[Alg] Dit een goede MCSE leer methode? *

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gebruikte (i.z.g.s) 42 cd's van "learnkeys training" voor alle 4 core examens + 3 electives : Interactief leren door middel van films,annimaties,tests en Master exams. 140,- nieuw $ 2000,-

tevens 2 (boeken) Microsoft MCSE Training kit 70-210,215 met originele cd's

"Transcender" examentests origineel ook te koop voor de bovengenoemde examens.
die Microsoft boeken zitten er niet bij, wel nog de cd's van die boeken. het geheel moet 130 euro opbrengen.

Volgens de verkoper is het een betere methode dan leren met boeken en hij zegt het er zelf ook mee gehaald te hebben.

mijn vraag is dus: is dit zijn geld waard en is dit inderdaad beter dan boeken?

dit dus, plus nog electives erbij
http://www.learnkey.com/s...rypage.cfm?CategoryID=111

[ Voor 10% gewijzigd door smvs op 26-11-2002 15:44 ]

Verwijderd

Ik denk niet dat veel mensen deze leermethode hebben volbracht. Heb je die prijzen wel eens gezien...paar duizend dollar voor de win2k core....

• dust | zone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03 13:34

dust | zone

don't ask...

De beste leermethode blijft nog altijd thuis een server opzetten met clients erbij....ofschoon het opzetten van een 56k wan-link voor domaincontroller-replicatie misschien iets moeilijker te realiseren is :)

Op zich klinkt het allemaal wel okee.....als je geen betere deal vindt, is dit wel een goede prijs. Met de nodige inspanning van jezelf ( en bovengenoemde praktijktestjes ) kom je er wel.

Asus A7V266 | AMD Dondervogel 1400 | >200 GB aan schijfjes

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:50

Shuriken

Life is all about priorities

workstation en server haal je wel door een beetje stampen. De rest vind ik persoonlijk moet je echt ff in de praktijk oefenen.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Shuriken schreef op 26 November 2002 @ 19:49:
workstation en server haal je wel door een beetje stampen. De rest vind ik persoonlijk moet je echt ff in de praktijk oefenen.
Ik bedoel eigenlijk meer of deze methode in verhouding tot boeken een goede methode is. dus ipv boeken + praktijk, deze methode + praktijk.

een mcse boek nieuw kost al gauw 60 euro, x7= 420 euro.
laat ik zeggen dat de helft van de prijs de 2e hands waarde is, dan betaal je nog 210 euro. is meer dan deze cd's.

[ Voor 20% gewijzigd door smvs op 26-11-2002 23:26 ]

• made28
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-02 00:28

made28

Brandnew machine :)

leer spellen MSCE

Technet Gold

Verwijderd

zekers... mcse...

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
nie bl@@ten als je het nie weet :o

Microsoft Certified System Engineer is toch echt wel MCSE

Verwijderd

da's idd wel heeeeel erg dom :)

maar je zult echt goeie boeken moeten hebben (ik heb het gehaalt met sybex boeken), en veel praktijk.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 10:34

FoolZero

Freedom of speech...

OK, ondertussen is denk ik wel duidelijk dat deze opmerking niet helemaal (lees helemaal niet) snugger is.
Toch wil ik made28 nog even wijzen op de algemene gedragsregels van GoT.
Met name deze FAQ is wel erg van toepassing: Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics (dan is dit verder geen slecht topic hoor...)

Wat de aankoop aangaat. Zou ik zelf toch liever voor 'the hard way' gaan. Het louter doorlezen van boeken en het oefenen van transcenders levert imho niet het gewenste resultaat op. Je kunt ze natuurlijk wel goed op de zijlijn gebruiken als toetsing en naslag/oefening, maar het botweg ervaren is nog altijd vele malen beter dan domweg stampen. (Volgens mij was dit echt zo een standaard MicroSoft reactie! ;))

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Pagina: 1