Bah, ik haat het als ik vast zit :R - SOF -

Pagina: 1
Acties:

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 21:38

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Bah, altijd is dat zo met van die shoot u'm up tering spellen.

Daar wordt ik nu zo pissed van. Gaat alles lekker en krijg je weer zo'n pleuris stuk waar je door vage redenen weer niet verder kan.

Dan begin ik altijd te tieren en te schelden op mijn pc. Niet dat het helpt, maar het lucht zeker op :)

Ook vind ik het vervelend als ik perse hulp nodig heb op zo'n irritant spelletje uit te moeten spelen.

Maar vooruit het moet maar weer.

Ik moet bij Soldier Of Fortune door een deur heen. Voor die deur moet ik een wachtwoord hebben, dat wachtwoord heb ik gehad van een vent in een plee. Het wachtwoord is: 86-75-309 dan kom ik bij die deur druk op op de use key, staat er: Wrong Password. Daarna kan ik drukken op die kutknop wat ik wil, maar er gebeurt niks meer... Ook al mijn ammunutie op die grafdeur rotschieten heeft weinig uitwerking :o

Weet iemand misschien hoe ik die zieke shit deur open moet krijgen?

Vast wel weer zo'n duffe onlogische shit manier.

Ik vraag me af wanneer zulke spellen echt realistisch worden. Zo heb je wel eens dat je ergens niet op kan springen. Ooit van klimmen gehoord? Ik mag dan de sportiefste niet zijn, maar ik durf er mijn unlockte duron voor te verwedden dat ik met gemak op die trap zou klimmen.

Maar goed, ik dwaal te ver af. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Een Tweaker in nood

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Hmmmmmmmmmm.... was dat niet het level waar een patch voor nodig was omdat daar een bug zat? weetnietmeerzeker, maar dat zou het kunnen zijn... *shrug*

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:56

winnie

de poes...

Als ik me het goed herinner, is dat in het japanse level. Je moet daar ergens een raam kapot schieten, waar buiten zo'n schilders/glazenwassers lift hangt. Daar stap je in, vervolgens ga je naar links/rechts en je komt in een kamer, waar nog boeven zitten. Doodschieten, naar binnen stappen, klaar.

Edit: typo's

Verwijderd

Yup Winnie heeft de goede oplossing :P

Wel uitkijken dat je niet naar beneden dondert ;)

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Hehehehe, hopelijk heb je genoeg wapens om uit het Japanse level te komen. Ben een poosje bezig geweest om op het einde van Japan die gevechtshelicopter uit te schakelen.

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Godverdomme!!! Ik ben het spel kutzat!!

Waarom moet het nu altijd zo vaag.

Dat stuk met die lift is nu al een heel stuk achter me.

Nu zit ik in het verdomde duitsland. Bij een deur staan 2 mongolen met raketlanceerders, die zijn ondertussen satan aan het begroeten.

Ik wil die klote deur in, krijg je zo'n blaattekst dat hij een andere weg moet vinden. Dan staat er daarbij een poortje met ijzeren spijlen. Staat er gvd This Door opens elsewhere.

Ik heb ondertussen alle pleurismeuren betast en geschoten. Maar er gebeurt geen ruk.

Geloof me, in het echt blaas ik zo'n dom ijzer kut hekje er met een rockter launcher heus wel ff uit.

Wat is van dit zieke gedeelte de oplossing nu weer? Moet je zeker ergens op een vaag iets schieten ofzo?

Ik ben het hele level ook al terug geweest om voor schakelaars e.d. te zoeken, maar alles is tervergeefs.

Ik speel hierna nooit meer zo'n klote 3d shoot'um up!!! BAH!! :R

Je wil niet weten wat een agressie dat zieke level bij me opbrengt :( Ik ben blij dat mijn M$ Internet Keyboard na de rake klappen niet in elkaar is gezakt!

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Die heli neerknallen is een eitje... Buiten in de hoek is een vet wapen magazijn... Daar moet je ff gaan winkelen... Eitje met die rocket launcher
Ik had SoF op easy mode binnen 5 uur uitgespeeld geloof ik...

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Jah, dat was niet zo moeilijk.

Maar als jij het uitgespeeld hebt, kan jij mij dan niet ff vertellen hoe ik daar verder kom? :)

Verwijderd

Ik weet zo niet precies wat je bedoeld...
Ik heb het spel maar 2x uitgespeeld en verder nooit gedaan...
Maar ehhhhhh. Het simpele van het spel is dat je bijna altijd op de goede weg bent...
Dus... Waar jij denkt dat je heen moet... Moet je ook ergens heen...
Ik vind Half Life wat dat betreft STUKKEN beter...
Maar hoofden eraf knallen is natuurlijk ook leuk :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Twee keer uitgespeeld? Dan zou jij echt wel moeten weten waar ik me bevind?

In Germany... Bij zo'n kasteel achtig gebeuren...

• star-saber
  • Laatst online: 18-02 10:53

star-saber

Ryzen

ik ken de lokatie
zo'n tijd geleden dat ik daarzo was
effe denken
volgens mij moest je ergens naar beneden zodat je aan de andere kant terecht kwam

correct me if i am wrong

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Ik zou je wel willen correcten, maar ik heb heel dat level al helemaal uitgekampt :)

Verwijderd

Ow jah... Daar.... Pfft...
Kan ik me niet veel van herinneren
Sorry :)
Ik ga het nog wel ff spelen
Jammer dat ik em nooit gesaved heb :(

• Vinnienerd
  • Laatst online: 23:18
ha! ik heb het in effortless al uitgespeeld! :p :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Stoer, maar de godvergeten kutoplossing kan je niet ff vertellen?

Verwijderd

Als 13 jarige Vinnienerd het spel uit kan spelen moet jij dat ook kunnen... En boos worden heeft geen zin :)

• Vinnienerd
  • Laatst online: 23:18
STOER , MAAR GEEN ANTWOORD GEVEN? Antwoord is als gegeven, dumbass :) SoF is een zeer intelligent spel....je moet denken van "Nou, zo speel je een level toch niet uit?"...JA DUS! Je moet elk misplaatst pixeltje gebruiken om een muur te beklimmen om toch nog dat level uit te spelen....elke deur proberen...elke ruit kapot schieten...MWOEHAHAHA! :) :) :)

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Enige tijd later :9

Ik heb het al snel uitgespeeld na een tip van iemand op ICQ..

Was zo superdumb :o

Door vage leveldesign zag je niet dat er een opening was met een trap naar boven.

Verwijderd

ehh en late reactie maar die helicopter is in een schot neer te halen net als in het level met de trein, gebruik je sniperrifle en zoom flink in op de cockpit,, he je ziet een hoofd :)
Schiet en de helicopter stort neer :9

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
He dooie ridder, je moet een trap op ergens en daar moet je een wieltje omdraaien. Dan zo snel mogelijk weer naar beneden rennen en dan kan je nog net onder dat hek doorkruipen.

Good luck and Godspeed, my friend

Verwijderd

Grub heeft gelijk jongens! Als je die trap op bent gerent en je haalt de schakelaar van dat deur over, en je kijkt naar buiten, dan zie je dat hek open gaan! HANDIG !

Ik zat eerst vast in dat "RIOOL-LEVEL". Daar moest je ergens in een afgebroken buis jumpen. Wist ik veel hoe of waar dat zat.

|:(

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Die truuk met die helikopter wist ik al :7

Ennuh, zoals ik al zei, ik had hem al uitgespeeld 8-)

Pagina: 1