Wat is dat toch met dat ding van mij :(

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik snap er niets van. De laatste tijd vliegen me in windows XP de blauwe schermen om de oren. Elke dag wel een of twee keer. Eerder was dit nooit zo. Dus ik windows XP eraf getrapt en windows 98 erop gezet. Dat was helemaal een ramp. Nu hangt ie minstens elke 10 minuten (tijdens gamen, tijdens kopieren van bestanden etc etc). Wat kan het nou zijn?

Voor systeem zie onderaan.

Catch a smile out there!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Wat staat er op die blauwe schermpjes?

Kan brak geheugen zijn, eens testen met Memtest86

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Verwijderd

Temperatuur ?
Voeding ?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 14:48 ]

• ThaEagle
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2024

ThaEagle

Debian GNU/Linux

Waar hangt ie op? (met andere woorden wat zegt de foutmelding in winXP wanneer je comp weer opstart na zo'n crash?)

Ik kan weinig opmaken uit je verhaal, dus bij deze het standaard recept:

Haal alles uit je kast behalve videokaart en 1 reep geheugen en je harddisk met je OS. Stop er elke keer een stuk hardware bij net zo lang tot ie weer vastloopt en je hebt eventueel de oorzaak gevonden...

Succes ermee ! :)

Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP

Verwijderd

heb je nieuwe hardware toegevoegd? Misschien is je voeding niet toereikend genoeg meer.

Verwijderd

ThaEagle schreef op 26 november 2002 @ 14:46:
Waar hangt ie op? (met andere woorden wat zegt de foutmelding in winXP wanneer je comp weer opstart na zo'n crash?)

Ik kan weinig opmaken uit je verhaal, dus bij deze het standaard recept:

Haal alles uit je kast behalve videokaart en 1 reep geheugen en je harddisk met je OS. Stop er elke keer een stuk hardware bij net zo lang tot ie weer vastloopt en je hebt eventueel de oorzaak gevonden...

Succes ermee ! :)
Agree ;)

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heel naar allemaal dat jouw systeem zo slecht loopt, maar hier kunnen we toch vrij weinig mee.
Wat we minimaal nodig hebben, zijn foutmeldingen.

Maar voor je die geeft, ga eerst eens op google / www.technet.com / http://support.microsoft.com kijken of je iets kunt vinden over die meldingen.

En lees Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 ook even door, de topictitel voldoet daar niet aan.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.