Heb ik weer. ;-)
Systeem Windows XP met NTFS bestandssysteem.
In mijn C:\Program files directorie heb ik 2 directories staan.
Mcafee Virusscan en Mcafee Virusscan Home edition.
Beide mappen zijn (Waarschijnlijk) leeg en worden niet door een programma gebruikt. In de verkenner worden ze ook aangegeven als Directories.
Echter ik kan niks met deze 2 directories niks beginnen.
Properties van beide folders geeft geen info, geen file size,geen datums, geen Type (normaal hoort hier altijd wat te staan)
Beide folders kan ik niet deleten, krijg melding "cannot read from the source file or Disk"
Onder recovery mode opgestart. Fixmbr en chkdsk /p gedaan, maar helaas.
Proberen vanuit de recovery mode de directories te verwijderen geeft een fout melding.
Dus alles wat ik met deze directories probeer eindigt in een foutmelding. (openen, attrib, rename etc...etc..)
Iemand een gouden idee hoe ik deze corrupte directories weg krijg?
Systeem Windows XP met NTFS bestandssysteem.
In mijn C:\Program files directorie heb ik 2 directories staan.
Mcafee Virusscan en Mcafee Virusscan Home edition.
Beide mappen zijn (Waarschijnlijk) leeg en worden niet door een programma gebruikt. In de verkenner worden ze ook aangegeven als Directories.
Echter ik kan niks met deze 2 directories niks beginnen.
Properties van beide folders geeft geen info, geen file size,geen datums, geen Type (normaal hoort hier altijd wat te staan)
Beide folders kan ik niet deleten, krijg melding "cannot read from the source file or Disk"
Onder recovery mode opgestart. Fixmbr en chkdsk /p gedaan, maar helaas.
Proberen vanuit de recovery mode de directories te verwijderen geeft een fout melding.
Dus alles wat ik met deze directories probeer eindigt in een foutmelding. (openen, attrib, rename etc...etc..)
Iemand een gouden idee hoe ik deze corrupte directories weg krijg?
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab