Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Kijk ook voor de gein es bij
http://www.designcomp.com
voordat je je case helemaal een open hart operatie gaat geven
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Plexiglas is niet zo duur, dat rubber weet ik niet... ik heb het zelf allebei gratis via me toenmalige werk kunnen regelen
plexiglas kost geloof ik iets van 5 piek ofzo, iig niet duur. Rubber zal ook niet duur zijn want dat bedrijf zei dat het monster zo weinig kostte dat de administratiekosten hoger waren dan het stukje rubber zelf...
digistorm>>
hey die foto's van jou kast zijn helaas niet gelukt..
oja even vermelden>> digistorm zijn kast ruleert!!!
Greetz RoGEK
hey die foto's van jou kast zijn helaas niet gelukt..
oja even vermelden>> digistorm zijn kast ruleert!!!
Greetz RoGEK
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
plexiglas is duurderdan fl 5,= denk maar aan rond de 20 a 30 afhankelijk van de groote en dikte.
en ik denk dat je je plexiglas niet bij gamma oid kan halen maar bij de glaszetter/glaszaak
en ik denk dat je je plexiglas niet bij gamma oid kan halen maar bij de glaszetter/glaszaak
Verwijderd
Ik ben ook op zoek naar het adres waar die neonlampjes te koop zijn. Een maand geleden is er een topic geweest waar het adres in stond, maar die kan ik niet meer vinden. Heeft iemand het adres toevallig nog?
tx
tx
ff een vraagje: zijn jullie hier jullie kast aan het versieren? (ipv. dat je de kerstboom versiert)...
ik heb een kast van pleziglas gemaakt...
1700 x 800 x 5mm kost 280 piek bij de gamma...
1700 x 800 x 5mm kost 280 piek bij de gamma...
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
Neuh, maar wat moet je dan versieren voor Sinterklaas? 
Goeie koelers en fans zijn diverse adressen voor. Ik heb er in de USA besteld en met CC betaald: waren in 4 dagen binnen ( http://millisec.safeshopper.com/ )
In Duitsland kun je ook goed bestellen ( http://www.pc-cooling.de Heb ik m'n kast en Alpha vandaan)
Over fans nog: kijk goed naar cfm(hoe hard blaast ie) en dB's (hoe hard doet ie je oren geweld aan. >40dB raad ik je af)
Beter groot en rustig dan hard en vliegtuig.
Goeie koelers en fans zijn diverse adressen voor. Ik heb er in de USA besteld en met CC betaald: waren in 4 dagen binnen ( http://millisec.safeshopper.com/ )
In Duitsland kun je ook goed bestellen ( http://www.pc-cooling.de Heb ik m'n kast en Alpha vandaan)
Over fans nog: kijk goed naar cfm(hoe hard blaast ie) en dB's (hoe hard doet ie je oren geweld aan. >40dB raad ik je af)
Beter groot en rustig dan hard en vliegtuig.
- Plexiglas kun je zo bij de Praxis halen
- Raamrubbers kun je halen bij Rubberhandel Hilversum
- Neonlampen kun je halen bij de beter autoshop
Kwel = wel degelijk cool
Kwel = wel degelijk cool
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 21:41 schreef Atteman het volgende:
Kwel = wel degelijk cool :)[/quote]ok voor plexiglas ga ik morgen bij gamma, prxis en bij de glas en staal handel ff navragen.
maareh zo'n neon lamp, zeg je haal je bij de autoshop. bedoel je daarmee garage of bij de dealer.
Kwel = wel degelijk cool :)[/quote]ok voor plexiglas ga ik morgen bij gamma, prxis en bij de glas en staal handel ff navragen.
maareh zo'n neon lamp, zeg je haal je bij de autoshop. bedoel je daarmee garage of bij de dealer.
Verwijderd
Neon lampies kan je bij elke electronica zaak kopen... Als je in de omgeving Leiden woont kan je eens langswippen bij KOK electronica..
BTW: Volgens mij draait een neon lampie op 60 - 80 Volt.. (kweet niet zeker, maar d8 zoiets gehoort te hebben)
BTW: Volgens mij draait een neon lampie op 60 - 80 Volt.. (kweet niet zeker, maar d8 zoiets gehoort te hebben)
heeft iemand nog leuke id om in mijn pc te plaatsen of handige tips bij het zagen in mijn zijkant.
Die neon buisjes kan je mits je in omgeving van Gouda woont, kope bij Radio Shack :
Radio Shack
Zeugstraat 32-34
2801 JC GOUDA.
Tel. (0182) 52 17 18
Het kost F29,95 vor een 20cm buisje
Radio Shack
Zeugstraat 32-34
2801 JC GOUDA.
Tel. (0182) 52 17 18
Het kost F29,95 vor een 20cm buisje
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 15:54 schreef Phreak het volgende:
Denk dattie een tiepvaut maakt..
Kwel = kewl = cool.[/quote]nee kwel is grondwater dat omhoog komt...
Kwel = kewl = cool.[/quote]nee kwel is grondwater dat omhoog komt...
Plexiglas is idd bij Gamm/Praxis/Karwei te koop.
Per vierkant meter betaal je 37.50 maar dat is 3mm alleen te gebruiken dus voor 'raampjes' enzo. Wil je een complete kast van plexiglas maken, dan heb je 5 mm nodig (meen 70 per meter ofzo).
Als je toch 3mm voor een complete kast gebruikt, zul je een metalen frame moetn bouwen.
suc6
Koffie
Per vierkant meter betaal je 37.50 maar dat is 3mm alleen te gebruiken dus voor 'raampjes' enzo. Wil je een complete kast van plexiglas maken, dan heb je 5 mm nodig (meen 70 per meter ofzo).
Als je toch 3mm voor een complete kast gebruikt, zul je een metalen frame moetn bouwen.
suc6
Koffie
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 22:01 schreef ReseTTim het volgende:
ok voor plexiglas ga ik morgen bij gamma, prxis en bij de glas en staal handel ff navragen.
maareh zo'n neon lamp, zeg je haal je bij de autoshop. bedoel je daarmee garage of bij de dealer.[/quote]Ik bedoel zo'n halfords achtige zaak...
ok voor plexiglas ga ik morgen bij gamma, prxis en bij de glas en staal handel ff navragen.
maareh zo'n neon lamp, zeg je haal je bij de autoshop. bedoel je daarmee garage of bij de dealer.[/quote]Ik bedoel zo'n halfords achtige zaak...
plexiglas kostt bij Fixed fl 59,- met een formaat van 50 x 100cm.
Neonlampen kan je wel op meer plekken halen:9
Dan bedoel ik van die blauwe of rode lampjes, best gezellig...
(just kiddin')
Dan bedoel ik van die blauwe of rode lampjes, best gezellig...
(just kiddin')
Pagina: 1