intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 15:22 ]
zou het dan lukken om het dusdanig te bewerken dat je het helemaal niet meer ziet?Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 15:22:
meestal doen ze zoiets met een transparant diagonaal plaatje ...
Verwijderd
Verwijderd
iemand enig idee waar ik van die epoxy kan krijgen?
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 15:52 ]
Da's geen processor, da's een wannabeVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 15:52:
Zet hem gewoon in je kast weg net zoals ik... (ouwe cyrix, met ernaast een opengewerkte Maxtor 3.2 GB)
[afbeelding]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
beetje onduidelijk maar maybe snap je het..
Sorry voor de onduidelijkheid
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
meestal gaan daar ook luchtbelletjes in zittenChieliot schreef op 26 november 2002 @ 16:16:
uhm, kweet niet of het mooi is, maar je hebt van die basisschool lijm en als je dat ergens in giet dan wordt het na een tijdje ook hard en doorzichtig. In combinatie met de hiervoorgenoemde opties om de proc in het midden te krijgen moet dat lukken, test eerst ff of hoe mooi die lijm opdroogt. Door er wat blauwe inkt doorheen te mengen en een ledje erin te verwerken hebbie meteen een cool effect!
Arrows are made to fly, so are aeros.
tis niet echt troebel.. wordt meer wazig naarmate het verder indroogt..D-RiSe schreef op 26 November 2002 @ 16:23:
ik heb inderdaad ook wel zitten denken aan siliconen kit maar weet niet of dat wel echt transparant is... volgens mij is dat troebel of niet?
beste manier lijkt mij ook epoxy of giethars
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Als je het goed schenkt dan valt dat wel mee volgens mij, rustig langs de zijkant opvullen en hopenScrewDriver2k1 schreef op 26 november 2002 @ 16:24:
[...]
meestal gaan daar ook luchtbelletjes in zitten
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Verwijderd
en indeed, als je die CPU recht zet dmv een doorschijnend stokje ofzo, dan oogt dat zeker en vast knap !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
en waar moet je dan mooi de batterij en de draadjes wegwerken?
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa