[Win2k] Error tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 10:07
Ik ben bezig win2k server [UK] te installeren op m'n oude pc om internet mee te delen en een webservertje te draaien.

Tijdens de installatie geeft hij een foutmelding: Driver_irql_not_less_or_equal

Specs:

3.4 gig 5400 maxtor
350+amd
noname mobo
36 speed cdrom drive
160 mb ram
s3 virge videokaart
300watt voeding

Deze pc heeft voorheen altijd heel stabiel gedraaid met een 300+ cyrix proc. Ook gebruik ik nu een rounded ide kabel die ik op de hcc heb gekocht om de cdrom drive aan te sluiten.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

dan zou ik er toch eens even wat onnodige zaken voor de installatie uithalen, mem/ netwerk/ sound e.d.

• Nobby
Als je specs doorleest zie je dat ik er geen sound en netwerk in heb, ik ga nu kijken wanneer ik alleen de 128mb erin laat ziten of hij het dan wel doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Nobby op 26-11-2002 14:08 . Reden: typo ]

Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Met foutmeldingen kom je altijd erg ver als je die eens in google of de search hier gooit.

Klik maar :)

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:43

Sherlock

No Shit

En als je je "oude" kabel eerst probeert?

Dus dat je per keer maar één verandering invoert?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

wanneer gat ie de fout in, ben je al in het grafische gedeelte van setup belandt of noch daarvoor?

• Nobby
BreadFan schreef op 26 November 2002 @ 14:07:
Met foutmeldingen kom je altijd erg ver als je die eens in google of de search hier gooit.

Klik maar :)
Ik heb google al geprobeert hoor :) en hoe moet ik die driver installeren als ik win2k er nog niet eens op heb staan?

• Nobby
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:09:
wanneer gat ie de fout in, ben je al in het grafische gedeelte van setup belandt of noch daarvoor?
Wanneer hij de bestanden wil gaan kopiëren naar de harde schijf.

Pagina: 1