Het valt mij eens temeer op dat draden als deze steeds weer uitlopen op dezelfde discussie. Mag je nou wel of niet zelf weten wat je met je apparaat doet en mag de maker ervan dit tegengaan? (mede middels strengere beveiliging op het apparaat zelf)
In weze gaat de nieuwspost hier niet eens over gezien het gaat over het al dan niet toegang ontzeggen van online services. Mijn stelling in dit geval is dan ook:
Wie is het hier mee eens?
En dan heb je natuurlijk nog posts als deze, die volgens mij enkel de headline en niet het nieuwsbericht hebben gelezen.
In weze gaat de nieuwspost hier niet eens over gezien het gaat over het al dan niet toegang ontzeggen van online services. Mijn stelling in dit geval is dan ook:
Ik vind namelijk dat de discussie in weze moet zijn: 'mag Microsoft de toegang tot online services ontzeggen na het modden van de x-box?'.Mensen die in deze draad beginnen over of je je x-box mag modden of niet zijn off-topic bezig.
Wie is het hier mee eens?
En dan heb je natuurlijk nog posts als deze, die volgens mij enkel de headline en niet het nieuwsbericht hebben gelezen.
[ Voor 7% gewijzigd door Randal Peelen op 26-11-2002 12:50 . Reden: spaties ]