[newbie die zijn veestapel wil laten grazen] Ehh, help?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 14:38
OK, ik heb de client, ik heb een paar packets, en toen??

Ikke moet volgens dcp site wachten tot ik in de stats sta? HOe lang gaat dat duren?

Ikke werk in pc winkel, daar hebben we een leuk netwerk met pc die de hele dag niets (niet veel) staan te doen.....

Hoe kan ik die laten "grazen"?

edit:

Kan ik ook in 1 keer dusdanig veel werk verzamelen dat ik/netwerk een weekje zoet is?

Verwijderd

Supersimpel... zodra je iets geflushed hebt dan moet je wachten tot 1:00.. want dan worden de stats geupdate.. dus de volgende dag kan je zien hoe hard je gestegen bent.. dus overal de client installen en DPC joinen natuurlijk :)

• _-= Erikje =-_
DCP Joinen --> Done, de eerste blokjes zijn de deur uit, 33 blokjes op een AMD K6-2 500 MHz. Gewoon het ding de hele nacht aan laten staan.

Heb beneden nog een P2 350, die ook maar eens laten grazen.

Op de zaak ga ikke het netwerk lekker misbruiken :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als het een Novell Netwerk is kan ik je wel helpen, ik kan wel een paar regeltjes voor het systemloginscript geven om de boel vloeiend te laten draaien. (en ja, je hoeft geen enkel werkstation langs)

• _-= Erikje =-_
is maar een windhoos netwerkje en het werkt al. Kun je het programma ook geminimaliseerd starten, zodat het direct in de systray staat als ie start? (niet - quiet, dat is net iets te stil, wil wel een tray icoon)

Verwijderd

Minimized opstarten is simpel. Het icoontje in je start menu kopieren naar de startup folder (draait ie meteen vanaf het moment dat je aanlogt) en in de eigenschappen van die shortcut zeggen dat ie minimized op moet starten.

• _-= Erikje =-_
Hmm, zo simpel had ik nog niet gedacht !!

Thanks.

<center> Let the hunt begin </center>

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Als 't een beetje veel pc's zijn zou ik em niet in de 'opstarten' map zetten, maar als service laten draaien. Dan draait ie al vóór je inlogt, en dat scheelt weer kostbare seconden. Als je perse een koe in je systray wil, check dpc.tweakers.net | addons :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• _-= Erikje =-_
Helaas maar 5 netwerk doosjes.

1 x router & intranet server, AMD K6-2 350
deze doet bijna alleen maar RC5 en,
en geeft blokjes aan de rest van het
netwerk

1 x P II 233 (alle beetjes helpen :) )

1 x P 100 (2 blokjes per dag, Woh)

1 x AMD K6-2 450

1 x P Pro 180

En voor het gehele weekend (vanaf zaterdag - dinsdag morgen) 2x Athlon 600 Mhz lekker grazen....

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Pinball

Je houdt toch wel rekening met de ingebouwde start vertraging van de client...

Grutte Pier fansels

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

hessel>

Heu.. nee.. aangezien ik niet wist dat die vertraging bestaat. Ik heb het net ff gecheckt:

Eventlog:
22-4-2000 08:16:03 EventLog Information None 6005 N/A DALWHINNIE The Event log service was started.

Koelog:
[Apr 22 06:16:18 UTC] Loaded RC5 4*2^28 packet 9C8C743F:30000000 (42.60% done)

Bedoel je die vertraging van 15 seconden :)
(die 2 uur zijn zomertijd en UTC)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Pagina: 1