Hallo iedereen ik ben hier betrekkelijk nieuw. Ik heb nog niet eerder hier gepost maar wel veel gelezen. Ik hoop dan ook dat iemand mij kan adviseren voor een nieuwe CPU en een nieuw mobo.
Ik wil mijn 'ouwe' Pentium II 400Mhz upgraden en heb max fl 1400,- ter beschikking.
Wat ik wil: Zo snel mogelijk voor een zo laag mogelijke prijs (AMD) en dan nog stabiel ook (dus niet dat mijn CPU spontaan ontbrand). Maar dat wil iedereen eigenlijk.
Het moet wel in mijn ATX-kast passen.
Wat ik nodig heb: een nieuwe CPU en een nieuw bijpassend mobo, een geschikte cooler en indien vereist een 300 Watt voeding (dat laatste zit ik al gauw aan denk ik als het een AMD processor wordt)
Wat ik er verder in ga hangen maar niet hoef aan te schaffen:
2*128Mb (133mhz) SDRAM
Matrox G400
SbLive!
Compex ReadyLINK Express 10/100Mbit Ethernet kaartje
en de gebruikelijke drives: A:, 2 HD's, CD-ROM, en een CD fikker.
Wie geeft advies?
Ik wil mijn 'ouwe' Pentium II 400Mhz upgraden en heb max fl 1400,- ter beschikking.
Wat ik wil: Zo snel mogelijk voor een zo laag mogelijke prijs (AMD) en dan nog stabiel ook (dus niet dat mijn CPU spontaan ontbrand). Maar dat wil iedereen eigenlijk.
Het moet wel in mijn ATX-kast passen.
Wat ik nodig heb: een nieuwe CPU en een nieuw bijpassend mobo, een geschikte cooler en indien vereist een 300 Watt voeding (dat laatste zit ik al gauw aan denk ik als het een AMD processor wordt)
Wat ik er verder in ga hangen maar niet hoef aan te schaffen:
2*128Mb (133mhz) SDRAM
Matrox G400
SbLive!
Compex ReadyLINK Express 10/100Mbit Ethernet kaartje
en de gebruikelijke drives: A:, 2 HD's, CD-ROM, en een CD fikker.
Wie geeft advies?