Ik probeer al een tijdje videofiles (zowel divx als xvid) met Ogg Vorbis audio af te spelen met windows mediaplayer. Ik krijg echter steevast de foutmelding dat het audio niet afgespeeld kan worden. Ik heb al meerdere directshow installers van Ogg Vorbis geprobeerd, maar ik blijf de foutmelding krijgen. Op de officiële site staan -voor zover ik kon vinden- alleen links naar Winamp en andere audio-afspeelprogramma's.
Weet iemand of er een goede codec installer bestaat voor Ogg Vorbis onder Windows? Dus dat Ogg Vorbis ook daadwerkelijk in de lijst van geinstalleerde codecs staat? Want dat gebeurt met die directshow installers dus niet... en daar ligt volgens mij nou net het probleem.
Kheb het NiMo codecpack ook al (meerdere keren) geinstalleerd, maar ook daarmee nul resultaat
Weet iemand of er een goede codec installer bestaat voor Ogg Vorbis onder Windows? Dus dat Ogg Vorbis ook daadwerkelijk in de lijst van geinstalleerde codecs staat? Want dat gebeurt met die directshow installers dus niet... en daar ligt volgens mij nou net het probleem.
Kheb het NiMo codecpack ook al (meerdere keren) geinstalleerd, maar ook daarmee nul resultaat
edit:
Een losse player die dit kan mag van mij ook... tha Playa doet 't iig niet.
Een losse player die dit kan mag van mij ook... tha Playa doet 't iig niet.
[ Voor 7% gewijzigd door iGadget op 26-11-2002 13:55 ]
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"