dan maar een postje hier, want dit is geloof ik de plek waar ik dat moet vragen. Waarom kreeg mijn post in W&G over mijn JS vraag een slotje? oké, na het lezen van mijn vraagstelling begrijp ik dat ook wel een beetje.. maar naar mijn mening vraag ik niemand om mijn script aan te passen..
Voordat ik dus een soortgelijke vraag weer eens opnieuw stel, doe ik dat dus eerst even met het verzoek of die vraag weer open mag.. en of het anders zin heeft een nieuwe post te maken ( met een anders geformuleerde vraagstelling).. ik heb tenslotte wel geprobeerd er wat van te maken, ik snap alleen niet hoe ik het moet aanpassen..
hopende zo een beetje inzicht te hebben gegeven, t is niet de bedoeling om mijn post als een scriptrequest aan te passen.. ( heb btw. ook gezocht naar return false, zoals je aangaf, op GOT maar dat gaf me niet teveel hulp.. naar mijn mening dan..)
waiting for reply...
bovenstaand geef ik volgens mij aan dat ik al wel wat dingen heb geprobeerd, maar niet tot een oplossing kan komen.. ( btw, ik heb jouw opmerkingen ook uitgeprobeerd, maar aangezien ik dus niet thuis ben in van dit soort scripts weet ik niet eens waar ik dit moet plaatsen..ik krijg het maar niet voor elkaar om dat uit te schakelen.. is er hier iemand die me daarmee kan helpen.. ik heb alwat geprobeerd aan te passen, maar soms werkte het hele menuutje dan niet meer.. ik ben niet echt helemaal thuis in dit soort scripts ( is gemaakt met een menu maker..) nouwja, hopend dat iemand dit herkent..
Voordat ik dus een soortgelijke vraag weer eens opnieuw stel, doe ik dat dus eerst even met het verzoek of die vraag weer open mag.. en of het anders zin heeft een nieuwe post te maken ( met een anders geformuleerde vraagstelling).. ik heb tenslotte wel geprobeerd er wat van te maken, ik snap alleen niet hoe ik het moet aanpassen..
hopende zo een beetje inzicht te hebben gegeven, t is niet de bedoeling om mijn post als een scriptrequest aan te passen.. ( heb btw. ook gezocht naar return false, zoals je aangaf, op GOT maar dat gaf me niet teveel hulp.. naar mijn mening dan..)
waiting for reply...