DivX/xvid files met ogg audio afspelen?

Pagina: 1
Acties:

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025
Ik probeer al een tijdje videofiles (zowel divx als xvid) met Ogg Vorbis audio af te spelen met windows mediaplayer. Ik krijg echter steevast de foutmelding dat het audio niet afgespeeld kan worden. Ik heb al meerdere directshow installers van Ogg Vorbis geprobeerd, maar ik blijf de foutmelding krijgen. Op de officiële site staan -voor zover ik kon vinden- alleen links naar Winamp en andere audio-afspeelprogramma's.

Weet iemand of er een goede codec installer bestaat voor Ogg Vorbis onder Windows? Dus dat Ogg Vorbis ook daadwerkelijk in de lijst van geinstalleerde codecs staat? Want dat gebeurt met die directshow installers dus niet... en daar ligt volgens mij nou net het probleem.

Kheb het NiMo codecpack ook al (meerdere keren) geinstalleerd, maar ook daarmee nul resultaat :/

edit:

Een losse player die dit kan mag van mij ook... tha Playa doet 't iig niet.

[ Voor 7% gewijzigd door iGadget op 26-11-2002 13:55 ]

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

het ligt in ieder geval niet aan welke player je gebruikt, omdat elke player zowiezo gebruik maakt van dezelfde codecs... ik kan je ook niet direct helpen met je probleem, maar kan je wel wat links geven

http://doom9.net
http://www.divx-digest.com

Kijk daar eens of je de juiste codecs kan vinden !

Mother, will they like this song?

• Ivion
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09-2025

Ivion

Mame Chishiki

Om OGM-files of te spelen (want dat neem ik aan, meestal zit OGG in die container) hebbie deze codec nodig. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ivion op 26-11-2002 14:45 ]

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025
Leuk, maar ik wil juist AVI's afspelen met OGG audio... ik heb nu eindelijk na nog wat zoeken op dit plekje de ogg-acm codec gevonden, en nu staat OGG eindelijk in het lijstje... kheb alleen geen audiokaart in deze testmachine zitten, dus ik ga nog even thuis uitproberen of het nu dan ook eindelijk werkt... maar toch bedankt!

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"