Toon posts:

[cheatah - W&G] waarom gesloten?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dan maar een postje hier, want dit is geloof ik de plek waar ik dat moet vragen. Waarom kreeg mijn post in W&G over mijn JS vraag een slotje? oké, na het lezen van mijn vraagstelling begrijp ik dat ook wel een beetje.. maar naar mijn mening vraag ik niemand om mijn script aan te passen..
ik krijg het maar niet voor elkaar om dat uit te schakelen.. is er hier iemand die me daarmee kan helpen.. ik heb alwat geprobeerd aan te passen, maar soms werkte het hele menuutje dan niet meer.. ik ben niet echt helemaal thuis in dit soort scripts ( is gemaakt met een menu maker..) nouwja, hopend dat iemand dit herkent..
bovenstaand geef ik volgens mij aan dat ik al wel wat dingen heb geprobeerd, maar niet tot een oplossing kan komen.. ( btw, ik heb jouw opmerkingen ook uitgeprobeerd, maar aangezien ik dus niet thuis ben in van dit soort scripts weet ik niet eens waar ik dit moet plaatsen..

Voordat ik dus een soortgelijke vraag weer eens opnieuw stel, doe ik dat dus eerst even met het verzoek of die vraag weer open mag.. en of het anders zin heeft een nieuwe post te maken ( met een anders geformuleerde vraagstelling).. ik heb tenslotte wel geprobeerd er wat van te maken, ik snap alleen niet hoe ik het moet aanpassen..

hopende zo een beetje inzicht te hebben gegeven, t is niet de bedoeling om mijn post als een scriptrequest aan te passen.. ( heb btw. ook gezocht naar return false, zoals je aangaf, op GOT maar dat gaf me niet teveel hulp.. naar mijn mening dan..)

waiting for reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee, je moet gewoon ff mailen naar de mod dat staat hier: ( >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< ) allemaal netjes uitgelegd

Cheatah@tweakers.net moet dat dus zijn..... succes

[ Voor 29% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-11-2002 14:00 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:48

Jaymz

Keep on moving !

Zie Dit stikey topic bovenin LA

Oftwel: Cheatah@tweakers.net ff mailen met je verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Neeh :) Zakken kan ook zonder slotje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op GoT zeker? :X

edit: omdat jij het bent weer open :X

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Jah

edit: :P _/-\o_ ItSnows :)

[ Voor 84% gewijzigd door Jaymz op 26-11-2002 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry, mijn fout.. ik had niet verder geklikt toen ik in de FAQ las dat dit hier eventueel thuishoorde, zal Cheatah mailen.. nogmaals sorry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar een slotje dan :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wilt u alstublieft geen draadjes die wegzakken in de moerassen der verre vergeetbaarheid omhoog schoppen?

offtopic:
3000

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 26-11-2002 14:28 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Kannie echt nie dicht :? 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee maar de volgende die hier post krijgt een push message en/of OW mailtje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei :P >:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.