[merge] Dubbele userid

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-03 00:09

Defspace

Administrator

Topicstarter
Ik heb net die merge gegevens ingevuld en ik heb ervoor gekozen om mijn GoT usernaam te behouden.
Ik ben op t.net defspace_ en op GoT (Duh)

Maar ik bedenk me net dat het best eens zou kunnen dat er een Defspace op T.net bestaat. (Wat ik natuurlijk ook ben en welke een oudere registratie datum heeft. Ik heb niet voor niks ooit een defspace_ account aangemaakt. ;) ) Maar die heeft een email adres wat niet meer in gebruik is.

Ik kan mij dit herinneren. Maar weet het niet zeker. Ik heb maar niet geprobeerd om Defspace te registreren op t.net want dan zou er zeker iets fout gaan.

Kunnen jullie zien of er nog een Defspace op t.net bestaat ???
Kunnen jullie die verwijderen of op inactief zetten ?
(Want dat ben ik ook, maar gebruik ik niet (al heel lang niet....)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Misschien is het een idee om een grote lijst te maken met accounts die al een lange tijd niet meer zijn gebruikt en deze bij naam conflicten de meest recent gebruikste login dan pakken.

Dus stel in jouw geval wanneer Defspace op T.net bestaat deze al een geruime tijd niet meer heeft ingelogd/gereageerd. En daardoor krijg jij 'defspace_' (en op GoT Defspace met voorkeur voor die naam, om het lekker lopend te houden) van deze twee de voorkeur om de algemene nieuwe naam in de user database te krijgen als Defspace ;)

Hmzz het leest nietmakkelijk mijn bovenstaande dingetje maar zou toch duidelijk moeten zijn wat ik probeer te zeggen ;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

trouwens in MED staat het ook al ;)
Iemand anders heeft mijn nick in gebruik!

Dit is uiteraard de grootste moeilijkheid die we tegen zullen komen tijdens de merge, maar toch verwachten we weinig echt grote problemen hiermee. De kans namelijk redelijk groot dat jullie niet allebei echt actief zijn. Als jij je voorkeur opgeeft voor een nick, en die ander doet dat niet, dan ben jij natuurlijk de gelukkige. Als twee mensen hun voorkeur opgeven voor dezelfde nick zal de beslissing worden genomen op basis van registratiedatum. Als in een extreem zeldzaam geval zowel je eerste als tweede keus niet beschikbaar komt zal je nick automatisch een toevoegsel krijgen. We weten natuurlijk dat niemand daar blij mee is, en dat brengt ons bij de volgende vraag.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-03 00:09

Defspace

Administrator

Topicstarter
Nou ja. Dan zal het wel goed gaan.
Wel jammer dat de account ID's weer gereset worden. Dit was toch 1 van de peilers of iemand van de "oude stempel" was :) :P ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die worden gewoon weer uitgedeeld op basis van registratiedatum, dus die regel blijft gelden.

Professioneel Hyves-weigeraar

Dit topic is gesloten.