem niet maar ik lees er eigenlijk alleen maar slechte dingen over.
Ik denk toch dat als je games wil spelen mobiel je veel beter af bent met een GBA SP.
Ik denk toch dat als je games wil spelen mobiel je veel beter af bent met een GBA SP.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
schnumi ik heb geen mega grote zakken waar:
-een organizer
-een GBA
-een telefoon
-MP3 speler in passen
jij wel?
-een organizer
-een GBA
-een telefoon
-MP3 speler in passen
jij wel?
Waarschijnlijk komt dit niet eens in Nederland uit, kijk eens hoeveel (IMHO: onterechte) negatieve reacties er nu al op de N-gage zijn. Men gaat veel te veel op reviews af.... Ik heb van gebruikers van de N-gage nog geen negatieve reacties kunnen ondekken.King schreef op 15 October 2003 @ 13:33:
Ook is in Japan de draadloze techniek erg gewild omdat Japan een brok lava is en er niet even snel een paar nieuwe kabeltjes getrokken kunnen worden.
Het gezeur over hoe je je telefoon moet houden tijdens het bellen is ook een beetje raar, je kan de telefoon ook plat tegen de zijkant van je hoofd aanleggen.
Nog mooier is een bluetoothsetje, dat kost geld, maarja, dat kost een orange SPV ook, waar dan toevallig net weer geen bluetooth inzit.
Ook vind ik Tomb Raider er toch bijzonder veel beter uitzien op de N-Gage dan bijvoorbeeld James Bond 007 op de GBA....
Hoe kom je hieraan ? Die wil ik ook !!
Vergeet Tomb Raider niet, die (nog?) niet op de GBA is...TheEvilCuber schreef op 13 October 2003 @ 17:23:
voor de games hoef je het voorlopig nog niet te doen (wat ik zo lees/speel) want alle games die leuk zijn zijn eignelijk allemaal ports (monkey ball pandemonium, Tony hawk pro skater.
Zoals ? Heb je er überhaupt zelf al wat mee gedaan ?Ener-G schreef op 15 October 2003 @ 12:12:
tja mijn mening was al bekend, ik vind het idee op zich wel leuk maar aan de uitvoering zitten nog een aantal (behoorlijke imho) tekortkomingen
In de trein ofzo, noem 3 dingen die je altijd bij je hebt ? portemonnee, sleutels en je telefoon. Zou toch mooi zijn als er eentje voor vermaak in de trein kan zorgen ?Glitch schreef op 15 October 2003 @ 12:30:
Leuk dat het kan uiteraard
Maar waarom zou je een hele film op je telefoon kijken?
Jaloers denk ik niet, ze gaan gewoon (misschien terecht) op reviews af. Jammer dat alle review gewoon niet positief zijn. Nokia is nieuw in de gameswereld, laten we dat niet vergeten...cybermans schreef op 19 October 2003 @ 14:40:
ze zijn gewoon jaloers
[ Voor 1% gewijzigd door De_Koele_Man op 19-10-2003 15:06 . Reden: Spelvout, verbeterd dankzij Yukkie ]
Meh!
lezen is ook een vak.. zie mijn eerdere posts in dit topic.
ja, ik heb er in de telefoonshop even mee gespeeld, en het ding ziet er op zich leuk uit, maar ik vind het scherm nog steeds te klein, er komen balkenHeb je er überhaupt zelf al wat mee gedaan ?
en dat hele schermpje is gewoon aan de krappe kant, als je wat langer speelt zit je ongemerkt echt te turen
en ik heb de eer gehad om eens te proberen hoe snel ik een spelletje kon verwisselen.. dat ging inderdaad wel binnen een minuut, maar handig is anders, als je in een trein zit zonder je zooi op neer te kunnen leggen wordt het een stuk lastiger.. een gewoon cartridge slot was handiger geweest.
dat vind ik wel een nadeel van die mmc dingen: zo ontzettend tering klein. Die dingen breken volgens mij ook al bijna als je er tegen blaast. * cybermans hoopt dat er mensen komen die slim genoeg zijn die protectie te breken zodat ik meer dan 1 game op een kaart kan gaan stoppen (die ik dus wel netjes legaal in de winkel heb gekocht)
Nee moet je een rugzak meenemen.cybermans schreef op 19 October 2003 @ 14:52:
schnumi ik heb geen mega grote zakken waar:
-een organizer
-een GBA
-een telefoon
-MP3 speler in passen
jij wel?
Oke, dit moet je even verklaren, gewoon plat tegen je hoofd houden mogelijk? Ik had meen ik in een review gelezen dat dat juist bijna onmogelijk was door slechte verstaanbaarheid.De_Koele_Man schreef op 19 October 2003 @ 15:04:
[...]
Het gezeur over hoe je je telefoon moet houden tijdens het bellen is ook een beetje raar, je kan de telefoon ook plat tegen de zijkant van je hoofd aanleggen.
Nog mooier is een bluetoothsetje, dat kost geld, maarja, dat kost een orange SPV ook, waar dan toevallig net weer geen bluetooth inzit.
[...]
Ik ben in ieder geval wel van plan om komende week (salaris!
Tesla Model Y RWD (2024)
er zit een headset bij maar die vond ik in mijn oor prikken en erg blikkerig klinken. Ik zou zeggen probeer het eerst zonder want een beetje BT headset kost al 100 eurotjes.--MeAngry-- schreef op 19 oktober 2003 @ 17:29:
[...]
Oke, dit moet je even verklaren, gewoon plat tegen je hoofd houden mogelijk? Ik had meen ik in een review gelezen dat dat juist bijna onmogelijk was door slechte verstaanbaarheid.
Ik ben in ieder geval wel van plan om komende week (salaris!![]()
) een N-Gage te kopen en ik wil eigenlijk weten of het nuttig is om er meteen al een BT headset bij te kopen...
schumni: aanbod: DOH wat wil je van iets dat nog niet zo lang op de markt is. Die 2 games (snowboard & space impact) die er bij zitten vind ik trouwens best wel grappig. Snowboard gister uitgespeeld. BTW iemand ervaring met dat remote sync tooltje?
[ Voor 17% gewijzigd door cybermans op 19-10-2003 20:08 ]
Verwijderd
verstaanbaarheid is net wat me in positieve zin opvalt bij mijn n-gage...tis denk ik de eerste nokia met zo'n goede verstaanbaarheid...toch ten opzichte van mijn vorige 8310 en 7110--MeAngry-- schreef op 19 October 2003 @ 17:29:
[...]
Oke, dit moet je even verklaren, gewoon plat tegen je hoofd houden mogelijk? Ik had meen ik in een review gelezen dat dat juist bijna onmogelijk was door slechte verstaanbaarheid.
Ik ben in ieder geval wel van plan om komende week (salaris!![]()
) een N-Gage te kopen en ik wil eigenlijk weten of het nuttig is om er meteen al een BT headset bij te kopen...
btw..tis idd luid genoeg om hem plat tegen je oor te leggen
Op internet zijn inmiddels de eerste copieerbare spellen verschenen (ga me niet vragen om urls want ik heb ze niet en wil ze ook niet). Vind het wel dat het erg snel is voor een console amper 2 weken na release. Ik hoop dat dit geen negatieve invloed hebben op de spellenmakers.
BTW heeft iemand ervaring met de tool smartanswer van symbianware en is het wat?
BTW2 Kent iemand een tool waar mee je een soort databaseje kan bijhouden (ik wil dit doen voor bv mijn dvd's)
BTW heeft iemand ervaring met de tool smartanswer van symbianware en is het wat?
BTW2 Kent iemand een tool waar mee je een soort databaseje kan bijhouden (ik wil dit doen voor bv mijn dvd's)
The Phone House: BlueTrek BT headset: € 49,90cybermans schreef op 19 October 2003 @ 20:06:
[...]
er zit een headset bij maar die vond ik in mijn oor prikken en erg blikkerig klinken. Ik zou zeggen probeer het eerst zonder want een beetje BT headset kost al 100 eurotjes.
[...]
Kweet niet of die dingen kwalitatief een beetje fatsoenlijk zijn, maar ze worden wel bijna overal verkocht en zijn vooral, niet duur
Tesla Model Y RWD (2024)
Ik heb nu een week of twee zo'n N-gage geval (de reden waarom leg ik zo uit) en dus tijd om mijn mening er over te geven.
Pro:
- Mooi, duidelijk scherm
- Veel, HEEL veel features
- Goede geluidskwaliteit (van zowel telefoon als radio als MP3-speler)
Contra:
- 't is een hele onhandige telefoon
- 't is een hele onhandige spelcomputer
- snel is anders
Waarom koop je dan zo'n ding? Nou, ten eerste heb ik hem niet gekocht, hij was gewoon gratis bij een Orange abo. En omdat die belminuten niet vervallen kan ik een paar maanden sparen voordat mijn Vodafone abo afloopt.
Ten tweede...ik heb een Nokia Bluetooth carkit in mijn auto. En dat k**ding doet het dus alleen met Nokia telefoons. Laten Nokia telefoons met Bluetooth nu schaars zijn. Je hebt de 6310i, dat is de meest geschikte en daar heb ik er dus al twee van. Die zijn allebei zo gaar als wat (de ene nog wat meer dan de andere): spontaan verbinding met carkit kwijtraken, spontaan uitvallen als je gebeld wordt, soms wel aan blijven maar gewoon niet opnemen, soms half connectie met carkit verliezen (waardoor er geen enkele microfoon en luidspreker meer werkt) etc. etc.
Dan heb je nog de 3650 (buttugly), de 8910 (VEEL te duur), de 7650 (zo mogelijk nog lelijker dan de 3650), de 6600 (ook lelijk) en de N-Gage.
Nouja...dan maar die laatste...
En inderdaad, hij werkt feilloos en heel makkelijk met mijn carkit. Je kunt zelf functies toewijzen aan de twee menuknoppen en dat is prettig: zo kan ik met slechts twee keer op een knop drukken Bluetooth in- of uitschakelen.
Om op te gamen is dat scherm wel mini, maar voor normaal telefoongebruik is het juist super. Plek zat voor van alles en nog wat, je hoeft geen vergrootglas bij je te hebben om in je telefoonboek te kunnen bladeren, en ook de bedieningsknoppen zijn lekker groot.
Hij is wel opvallend langzaam voor een telefoon die in principe heel veel power moet hebben. Mijn laptop start sneller op dan de N-Gage, en ook zoiets simpels als toetsenblokkering aan- en uitzetten gaat met een duidelijk merkbare vertraging.
Over de levensduur van de batterij vooralsnog geen klagen. Natuurlijk vreet zo'n groot kleurenscherm stroom, maar dan nog is er goed mee te leven.
En natuurlijk sucked de manier waarop je spelletjes moet wisselen keihard (maar daar is al genoeg over gezegd). Ik heb hem niet voor de spelletjes dus dat zal mij een zorg zijn, maar het is voor mij ronduit onbegrijpelijk dat er bij de ontwerpers van Nokia niemand op het idee gekomen is dat het wel handig zou zijn als je de geheugenkaartjes gewoon in een sleuf kon steken. Dat de telefoon uit moet, OK, maar dat je ook de batterij er uit moet halen slaat nergens op.
Verder vind ik de bediening (hoewel ik niet veel heb gegamed tot nu toe) niet echt super. De richtingstoets werkt zwaar en ongevoelig, en op het numerieke gedeelte raak je ook vlotjes de weg kwijt.
Qua telefoonfuncties...tsja...:X Het is wel een hele uitgebreide telefoon, maar ik snap wederom echt niet waarom er bij ontwerpers van Nokia niemand op het idee gekomen is dat de manier waarop je ermee hoort te bellen ronduit schandalig is. Echt waar, een Philips Diga van 6 jaar geleden biedt 10x meer belcomfort dan dit staaltje high-tech.
Dat het er niet uitziet was sowieso al bekend natuurlijk, maar het belt ook nog een heel erg oncomfortabel. De smalle rand snijdt in je oor, maar je voelt ook weer niet wat nu de beste positie van de luidspreker t.o.v. je oor is. Je maakt mij niet wijs dat het technisch onmogelijk was om de luidspreker bijvoorbeeld tussen de nummertoetsen te proppen.
Bellen met de (meegeleverde) headset gaat op zich goed, maar die heeft weer als nadeel dat je de beltoon nauwelijks hoort. Ik heb nog nooit zoveel gemiste oproepen gehad als met dit kreng. Hij is de groot om in je broekzak te proppen, dus de N-Gage komt in je jaszak terecht. Daar voel je het trilalarm niet of nauwelijks, en het is ook geen doen om constant met de headset in je oor te lopen. Dat is oncomfortabel en je schrikt je de pleuris als je ineens hard een muziekje in je oor hoort.
Het is ook weer geen doen als je de headset pas inplugged op het moment dat je gebeld wordt, want dan ben je vaak al te laat.
Concluderend...de N-Gage heeft best zo zijn goede kanten, maar hij faalt op een paar essentiele punten die terug te voeren zijn naar fundamentele ontwerpfouten. Nokia heeft de verwachtingen torenhoog opgeklopt en dat maakt het apparaat gewoon echt niet waar. Jammer.
Pro:
- Mooi, duidelijk scherm
- Veel, HEEL veel features
- Goede geluidskwaliteit (van zowel telefoon als radio als MP3-speler)
Contra:
- 't is een hele onhandige telefoon
- 't is een hele onhandige spelcomputer
- snel is anders
Waarom koop je dan zo'n ding? Nou, ten eerste heb ik hem niet gekocht, hij was gewoon gratis bij een Orange abo. En omdat die belminuten niet vervallen kan ik een paar maanden sparen voordat mijn Vodafone abo afloopt.
Ten tweede...ik heb een Nokia Bluetooth carkit in mijn auto. En dat k**ding doet het dus alleen met Nokia telefoons. Laten Nokia telefoons met Bluetooth nu schaars zijn. Je hebt de 6310i, dat is de meest geschikte en daar heb ik er dus al twee van. Die zijn allebei zo gaar als wat (de ene nog wat meer dan de andere): spontaan verbinding met carkit kwijtraken, spontaan uitvallen als je gebeld wordt, soms wel aan blijven maar gewoon niet opnemen, soms half connectie met carkit verliezen (waardoor er geen enkele microfoon en luidspreker meer werkt) etc. etc.
Dan heb je nog de 3650 (buttugly), de 8910 (VEEL te duur), de 7650 (zo mogelijk nog lelijker dan de 3650), de 6600 (ook lelijk) en de N-Gage.
Nouja...dan maar die laatste...
En inderdaad, hij werkt feilloos en heel makkelijk met mijn carkit. Je kunt zelf functies toewijzen aan de twee menuknoppen en dat is prettig: zo kan ik met slechts twee keer op een knop drukken Bluetooth in- of uitschakelen.
Om op te gamen is dat scherm wel mini, maar voor normaal telefoongebruik is het juist super. Plek zat voor van alles en nog wat, je hoeft geen vergrootglas bij je te hebben om in je telefoonboek te kunnen bladeren, en ook de bedieningsknoppen zijn lekker groot.
Hij is wel opvallend langzaam voor een telefoon die in principe heel veel power moet hebben. Mijn laptop start sneller op dan de N-Gage, en ook zoiets simpels als toetsenblokkering aan- en uitzetten gaat met een duidelijk merkbare vertraging.
Over de levensduur van de batterij vooralsnog geen klagen. Natuurlijk vreet zo'n groot kleurenscherm stroom, maar dan nog is er goed mee te leven.
En natuurlijk sucked de manier waarop je spelletjes moet wisselen keihard (maar daar is al genoeg over gezegd). Ik heb hem niet voor de spelletjes dus dat zal mij een zorg zijn, maar het is voor mij ronduit onbegrijpelijk dat er bij de ontwerpers van Nokia niemand op het idee gekomen is dat het wel handig zou zijn als je de geheugenkaartjes gewoon in een sleuf kon steken. Dat de telefoon uit moet, OK, maar dat je ook de batterij er uit moet halen slaat nergens op.
Verder vind ik de bediening (hoewel ik niet veel heb gegamed tot nu toe) niet echt super. De richtingstoets werkt zwaar en ongevoelig, en op het numerieke gedeelte raak je ook vlotjes de weg kwijt.
Qua telefoonfuncties...tsja...:X Het is wel een hele uitgebreide telefoon, maar ik snap wederom echt niet waarom er bij ontwerpers van Nokia niemand op het idee gekomen is dat de manier waarop je ermee hoort te bellen ronduit schandalig is. Echt waar, een Philips Diga van 6 jaar geleden biedt 10x meer belcomfort dan dit staaltje high-tech.
Dat het er niet uitziet was sowieso al bekend natuurlijk, maar het belt ook nog een heel erg oncomfortabel. De smalle rand snijdt in je oor, maar je voelt ook weer niet wat nu de beste positie van de luidspreker t.o.v. je oor is. Je maakt mij niet wijs dat het technisch onmogelijk was om de luidspreker bijvoorbeeld tussen de nummertoetsen te proppen.
Bellen met de (meegeleverde) headset gaat op zich goed, maar die heeft weer als nadeel dat je de beltoon nauwelijks hoort. Ik heb nog nooit zoveel gemiste oproepen gehad als met dit kreng. Hij is de groot om in je broekzak te proppen, dus de N-Gage komt in je jaszak terecht. Daar voel je het trilalarm niet of nauwelijks, en het is ook geen doen om constant met de headset in je oor te lopen. Dat is oncomfortabel en je schrikt je de pleuris als je ineens hard een muziekje in je oor hoort.
Het is ook weer geen doen als je de headset pas inplugged op het moment dat je gebeld wordt, want dan ben je vaak al te laat.
Concluderend...de N-Gage heeft best zo zijn goede kanten, maar hij faalt op een paar essentiele punten die terug te voeren zijn naar fundamentele ontwerpfouten. Nokia heeft de verwachtingen torenhoog opgeklopt en dat maakt het apparaat gewoon echt niet waar. Jammer.
Verwijderd
Ik denk dat de lage verkopen van de N-Gage eerder een reden voor de spellenmakers is om niet door te gaan met N-Gage ontwikkeling. Een platform dat niet aanslaat blijf je meestal niet lang ondersteunen wil je een beetje geld blijven verdienen.cybermans schreef op 22 oktober 2003 @ 08:06:
Op internet zijn inmiddels de eerste copieerbare spellen verschenen (ga me niet vragen om urls want ik heb ze niet en wil ze ook niet). Vind het wel dat het erg snel is voor een console amper 2 weken na release. Ik hoop dat dit geen negatieve invloed hebben op de spellenmakers.
Waar haal je de lage verkopen van vandaan. Dat er in engeland de eerste week maar 500 zonder abo zijn verkocht betekent niet meteen lage verkopen want ze willen niet vertellen hoeveel er op die manier er zijn verkocht. Bij de winkel waar ik hem kocht liepen ze als een trein. Ik had enkel keus voor de zilvere en niet de groene want die was al uitverkocht. Niet dat ik die groene wou hebben.
Verwijderd
In amerika zijn er ook maar 5000 verkocht in de 1e week, ter vergelijking , de gba sp verkocht er 550000 in de 1e week, zegt volgens mij al zat, de n-gage is een flop laat nokia er maar van leren en de n-gage2 gaan maken die alle nadelen kwijt is.cybermans schreef op 23 October 2003 @ 12:16:
Waar haal je de lage verkopen van vandaan. Dat er in engeland de eerste week maar 500 zonder abo zijn verkocht betekent niet meteen lage verkopen want ze willen niet vertellen hoeveel er op die manier er zijn verkocht. Bij de winkel waar ik hem kocht liepen ze als een trein. Ik had enkel keus voor de zilvere en niet de groene want die was al uitverkocht. Niet dat ik die groene wou hebben.
dat is los he, maar hoeveel zijn er met abo verkocht. En houd er dan ook rekening mee dat niet heel de vs een compatible netwerk heeft.
Verwijderd
Als je niet die tel had genomen had je een flinke zak geld kunnen krijgen. Ipv die zak geld heb je nu die tel. Dus je hebt er wel degelijk voor betaald.Daniel schreef op 23 October 2003 @ 12:02:Nou, ten eerste heb ik hem niet gekocht, hij was gewoon gratis bij een Orange abo.
Het wordt eens tijd dat het algemene publiek leert dat omdat je bij het afsluiten van een abo je een mobieltje ontvangt, je die nog niet "gratis" hebt. Want daar klopt dus over het algemeen (nooit) geen hol van.
En dit zuigt kei en kei hard.Daniel schreef op 23 October 2003 @ 12:02:Bellen met de (meegeleverde) headset gaat op zich goed, maar die heeft weer als nadeel dat je de beltoon nauwelijks hoort. Ik heb nog nooit zoveel gemiste oproepen gehad als met dit kreng. Hij is de groot om in je broekzak te proppen, dus de N-Gage komt in je jaszak terecht. Daar voel je het trilalarm niet of nauwelijks, en het is ook geen doen om constant met de headset in je oor te lopen. Dat is oncomfortabel en je schrikt je de pleuris als je ineens hard een muziekje in je oor hoort.
Verwijderd
Praktisch iedere nieuwe gadget is uitverkocht bij introductie. Dat dat met de N-gage niet is gebeurd geeft al aan dat hij behoorlijk geflopt is, en zeker dat heel die hype van Nokia BS is.cybermans schreef op 23 October 2003 @ 13:47:
dat is los he, maar hoeveel zijn er met abo verkocht. En houd er dan ook rekening mee dat niet heel de vs een compatible netwerk heeft.
Kweet niet of je dat bestand nog hebt, maar ik heb sinds gisteren in ieder geval wel een N-Gage dus zou het wel even voor je willen proberenBramm schreef op 13 oktober 2003 @ 11:26:
[...]
Als iemand even wil proberen of hij/zij dit bestand kan afspelen op z'n n-gage, dan zou dit heel fijn zijn![]()
[...]
Ik ben overigens best te spreken over het apparaat, maar het is inderdaad zo dat je zonder fatsoenlijke BT headset bijna niet normaal kunt bellen. Bij je eerst gesprek zit je al een kwartier te zoeken hoe je dat ding het beste en onopvallendst tegen je oor kunt zetten.
Over de overige functies ben ik zeer te spreken
[ Voor 3% gewijzigd door --MeAngry-- op 24-10-2003 10:47 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
oja heb ik er al 1? volgens mij niet hoor--MeAngry-- schreef op 24 oktober 2003 @ 10:43:
[...]
Kweet niet of je dat bestand nog hebt, maar ik heb sinds gisteren in ieder geval wel een N-Gage dus zou het wel even voor je willen proberen(Kzie dat je er nu zelf al 1 hebt
)
Ik ben overigens best te spreken over het apparaat, maar het is inderdaad zo dat je zonder fatsoenlijke BT headset bijna niet normaal kunt bellen. Bij je eerst gesprek zit je al een kwartier te zoeken hoe je dat ding het beste en onopvallendst tegen je oor kunt zetten.
Over de overige functies ben ik zeer te sprekenQua snelheid vind ik het persoonlijk overigens ook allemaal wel oke, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een Swing 600 gewend ben
bestand staat nog op m'n pc, dus als je 't voor me wil proberen, stuur dan ff een mailtje naar bram_geenen@hotmail.com
wat ik wel jammer vind is dat de foto's die je ziet als iemand belt erg klein zijn. Maar wel een gave feature. Btw iemand een truuk om ook te kunnen internetten via bluetooth op me telefoon. ( internetten op foon --> bluetooth--> pc--->internet)
Verwijderd
ik ben er denk achter hoe je hem vast moet houden als je er mee belt
je moet de achterkant tegen je oor aanhouden plat waardoor de speaker precies bij je oor ligt ik kan zo redelijk comfortabel bellen
je moet de achterkant tegen je oor aanhouden plat waardoor de speaker precies bij je oor ligt ik kan zo redelijk comfortabel bellen
Nog even voor Daniel
Ik had hetzelfde probleem en heb nu een 6650, werkt prima, en is nog gewoon telefoon ipv. telefoon/bellne als extra!
www.famstolk.nl/nk6650/
Ik had hetzelfde probleem en heb nu een 6650, werkt prima, en is nog gewoon telefoon ipv. telefoon/bellne als extra!
www.famstolk.nl/nk6650/
Whahaha! Echt vaag
Kheb ook ff een foto gemaakt, die ga ik ook ff mailen
Tesla Model Y RWD (2024)
Kan er 1 van jullie vertellen wat er precies in de doos zit van de N-gage
Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!
Hmm, bij mij zat er een N-Gage in (d0hlooin schreef op 03 november 2003 @ 17:47:
Kan er 1 van jullie vertellen wat er precies in de doos zit van de N-gage
Tesla Model Y RWD (2024)
Bedankt, morgen wordt ik ook de trotse eigenaar van een N-gage. Welke progjes vinden jullie zeer praktisch voor gebruik met de N-gage.
FExplorer is een absolute must-have. Tis een soort 'verkenner' voor je mobiel waarmee je dus in het Flashgeheugen, ROM, RAM en op je MMC kunt kijken
Wel ontiegelijk stom dat zoiets standaard eigenlijk niet kan maargoed...
Het is in het Nederlands te verkrijgen op www.gosymbian.com
Het is in het Nederlands te verkrijgen op www.gosymbian.com
Tesla Model Y RWD (2024)
En zoals jullie wellicht al gelezen hebben is de beveiliging van N-Gage games inmiddels ook al gekraakt, waardoor je dadelijk de spellen op elke andere soortgelijke Symbian phone kunt draaien. Tja, dat krijg je als je als fabrikant niet eens de moeite neemt om voor je zogenaamde 'handheld console' specifieke hardware te ontwikkelen...
Tja, kan er mij trouwens iemand vertellen of ik speciale nokia geheugenkaartjes moet gebruiken of als je multimedia cards kan gebruiken???
Ik was dus van plan om van de week een n-gage aan te gaan schaffen. Maar zie daar denk ik toch maar van af.
Wel zoek ik een telefoon welke de volgende features bezit maar kan die nergens vinden. Misschien dat jullie gadgetfreaks mij kunnen helpen
Mp3 speler (min 64mb)
fm radio
Bluetooth
(digicam mag)
De nokia 3300 valt eigenlijk al meteen af aangezien ik dan net zo goed een n-gage kan kopen en heeft zover ik kan zien geen bluetooth
natuurlijk heb ik het liefst ook nog goede kwaliteit van de mp3 speler en fm-radio, moet ik er normaal mee kunnen bellen en moet smsen ook gewoon goed te doen zijn (lijkt me op de n-gage ook iets lastiger met die rare positie van de toetsen)
Bestaat deze telefoon of zit ik naar iets te zoeken wat er niet is
?
Wel zoek ik een telefoon welke de volgende features bezit maar kan die nergens vinden. Misschien dat jullie gadgetfreaks mij kunnen helpen
Mp3 speler (min 64mb)
fm radio
Bluetooth
(digicam mag)
De nokia 3300 valt eigenlijk al meteen af aangezien ik dan net zo goed een n-gage kan kopen en heeft zover ik kan zien geen bluetooth
natuurlijk heb ik het liefst ook nog goede kwaliteit van de mp3 speler en fm-radio, moet ik er normaal mee kunnen bellen en moet smsen ook gewoon goed te doen zijn (lijkt me op de n-gage ook iets lastiger met die rare positie van de toetsen)
Bestaat deze telefoon of zit ik naar iets te zoeken wat er niet is
Ik denk dat je de N-gage echt wel eens moet proberen, je hebt er echt alles op en de geluidskwaliteit bij het bellen vindt ik zelfs beter dan bij een vaste telefoon ook al moet je dan op een rare manier bellen. Qua berichtjes zenden, na een weekje ben je de layout van het toetsenbord gewend en werk ermee zoals iedere andere GSM.
Ik heb er dus toch één gekocht.
Ik had de telefoon die ik beschreef nog wel gevonden. Maar dat is de Siemens SX1 en die is _wederom_ uitgesteld
Misschien dat die er in de loop van het volgend jaar wel komt
Ik heb hem nu sinds donderdag en ben er eigenlijk best over te spreken.
Hij is inderdaad een beetje lomp. Maar ik bel dan meestal met die handsfree set en dan is de geluidskwaliteit erg goed te noemen.
De mp3 speler is ook beter dan verwacht. Helaas zijn de meegeleverde oordopjes niet van al te hoge kwaliteit. De radio ontvangst is niet super te noemen, maar op de plekken waar ik hem het meest gebruik doet hij het goed.
Voorderest is het gewoon een geweldige Gadget
Telefoon
Game-Deck
Gameboy Color (met GoBoy
)
Mp3 speler
Movie player
Radio
Memorecorder
Portable storage device
Bluetooth ondersteuning
PIM
Etc
Ook over de levensduur van de batterij ben ik helemaal niet ontevreden.
Het continue wisselen van MMC kaartjes op de manier waarop het moet is natuurlijk wel een beetje vervelend...
Ik had de telefoon die ik beschreef nog wel gevonden. Maar dat is de Siemens SX1 en die is _wederom_ uitgesteld
Misschien dat die er in de loop van het volgend jaar wel komt
Ik heb hem nu sinds donderdag en ben er eigenlijk best over te spreken.
Hij is inderdaad een beetje lomp. Maar ik bel dan meestal met die handsfree set en dan is de geluidskwaliteit erg goed te noemen.
De mp3 speler is ook beter dan verwacht. Helaas zijn de meegeleverde oordopjes niet van al te hoge kwaliteit. De radio ontvangst is niet super te noemen, maar op de plekken waar ik hem het meest gebruik doet hij het goed.
Voorderest is het gewoon een geweldige Gadget
Telefoon
Game-Deck
Gameboy Color (met GoBoy
Mp3 speler
Movie player
Radio
Memorecorder
Portable storage device
Bluetooth ondersteuning
PIM
Etc
Ook over de levensduur van de batterij ben ik helemaal niet ontevreden.
Het continue wisselen van MMC kaartjes op de manier waarop het moet is natuurlijk wel een beetje vervelend...
Je kan gewoon MMC kaartjes gebruiken.looin schreef op 13 november 2003 @ 19:16:
Tja, kan er mij trouwens iemand vertellen of ik speciale nokia geheugenkaartjes moet gebruiken of als je multimedia cards kan gebruiken???
Das wel praktisch want kdenk da die speciale kaartjes van nokia wel veel te duur zullen zijn. Hoe werkt dat dan? Je steekt de MMC erin en formateert via je GSM de kaart en dan kun je gewoon de boel aansluiten op PC en een deel MP3's erop dumpen???
Ik ben nog eigenaar van een N-gage
Maar, ik ben er nog steeds niet uit
Games zijn mmooaah...
Sonic keek ik echt naar uit, maar viel tegen.
( te basic, misschien ben ik verwend)
Tombraider zat ik gewoon op te wachten.
Alsof ik op mijn 133Mhz met 2MB ati kaart zat te spelen, heeeeel sloom.
Tony Hawk ...
De natte droom in de trein.
eerst paar dagen oke, maar als je level 3 en 4 haalt merk je dat dit allen te hoog gegrepen is voor de N-gage
Jammer
Videobeelden
dat was mijn doel,
maar standaard realplayer bestanden herkend deze niet.
Converteren van bestanden duurt veel te lang op mijn P833mhz.
Radio
dramatisch ontvangst. echt gewoon k*t
Mp3 speler
Je kan niet vooruitspoelen in een nummer!
Welke idioot heeft dit uitgezet?!
Sideways talking?!
Ik sta voor l*l het station!
Sorry boys and girl, ik verkoop mijn N-gage, en ga voor een Nokia GSM die lijkt op mijn 8250 ( die het 3.5 jaar fantastisch heeft gedaan)
Maar, ik ben er nog steeds niet uit
Games zijn mmooaah...
Sonic keek ik echt naar uit, maar viel tegen.
( te basic, misschien ben ik verwend)
Tombraider zat ik gewoon op te wachten.
Alsof ik op mijn 133Mhz met 2MB ati kaart zat te spelen, heeeeel sloom.
Tony Hawk ...
De natte droom in de trein.
eerst paar dagen oke, maar als je level 3 en 4 haalt merk je dat dit allen te hoog gegrepen is voor de N-gage
Jammer
Videobeelden
dat was mijn doel,
maar standaard realplayer bestanden herkend deze niet.
Converteren van bestanden duurt veel te lang op mijn P833mhz.
Radio
dramatisch ontvangst. echt gewoon k*t
Mp3 speler
Je kan niet vooruitspoelen in een nummer!
Welke idioot heeft dit uitgezet?!
Sideways talking?!
Ik sta voor l*l het station!
Sorry boys and girl, ik verkoop mijn N-gage, en ga voor een Nokia GSM die lijkt op mijn 8250 ( die het 3.5 jaar fantastisch heeft gedaan)
kheb er vandaag 1 gehaald, gratis bij contractverlenging 
op zich wel geinig hebbe-dingetje, maar zoals al veel is gezegd, is dat side-ways bellen niet je van het. Qua beeld en geluid vind ik het vrij behoorlijk. De games zijn echt wel veruit de beste die ik tot nu toe gezien heb op een phone (thps is echt vet). De radio-tuner vind ik ook wel meevallen, ik heb iig wel kraakhelder geluid. Tsja, die mp3 speler is ronduit kut, als je het vergelijkt met stand-alone mp3 spelers, je kunt alleen maar play, stop en skip doen.
Toch denk ik wel dat ik me ga vermaken met deze phone, mooi meegenomen met zo'n contractverlenging (T-mobile, 2 jaar) waar ik toch zo weer vanaf kom bij de eerste de beste veranderingen in de algemene voorwaarden
op zich wel geinig hebbe-dingetje, maar zoals al veel is gezegd, is dat side-ways bellen niet je van het. Qua beeld en geluid vind ik het vrij behoorlijk. De games zijn echt wel veruit de beste die ik tot nu toe gezien heb op een phone (thps is echt vet). De radio-tuner vind ik ook wel meevallen, ik heb iig wel kraakhelder geluid. Tsja, die mp3 speler is ronduit kut, als je het vergelijkt met stand-alone mp3 spelers, je kunt alleen maar play, stop en skip doen.
Toch denk ik wel dat ik me ga vermaken met deze phone, mooi meegenomen met zo'n contractverlenging (T-mobile, 2 jaar) waar ik toch zo weer vanaf kom bij de eerste de beste veranderingen in de algemene voorwaarden
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Denk dat de nokia 6230 wel in de buurt komt.Defspace schreef op 19 november 2003 @ 20:32:
Ik was dus van plan om van de week een n-gage aan te gaan schaffen. Maar zie daar denk ik toch maar van af.
Mp3 speler (min 64mb)
fm radio
Bluetooth
(digicam mag)
Bestaat deze telefoon of zit ik naar iets te zoeken wat er niet is?
Om dit topic maar weer ff een flinke schop te geven:
Er staan een aantal veelbelovende spellen aan te komen voor de N-Gage!
Ben ik persoonlijk wel blij mee, want de enige echt goede games die ik tot nu toe gespeeld heb zijn Rayman 3 en Splinter Cell.
De volgende games lijken mij wel interessant iig:
Ben benieuwd of de rush voor N-Gage nu eindelijk op gang gaat komen.
Er staan een aantal veelbelovende spellen aan te komen voor de N-Gage!
Ben ik persoonlijk wel blij mee, want de enige echt goede games die ik tot nu toe gespeeld heb zijn Rayman 3 en Splinter Cell.
De volgende games lijken mij wel interessant iig:
- The Sims Bustin' Out (
)
- Crash Nitro Kart
- Bomberman (!!!)
- Requiem of Hell (Eindelijk een RPG!)
- Ashen (Screenshots zien er heel goed uit
)
- Pathway to Glory
- Worms (Zegt genoeg lijkt me
)
- Sega Rally (Hopelijk eindelijk een goeie racer)
- Virtua Cop (
)
Ben benieuwd of de rush voor N-Gage nu eindelijk op gang gaat komen.
Tesla Model Y RWD (2024)
nOu, toen ik net met google keek kwam ik op een webshop die hem wel wil bestellen. (uiteraard weggeklikt, want ik wilde eigenlijk wat screenshots zien
, ik weet dus niet meer welke shop het was)
Maar goed, google werkt voor jou ook schijnt het.
Maar goed, google werkt voor jou ook schijnt het.
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.