Toon posts:

Hercules Prophet 9000-XP: no install

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de Prophet 9000 (128mb) onder WinXP probeer te installeren, krijg ik een melding dat de signature ontbreekt. Indien ik hem gewoon door laat gaan en opnieuw opstart krijg ik een zwart beeld en gebeurt er niets.
Ik heb de nieuwste drivers gedowned en geprobeerd, maar niets wil helpen. Ik kan XP alleen nog maar aan de praat krijgen door standard vga display driver te draaien.
Onder win98SE heb ik geen problemen met de kaart i.c.m. hardware specs.

Drivers zijn gedownload van:
Ati
en
Hercules

Specs:

AMD Athlon 700
Hercules 3d Prophet 9000 128 Mb
256 Mb geheugen
MSI MS-6195 moederbord
AMI A6195KMS V1.7 B3 Bios
WinXp version 5.1.2600
No SP

Iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 14:41 ]

Verwijderd

Heb je al een oplossing gevonden?
Ik heb deze kaart namelijk ook gekocht en krijg het binnen enkele dagen.
Ik zal het ook draaien onder XP, maar wel onder Epox moederbordje :P

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:52
Kan je wel de Omega drivers installeren deze gebruik ik nu al een tijdje en deze vind ik zelf het lekkerst werken maar ook de standaard drivers van hercules deden het bij mij prima. Misschien kun je nog even al je specs posten ook je instellingen van het bios? toevallig geen kleine hardware conflicten op het moment dat ie de secundary radeon 9000 gaat installeren?

Verwijderd

Heb zelfde video-kaart en ook met XP. Alleen no problemo.
Alles draait perfekt. Wel met XP SP1 en laatste catalyst drivers van ATI site.
Originele drivers uberhaupt niet geprobeert.

Verwijderd

pleasee help ik heb het zelfde probleeem !! ik heb em wel lopen die kaart maar als ik een spel speel of in het windows opstartscherm start dan loopt ie vast na 5 sec en ik krijg ook rare lijnen in het scherm :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 13:08:
pleasee help ik heb het zelfde probleeem !! ik heb em wel lopen die kaart maar als ik een spel speel of in het windows opstartscherm start dan loopt ie vast na 5 sec en ik krijg ook rare lijnen in het scherm :(
Bekijk eerst * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * eens, met alleen deze info van jou schieten we niets op. Ook is het niet duidelijk wat je zelf al geprobeerd hebt en die bold text is niet echt nodig :)

Lees eerst bovenstaande Faq goed door, en als je er niet uitkomt kan je een (Veel beter) nieuw topic openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.