Dat is gewoon een standaard laptop slot hoor
Werken die bubbeltjes ook als je ze door een slang leidt? En als de slang gebogen is? Ik bruis (die bubbeltjes hè) nu van de ideeën.
Verwijderd
Phatte mod, wat je al niet van een MyCom case kun maken...
klein detail: verkeerde link op je website, onderaan bij de pic gallery. Het gaat om de link naar de 'story' moet ff Index met een kleine i worden
klein detail: verkeerde link op je website, onderaan bij de pic gallery. Het gaat om de link naar de 'story' moet ff Index met een kleine i worden
Met bubbels!!!! 
heel erg leuk bedacht en gemaakt, ziet er echt netjes uit
heel erg leuk bedacht en gemaakt, ziet er echt netjes uit
Verwijderd
hoe doe je da met de bovenkant? niet dicht kitten lijkt mij, want anders kun je geen water verversen...hoe?
Verwijderd
Is dat aan de voorkant gewoon een fangaurd? Op je site lijkt het van wel maar op het plaatje hier niet.
Hier zit ook al iemand met ondertussen onorgineel gewrden ideeen.

WoW , mooi!!!
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Die is best wel vet! of terwijl: NETJES!!!
Ceci n'est pas une signature!
hmm.. volgooien met bier en een kraantje bijmodden 
is echt heel mooi geworden!
super gedaan!
keep up tha good work dude!
is echt heel mooi geworden!
keep up tha good work dude!
Verwijderd
informatie erover kan je vinden op http://www.route67.nl/mod
Zodat ik het megalange verhaal niet elke keer opnieuw hoef te typen
----------------------
Ooit gehoord van "Kopieren" en "Plakken"
VERDER HELE GAVE KAST!!!!
Zodat ik het megalange verhaal niet elke keer opnieuw hoef te typen
----------------------
Ooit gehoord van "Kopieren" en "Plakken"
VERDER HELE GAVE KAST!!!!
*kwijl* echt helemaal niets op aan te merken. Very nice
bovenkant is open, vandaar dat ik em niet helemaal vol kan gieten (spetterd zo in mijn kastVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 19:07:
hoe doe je da met de bovenkant? niet dicht kitten lijkt mij, want anders kun je geen water verversen...hoe?
Het slangetje loopt gewoon van links boven naar rechts boven, zoals je kan zien op het overzicht plaatje van het raampje.
Het linkje wizzik, maar........... ach......... verbouw ik wel een keer
Der zit zo een baspijp voor met aan het einde de fanguardVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 19:13:
Is dat aan de voorkant gewoon een fangaurd? Op je site lijkt het van wel maar op het plaatje hier niet.
Ik vin het niet zo een heel erg mooie oplossing dus dat ga ik nog een keer verbeteren......
En copy/pasten............. dan kan ik niet kijken hoeveel hits mijn mod trekt
edit:
*zucht, edit knop...........
*zucht, edit knop...........

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 11:26 ]
Nice. Erg mooi.
Alleen jammer dat ik niet meer de eerste ben (zover ik weet) die van plan is om viper-striping op zn kast te spuiten.
Wel mooi gedaan!
(en ook nog eens dezelfde kast als ik, een In-Win, right?)
Alleen jammer dat ik niet meer de eerste ben (zover ik weet) die van plan is om viper-striping op zn kast te spuiten.
Wel mooi gedaan!
[ Voor 18% gewijzigd door Dirtbiter op 27-11-2002 13:44 ]
Ziet er leuk uit mooi gedaan!!
Inwin Q500Dirtbiter schreef op 27 November 2002 @ 13:41:
Nice. Erg mooi.
Alleen jammer dat ik niet meer de eerste ben (zover ik weet) die van plan is om viper-striping op zn kast te spuiten.![]()
Wel mooi gedaan!
Als je streepjes wilt gaan spuiten heb ik 2 tips.
Gebruik geen papieren afplaktape maar van die plasticcen afplaktape (lak kruipt onder die papieren
Maar vooral NIET SPUITEN!!!
Streepjes spuiten is errug moeilijk.... als het je eerste paintjob is
heb je misschien eeen foto van de zijkant zodat de bubbeltjes goed te zien zijn ?
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Ik zal es de digicam van mijn pa zachtjes achterover drukkenenriqueeeee schreef op 27 november 2002 @ 16:04:
heb je misschien eeen foto van de zijkant zodat de bubbeltjes goed te zien zijn ?
Ai Ai Ai ...... een stopcontact zonder aarde!!!!!!
No worries m8
Kun je dat allarm niet zo fixen dat de blauwe CFL's dan uitgaan en er rode aangaan, weet je hoe stoer :# :# :#
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Mjaaaah, het is heel erg waterdicht hoorDeoDupke schreef op 27 November 2002 @ 16:21:
Ai Ai Ai ...... een stopcontact zonder aarde!!!!!!
Het ding draait al 3 maanden zonder te lekken, dus dat geloof ik zo onderhand wel
En dat met die rooie ccfl's........... het kan wel, maarrrrrrr ik vermoed dattie niet vaak af zal gaan (tenminste dat hoop ik) en das dan wel zonde van de feature
Iets inbouwen wat toch nooit aangaat
ja nou ok dan... maar ik dacht dat het zowieso altijd beter was om je PC in een geaard stopcontact aan te sluiten ( met een stekker met aarde natuurlijk)Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 16:40:
[...]
Mjaaaah, het is heel erg waterdicht hoor
Het ding draait al 3 maanden zonder te lekken, dus dat geloof ik zo onderhand wel
No worries m8
kheb alleen bubbeltjes dingen gezien die omhoog gaan, maar ik denk dat ze wel door gebogen slangen kunnen lopen
blieblie says:Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 16:19:
euhj, ik wil ook zo'n ding gaan maken..maarrrr ik heb hier een plaat plexi ligge van 4mm. Hoe kan ik hier een bak (je) van maken? helemaal kitten, met v profiel? of anders?
een u vormig alu profieltje halen, plexi daar met sanitair kit inlijmen en hopen dat het waterdicht is.
Met glasplaten werkt veel beter. Ik heb er uiteindelijk ook geen aluprofieltje om hoeven doen wat weer ruimte bespaart.
Ik heb het op de dubbelglas manier gebouwd. Gezien het feit dat dubbelglas waterdicht hoort te zijn. Dus met een alu-railtje tussen 2 glasplaten.
Glasplaten zijn 4mm dik per stuk, alu railtje ongeveer 6mm dik.
Het geheel is dichtgekit met een hardende kit die ook gebruikt wordt door dubbelglas fabrikanten.
Met dat bubbeltjes: Lucht wil net zo hard naar beneden als naar boven. Dus als je gewoon een aquariumpompje opzet, die lucht door het slangetje pompt en door de geperste gaatjes perst gaat het sowieso altijd goed.
Ik ben achteraf blij dattie van glas is, omdat er nu al hele kleine krasjes inzitten, en ik moet er niet aan denken hoe een plexiraampje eruit zal zien met dezelfde krasjes.
Voor de mensen in Eindhoven & of omgeving die graag mijn mod willen zien...
Hij staat bij Wiener Elektronika in de winkel
.
(Kruisstraat 61 in Eindhoven.... )
Hij staat bij Wiener Elektronika in de winkel
He NICEE!! maareuh voor dat alarm als ie opgetild word das nie zo moeilijk.. gebruik het deurbel systeem... vaak brand daar een lampie als ie NIET ingedrukt is.. als jm indrukt gaat het lampie uit.. nou en das nu pcies wat jij wilt. maak een extra pootje onder je kast met zoon soort schakelaartje. als ie staat raakt ie de grond dus is het lampje/alarm uit... haal jem van de grond dan schuift het knoppie uit en gaat het alarm af.. simpel
Deze advertentieplaats is te huur!
Verwijderd
Ziet er mooi uit die mod
maar je bent niet de eerste
executer was je net iets eerder voor alleen is hij zo dom geweest het niet te posten op tweakers
maar je bent niet de eerste
executer was je net iets eerder voor alleen is hij zo dom geweest het niet te posten op tweakers
Ow dat is wel vet! Ik zal eens langs komen om te kijken.Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 18:37:
Voor de mensen in Eindhoven & of omgeving die graag mijn mod willen zien...
Hij staat bij Wiener Elektronika in de winkel.
Heb je trouwens al je custum casebadges al gebruikt?
deze ziet er bruut uit vooral dat alarm is handig
Verwijderd
Nice mod!
Ook handig van die scharniertjes zodat je lekker makkelijk je kast open krijgt.
mijn kast kan ook al niet meer wachten
Ook handig van die scharniertjes zodat je lekker makkelijk je kast open krijgt.
mijn kast kan ook al niet meer wachten
Wij willen een filmpje!
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Tot wanneer is hij daar in eindhoven te bezichtigen???
Totdat ik naar een lan-party ga..... En ik heb er geen op de planning, dus ik denk nog wel een aantal maandjesJoozt schreef op 27 december 2002 @ 20:11:
Tot wanneer is hij daar in eindhoven te bezichtigen???
Kben dan wel benieuwd naar pics van die van Executer, laat em es een stel plaatjes posten.
En jaah, der zit een custom casebadge op, maar niet de variant dier er dalijk in gaat komen.. (ik wacht op zo een 110 leds

Of een microswitchRamShackle schreef op 27 december 2002 @ 18:54:
He NICEE!! maareuh voor dat alarm als ie opgetild word das nie zo moeilijk.. gebruik het deurbel systeem... vaak brand daar een lampie als ie NIET ingedrukt is.. als jm indrukt gaat het lampie uit.. nou en das nu pcies wat jij wilt. maak een extra pootje onder je kast met zoon soort schakelaartje. als ie staat raakt ie de grond dus is het lampje/alarm uit... haal jem van de grond dan schuift het knoppie uit en gaat het alarm af.. simpel
Verwijderd
Wah ? natalie portman ? JAZEKERS of bedoel je de mod .... idd mooiVerwijderd schreef op 27 December 2002 @ 22:03:
lekker ding......
Maakt zo'n luchtpomp niet een enorme herrie ?
ik heb ooit z'n ding in een aquarium gehad en dat bromde verschrikkelijk
Nog wel, hij wandelt elke keer naar de zijkant van de kast.... Maar ik moet em nog een keer met sanitairkit aan de bodemplaat kitten zodattie wel op en neerkan, maar niet gaat wandelen. Maar dan krijg je weer het probleem van de bubbeltjes die zo een lekker geluid maken waardoor je non-stop naar de wc moetSine schreef op 28 december 2002 @ 01:12:
Maakt zo'n luchtpomp niet een enorme herrie ?

Ach, het kan ook uit
Verwijderd
ik heb effe je site gekeken en zo te zien heb je een alarm in je pc hehe wel slim
maar ik vind je mod erg mooi mijn complimenten
maar ik vind je mod erg mooi mijn complimenten
Verwijderd
ik vind dat alarm wel cool
. je zou er auto alarm of zo'n politie of branweer sirene op moeten zetten . gaat ie af op een lan party. word iedereen knettergek

Nice work
keep it cool, keep it watercooled
ziet er erg lekker uit 
kun je die strepen nier door laten lopen over de drives?
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Dat KAN wel, maar ik heb nu eindelijk de lak er redelijk strak opzitten, dus voorlopig blijft het zo.Falcon schreef op 28 December 2002 @ 18:07:
ziet er erg lekker uit
Ik ga wil eigenlijk de kast nog in zijn geheel overspuiten, en de strepen met beletterings stikkers/ tape maken. Omdat de strepen der naar mijn mening nog niet super netjes opzitten....
Mijn kast zit nu dus min of meer in de afwerkfase, alle foutjes die ikzelf niet mooi vindt moet ik nog rechttrekken
Ik wil op de baybus & drives overigens van dat carbonlike spul opplakken, vink wel mooi in de "viper" style passen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 18:23 ]
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
Das zo ongeveer 3/4de van onze klantenKoenzie schreef op 28 december 2002 @ 18:29:
KOOOL bij de Wiener kom ik vaak, je herkent me vast wel, ik loop altijd een beetje doelloos rond te wandelen op zoek naar leuke dingen...
Ik heb wel al een paar moddende tweakers voorbij zien komen....
In één woord: Geniaal
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Nopr, misschien als er genetisch gemanipuleerde vissen maken die ook op hun kop kunnen zwemmenVerwijderd schreef op 29 December 2002 @ 03:05:
Nu nog vissie erin?..
Kewl! Een bubbelbad is er niks bij. Misschien nog wat bewegende beeldjes?
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
<blub><blub>
Ik heb hier nog wat kleine guppen rondzwemmen, staat wel levendig in je pc
Ik heb hier nog wat kleine guppen rondzwemmen, staat wel levendig in je pc
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
oei netjes, dis weer een van de betere mods
Dis is wat ei kal ee verrie neis mot!
w00h sick mod man! Ik vind de binnenkant alleen wel wat "warmer" kunnen. Voor de rest duimpje omhoog!
Wat bedoel je met warmer?-Fallout- schreef op 29 december 2002 @ 13:28:
w00h sick mod man! Ik vind de binnenkant alleen wel wat "warmer" kunnen. Voor de rest duimpje omhoog!
De binnenkant staat op de to do list zodra ik mijn ECHTE pc inbouw. (Dus de pc waar ik gewoon op werk
Echt wel lol, lijkt me idd een beetje irri die bubbels. maar evengoed zeeer nice
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Het kan allemaal uitJeanious schreef op 29 december 2002 @ 18:35:
Echt wel lol, lijkt me idd een beetje irri die bubbels. maar evengoed zeeer nice
Geen last van condens trouwens?
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
Niet in mijn pc in ieder geval.madwoody schreef op 30 december 2002 @ 00:42:
Geen last van condens trouwens?
Der blazen 3 fans in en 4 uit, dus de vochtige lucht is zo weg....
(Tenminste, dat is de theorie die zich moet bewijzen

Not yet, ik verwacht ook dattie dat niet gaat doen....Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 09:57:
hijs fijn. Ik hoop voor je dat tie niet gaat lekken!
Tis een dubbelglasraam (gewoon dubbelglas wat ook in huizen gezet wordt.) en die horen de eigenschap waterdicht te hebben. Dus.... ik denk dattie wel een hele tijd waterdicht blijft.
blieblie. ik was net ff in de winkel waar jij die case had staan, moet zeggen. zeer mooi werk., had even wat kabels gekocht
hehe
Hijs nog niet afYouKnow schreef op 30 December 2002 @ 17:02:
Is een klasse mod, heel mooi afgewerkt!
Zou er niets meer aan veranderen...
vette kast, vooral die wielen
blabla
btw werkt dat alarm al of heb ik erover heen gelezen?
Dit ziet er nou gewoon ultiem gaaf uit
kom ik aan met mn premodded window en plakccfl
OP SLOT. Het schijnt onmogelijk te zijn om zich aan de policy te houden.
Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
Dit topic is gesloten.