geforce 2 ti vs geforce 3 ti

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik heb een vraag over het verschil tussen de geforce 2 en 3, ik heb er al heel veel info over opgezocht en uit de testen is de gf3 wel sneller maar ik wil graag wat user aan het woord hebben die het mee gemaakt hebben...

op nvidia.com zegt de test dat mijn systeem(dus 100%) tegenonver een gf3 154% zou schelen dit raad nvidia mij ook aan gf4 staat niet standaard in de vergelijking

in mijn sign staat welke gf2 ik nu heb en ik heb de kans om een gf3 aan te schaffen... raden de meeste mensen het af en 100 euro meer neer te leggen voor een gf4 of zeggen jullie voor een 1000mhz PIII is het niet de moeite een gf4 in te stampen... is gf3 het einde voor pIII:S

please help

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
nou, voordat i dicht gaat, een gf3 heeft vertex shaders enzo, is helemaal dx 8 hardware compatible...en wat sneller bij de meeste dingen, ok, een gf3 ti 200 vs een gf 2 ultra.. is wat anders, maar een gewone gf3 of ti500 is gewoon lekker snel dus :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• DirkT
  • Niet online
thnx als de prijs goed is dan denk ik ook wel dat ik hem haal

en daarbij ik heb gezocht hier op tweakers maar om een topic hierover te vinden is niet echt te doen

toch bedankt

en ja over 5 minuten staat ie vast al wel weer op slot

Verwijderd

Die 154 % klopt ongeveer wel, als je nu 4000 3dmarks haalt haal je dan 7000. Ik gebruik ff het programma 3dmark ter vergelijking.

Misschien kun je het beter hier vragen ''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 3

Verwijderd

SantjeS schreef op 26 November 2002 @ 15:28:

en ja over 5 minuten staat ie vast al wel weer op slot
Waarom open je een topic terwijl je weet dat het niet mag, deze opmerking kan je ook nog wel een OW opleveren. |:(

• DirkT
  • Niet online
ik post dit omdat ik wil weten wat te doen... ik ehb me al suf gezocht maar blijkbaar weet ik niet hoe ik moet zoeken want ik krijg uitendlijk altijd te horen had maar gezocht

maar als ik zoek naar geforce krijg ik 400 berichten als ik zoek naar geforce2 vind hij alleen maar dingen die niets te maken hebben met de gf2 en wanneer ik geforce 2 in typ dan laat de search engine zelf al de 2 weg dus blijft geforce over...... je kan dus niet zeggen dat ik het niet geprebeerd heb

Verwijderd

Je kunt je ook afvragen waarom hier zo weinig mag PatriXx... het is een GoT, geen Federal State Prison. Ik vroeg ook al om een simpele kopie van software waarvan ik kan bewijzen de licentie in eigendom te hebben. Dit omdat mijn eigen media beschadigd zijn - draadje werd twee x achter elkaar gesloten. Script request mag ook al niet - als de regels hier niet een beetje vrijer worden is het misschien tijd om een aantal kanaaltjes te sluiten - ze worden nogal overbodig zo...

P.S.: Penalty? Dat mag... GoT drijft zo zijn eigen tweakers weg.. Mijn forum is soon online >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 15:37 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 15:35:
Je kunt je ook afvragen waarom hier zo weinig mag PatriXx... het is een GoT, geen Federal State Prison. Ik vroeg ook al om een simpele kopie van software waarvan ik kan bewijzen de licentie in eigendom te hebben. Dit omdat mijn eigen media beschadigd zijn - draadje werd twee x achter elkaar gesloten. Script request mag ook al niet - als de regels hier niet een beetje vrijer worden is het misschien tijd om een aantal kanaaltjes te sluiten - ze worden nogal overbodig zo...

P.S.: Penalty? Dat mag... GoT drijft zo zijn eigen tweakers weg.. Mijn forum is soon online >:)
De regels zijn hier zo scherp omdat het anders één grote zooi wordt. En jou voorbeeld geeft wel aan dat je de faq niet gelezen hebt. Je hebt gewoon gevraagd om warez en wij kunnen vanaf hier echt niet zien of jij de licentie thuis hebt liggen. Als je om software vraagt vraagt waar jij een licentie voor hebt dan krijg je links waar ook mensen naartoe kunnen zonder licentie. Script requests mogen ook niet omdat hier © op zit. Maar deze discussie is een beetje offtopic en als je de discussie voor wilt zetten kun je beter een topic in LA openen.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:44
damn net een stel agentjes hier, wel accepteren dat iedreen maar mag lullen dat ie zijn XP thuis illegaal heeft en dan andere warez wel blokkeren... en dat noemt zich tweakers..

https://d4armory.io/Player/803500

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26

Elektronicanet

Leds do it!

SantjeS schreef op 26 november 2002 @ 15:15:
ik heb een vraag over het verschil tussen de geforce 2 en 3, ik heb er al heel veel info over opgezocht en uit de testen is de gf3 wel sneller maar ik wil graag wat user aan het woord hebben die het mee gemaakt hebben...

op nvidia.com zegt de test dat mijn systeem(dus 100%) tegenonver een gf3 154% zou schelen dit raad nvidia mij ook aan gf4 staat niet standaard in de vergelijking

in mijn sign staat welke gf2 ik nu heb en ik heb de kans om een gf3 aan te schaffen... raden de meeste mensen het af en 100 euro meer neer te leggen voor een gf4 of zeggen jullie voor een 1000mhz PIII is het niet de moeite een gf4 in te stampen... is gf3 het einde voor pIII:S

please help
Offtopic:
Waar heb je die test dan gedaan op Nvidia.com?

Nederlander in België

Verwijderd

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je hier niet zelf uit zou komen. Gebruik eens wat meer zoekfuncties.

Lees ook * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * eens door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.