Gigabyte V-tuner probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Gigabyte maya 8500 128mb, en krijg van de nieuwste V-tuner (de OC-tool) alleen de klokken te zien, en niet de temps en voltages die aan de linkerkant van de klokken staan. Iemand een idee buiten een re-install (reeds gedaan, na eerst de oude v-tuner te hebben verwijderd.
(wellicht dat dit in de Radeon topic moet, maar probeer het eerst zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 20:42
Ik vind V-tuner zelf niet zo geweldig, zeker het overklokken zelf kan er bij mij niet in want dat doet ie niet. ik bekijk er mijn temperatuur en voltage. Overclocken doe ik met powerstrip en dat gaat best aardig. 317-345 met een gigabyte 8500pro.

Maar in het radeontopic staat nog veel meer. Verplicht lezen voordat je reply'ed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ok heb een Gigabyte maya 8500 64mb en de V-tuner doet het zelfde bij mij
maar op de doos staat ook heel klijn (some function will be disable for this card)
dus V-tuner kan de Recycle bin in dat is op zich heel jammer. de core temp is niet te zien
maar ik denk dat mij kaart door de Fabrikant OC is gemaakt 275/275 mhz ap64d-h gigabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Weet je zeker dat er wel temperatuursensoren op je kaart zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 21:46:
ik ok heb een Gigabyte maya 8500 64mb en de V-tuner doet het zelfde bij mij
maar op de doos staat ook heel klijn (some function will be disable for this card)
dus V-tuner kan de Recycle bin in dat is op zich heel jammer. de core temp is niet te zien
maar ik denk dat mij kaart door de Fabrikant OC is gemaakt 275/275 mhz ap64d-h gigabyte
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Maar dat er dan 5 van de 7 functies niet werken is natuurlijk volksverlakkerij! |:( Tja, en of er temp. sensors op zitten dat weet ik dan ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 20:42
Ik kan alle voltages bekijken en temperaturen. Alleen klokt dat ding voor geen sodemieter over. Je moet de schijfjes enzo naar onderen schijven om naar boven te gaan enzo |:(.

Ik zal thuis eens kiijken wat ik precies heb. Vanalles met ultra enzo... got weet zit er ook nog verschil in.
Pagina: 1