Den Haag = Zuid-West Nederland? 
Maaruh: in West-Brabant, wat volgens mij ZW-NL is, hebben we geen problemen.
Maaruh: in West-Brabant, wat volgens mij ZW-NL is, hebben we geen problemen.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Volgens Telegraaf is mobiel verkeer niet mogelijk. Vast naar vast doet 't wel.
Bron: http://www.telegraaf.nl/d...vaste.bellen.storing.html
Bron: http://www.telegraaf.nl/d...vaste.bellen.storing.html
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Ja wij hebben ook het probleem. Ik kon niet mobiel bellen, en ook niet van vast naar vast. Gebeld worden lukte dan weer wel. Wij krijgen een inbezet-toon.
Naaldwijk Zuid Holland
Naaldwijk Zuid Holland
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Verwijderd
Er is idd een probleempje bij KPN. Ook in het westland. Maar ja kan gebeuren het is tenslotte KPN
van vast naar mobiel kan niet toch?
staat ook op www.tvwest.nl
staat ook op www.tvwest.nl
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
kan hier (Delft) geen vaste of mobiele nummers meer bellen. Krijg de ingesprek-toon.
Schijnt bekend te zijn dus
Schijnt bekend te zijn dus
Permanent wintericon!
Verwijderd
jup hier ook, kan nix bereiken.... (Wokkels nog bedankt voor het mij wijzen op dit topic)
Zoetermeer hier...
Vast naar mobiel werkt niet, mobiel naar vast wel.
Vast naar mobiel werkt niet, mobiel naar vast wel.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Solved!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
lekker zinvolle opmerking dit natuurlijk het was inderdaad een kabelstoring die vermoedelijk door een mafkees met een dragline veroorzaakt is. En nee KPN heeft geen dragglines.Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 16:31:
Er is idd een probleempje bij KPN. Ook in het westland. Maar ja kan gebeuren het is tenslotte KPN
Verder heeft KPN relatief weinig storingen
Verwijderd
Lekker temperamentvol!TrailBlazer schreef op 27 November 2002 @ 08:49:
[...]
lekker zinvolle opmerking dit natuurlijk het was inderdaad een kabelstoring die vermoedelijk door een mafkees met een dragline veroorzaakt is. En nee KPN heeft geen dragglines.
Verder heeft KPN relatief weinig storingen
Maar ook al heeft KPN (volgens jou) weinig storingen het bleeft een zwaar zuigend "bedrijf".
hee het blijft mijn werkgever enne waarom zuigt KPN. Dit is de opinie geef me eens 3 serieuze voorbeeldenVerwijderd schreef op 27 november 2002 @ 10:20:
[...]
Lekker temperamentvol!
Maar ook al heeft KPN (volgens jou) weinig storingen het bleeft een zwaar zuigend "bedrijf".
Pagina: 1