ik heb vandaag mijn computer geformatteerd en opnieuw WinXP Pro geinstalleerd. Ook heb ik servicepack 1 en een windows update gedaan voor WinXP en IE6. Mijn systeem draait weer als een zonnetje. Helaas kan ik niet op GoT komen. Als ik www.tweakers.net in IE6 in tikt. Dan zie ik gewoon de website van tweakers. En als ik bij Got Tech Forum (links onder) op een onderwerp klik dan zie ik gewoon alleen het betreffende ondewerp. Dus geen replys te zien van mede tweakers gebruikers. Zit er een programmeer fout in tweakers of in microsoft?
Bij mij doet ie het prima op IE6, dus geen fout op Got en in IE IMHO
Verwijderd
Ow, dit doet mij denken aan een illegale XP die JAVA van je Pc haalt. Dat zit in SP1 van XP Prof. Dus dit heeft met warez te maken en geef verder nix of geen oplossingen. Als jij persee een illegale XP wil draaien doe je je best maar maar er is anders zo weinig aan te doen met dit probleem!
Verwijderd
installeer Java virtual machine opnieuw
die is weg na installeren van SP1
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 12:38 . Reden: typo ]
Verwijderd
Als je een legale heb niet! Ik heb hem dus gekocht en heb dat probleem met VM niet. Ook ik heb SP1.Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 12:38:
installeer Jave virtual machine opnieuw
XP haalt niets van je pc. De virtual java machine moet je gewoon apart downloaden als je servicepack 1 niet geinstalleerd krijgt. Volgens mij heb ik de link als voorbij zien komen hier.Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 12:38:
Ow, dit doet mij denken aan een illegale XP die JAVA van je Pc haalt. Dat zit in SP1 van XP Prof. Dus dit heeft met warez te maken en geef verder nix of geen oplossingen. Als jij persee een illegale XP wil draaien doe je je best maar maar er is anders zo weinig aan te doen met dit probleem!
[edit]
Ik heb ook geen probleem met IE6
[ Voor 4% gewijzigd door KO op 26-11-2002 12:45 ]
Yesterday Is History. Today Is A Gift. Tomorrow Is Mystery
Bij mijn weten heeft dit niets met illegaal/legaal gebruik van XP te maken. Voor zover ik weet heeft Microsoft MS Virtual Machine uit XP gehaald...Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 12:38:
Wat je ook zou kunnen proberen is op java.sun.com een java pakket te downloaden....
Zo jij bent trots dat je XP hebt gekocht, sjjjeeeess. Maar wat je zegt klopt niet in ieder geval, java VM zit gewoon niet bij XP, deze KON je bij windows update downloaden maar is er uit gehaald. Je kunt hem downloaden op java.sun.comVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 12:38:
Volgens mij heeft dit nix met JAVA te maken maar wel iets met JAVASCRIPT ?
zet dat maar eens aan in IE.
zet dat maar eens aan in IE.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik 3 maanden gelden een compleet nieuw systeem gekocht bij Mycom met WinXP Pro er op. Ik heb de orginele WinXP Pro cd. Ik heb dit probleem bij Mycom neer gelegd. Helaas weten zij ook geen oplossing voor dit probleem.Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 12:38:
Heb je iets van *.tweakers.net in je hosts file staan? Haal die dan eens weg. Welk IP adres krijg je bij een ping naar www.tweakers.net en eentje naar gathering.tweakers.net?
Verwijder in ieder geval even je temp internet files.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 12:38:
Euhm, dit heeft helemaal niets met warez te maken, zou je dit soort onzin voortaan voor je kunnen houden? Java heeft niets met GoT te maken namelijk.
Topicstarter: staat javascript aan in je settings?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Ik heb alle temp en history schoongemaakt. Bij het pingen van www.tweakers.net dan zie ik deze ip adres: 213.239.145.35 en bij gathering.tweakers.net zie ik deze ip adres: 213.239.145.36F_J_K schreef op 26 November 2002 @ 12:51:
Heb je iets van *.tweakers.net in je hosts file staan? Haal die dan eens weg. Welk IP adres krijg je bij een ping naar www.tweakers.net en eentje naar gathering.tweakers.net?
Bij IE6 bij menu extra bij tab blad geavanceerd Microsft JM is Java IT-compiler ingeschakeld al aangevinkt.
Had dit niet te maken met de ruzie tussen MS en SUN? dat ze het java gebeuren eruit gehaald hebben.
Zoals hierboven al gezegd is, gewoon de VM van java weer installeren of even naar sun browsen en em daar weghalen.
Zoals hierboven al gezegd is, gewoon de VM van java weer installeren of even naar sun browsen en em daar weghalen.
Meh ...
wat heeft Java met GoT te maken dan volgens jouTwarp schreef op 26 november 2002 @ 14:12:
Had dit niet te maken met de ruzie tussen MS en SUN? dat ze het java gebeuren eruit gehaald hebben.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
probeer dit:
in werkbalk: Beeld: codering: en dan west europees (windows) instellen en automatische selectie uit
in werkbalk: Beeld: codering: en dan west europees (windows) instellen en automatische selectie uit
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:07:
[...]
Ik heb de serach en ik kon niks vinden over javascript aan in je settings
maar *doe* het eens?
http://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> "Gebruik JavaScript voor de lijsten?" -> uitzetten
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1