En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Je kan gewoon de divx openen in VirtualDub, en vervolgens kun je je eigen stukje film er aan copy-en-pasten !
Het programma wat je zoekt heet dus VirtualDub !
Dus zonder eigen toevoegingen ! Die worden er eventueel los bijgeleverd...
Het programma wat je zoekt heet dus VirtualDub !
De 'pro'-ripgroups doen dat juist niet, die leveren de film as-is aan je afZoals zie illegale rippers wel eens doen
Mother, will they like this song?
ja okay maar als ik kijk naar bekende videorippers zoals slipkorn doen die dat juist wel maar waar maak ik zoon filmpje mee ???
of kan ik ook gewoon eeen plaatje aan het eind zetten ?
of kan ik ook gewoon eeen plaatje aan het eind zetten ?
VirtualDub gebruiken inderdaad, goed progje voor het knippen en plakken van digitale filmpjes. Succes!
Filmpjes maak je bijvoorbeeld met 3D StudioMAX ofzo
Dat word nog een lastige klus kerel... een plaatje moet te doen zijn, maar ik zou niet weten hoe !
Volgens mij is DIT de 5000e
Volgens mij is DIT de 5000e
[ Voor 13% gewijzigd door TheLunatic op 26-11-2002 14:34 ]
Mother, will they like this song?
je kan je eigen aftiteling of andere dingen bijvoorbeeld maken in Flash. Dan exporteren als avi en weer impoteren in VirtualDub. Ook kan je met Adobe Premiere of een willekeurig video-programma eigen stukjes maken en toevoegen.
Premiere kan ook divx formaat aan.
Ook kan je gewoon een plaatje aan t einde toevoegen en die een aantal seconden laten staan zodat t net lijkt of je een stuk film erbij hebt gemaakt.
Premiere kan ook divx formaat aan.
Ook kan je gewoon een plaatje aan t einde toevoegen en die een aantal seconden laten staan zodat t net lijkt of je een stuk film erbij hebt gemaakt.
dat lijkt mij wel leukOok kan je gewoon een plaatje aan t einde toevoegen en die een aantal seconden laten staan zodat t net lijkt of je een stuk film erbij hebt gemaakt.
Pagina: 1