Ja ik heb de FAQ gelezen
Ja ik heb google and what so ever gebruikt.
Ik heb hier mijn PC draaien met 2 monitoren op een POVti4200SE (new rev)
Draait prima. Maar na het installeren van de nieuwe detonators 40.71 (40.41 vervangen) werkt mijn TV-Out niet meer.

Zoals je kunt zien kan de software mijn aangesloten televisie wel detecteren.
(flips breedbeeld met S-vid in, ook zo aangesloten)
Heb me eigen rot gezocht naar een oplossing en kwam via Guru3D dan op het idee om de vast gezette refresh rates op default te zetten. Helaas werkt dit niet.
Heb geprobeerd om het via Tv Tool te repareren. Ook dat heeft geen resultaat.
Het ontkoppelen van mijn 2e monitor heeft ook geen resultaat geboekt.
Kabel is goed, 1,5m, alles is goed aangesloten
Probleemomschrijving kort maar krachtig: Televisie is gevonden. Schakel over naar TV-Out maar op de televisie veranderd er niets. Beeld op tv flikkert ook niet (even). Resultaat 0. Na 15 seconden wachten kan ik weer vrolijk verder op mijn PC
Het terugzetten van de vorige detonators (40.41) werkt niet. Het installeren van de 30.xx detonators werkt wel. TV-Out doet het dan weer. Maar ik zou toch graag de nieuwe Detonators willen gebruiken. Elke fps'je is er weer één. (bwv)
Ja ik heb google and what so ever gebruikt.
Ik heb hier mijn PC draaien met 2 monitoren op een POVti4200SE (new rev)
Draait prima. Maar na het installeren van de nieuwe detonators 40.71 (40.41 vervangen) werkt mijn TV-Out niet meer.

Zoals je kunt zien kan de software mijn aangesloten televisie wel detecteren.
(flips breedbeeld met S-vid in, ook zo aangesloten)
Heb me eigen rot gezocht naar een oplossing en kwam via Guru3D dan op het idee om de vast gezette refresh rates op default te zetten. Helaas werkt dit niet.
Heb geprobeerd om het via Tv Tool te repareren. Ook dat heeft geen resultaat.
Het ontkoppelen van mijn 2e monitor heeft ook geen resultaat geboekt.
Kabel is goed, 1,5m, alles is goed aangesloten
Probleemomschrijving kort maar krachtig: Televisie is gevonden. Schakel over naar TV-Out maar op de televisie veranderd er niets. Beeld op tv flikkert ook niet (even). Resultaat 0. Na 15 seconden wachten kan ik weer vrolijk verder op mijn PC
Het terugzetten van de vorige detonators (40.41) werkt niet. Het installeren van de 30.xx detonators werkt wel. TV-Out doet het dan weer. Maar ik zou toch graag de nieuwe Detonators willen gebruiken. Elke fps'je is er weer één. (bwv)