Toon posts:

21" monitor + toestenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou mijn computer een "beetje" aanpassen ik wou namelijk mijn 15" verkopen een een 21" kopen. Dit beelscherm is de Dell D1626HT 21"
http://biz.flectiondirect.com/?Product=1913211626
Graag wat commentaar wat de voordelen en nadelen ervan zijn.

Een nieuw toestenbord met veel funcites is ook wel fijn en ook met gamen rekening gehouden natuurlijk. In de computeridee stond een toetsenbordentest. De Trust easy scroll silverline kwam het beste uit de test. De logitech op een derde plaats. De logitech cordless desktop se lijkt me niet zo fijn gamen de trust fijner. Hier een een pic van de trust-toestenbord.
http://www.trust.com/prod...e=13157-3.jpg&artnr=13391
ook graag voordelen en nadelen of misschien een alternatied

:D

Verwijderd

Toetsenborden en monitoren kun je het best zelf een keer gaan bekijken/uitproberen om te kijken wat je er zelf van vindt...
edit:
Ik zou voor 300 euro zelf gewoon een goede 19/17 incher nemen...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 12:34 ]

• Liggie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2022
Gillesdegrote idd. Al kan ik je wel het logitech internet navigator keyboard en afgeleiden daarvan zekere aan bevelen. Zeer fijne tik en gameplankjes zijn dat.

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:20
Ik heb die monitor erg fijn ding met sony trinitron beeldbuis en bijna plat
mooi en scherp beelt zorg alleen voor een goede videokaart (2dfilter)
zitten ook bnc connecters op en het is een shortneck monitor (niet langer dan de gemiddelde 17 inch :) ) .

nadelen :GROOOOT tis 21 inch dus wat wil je :)
en beeldbuis is net niet plat .

[ Voor 15% gewijzigd door _Drake_ op 26-11-2002 15:36 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Er is maar 1 goed toetsenbord, en dat is deze Ik heb intussen al een hele zooi toetsenborden versleten maar dit ding typed echt heerlijk. Klikkerdeklak ipv die stomme smurry onder je toetsen, je weet niet eens of je een key wel hebt ingedrukt.

En verder heb ik zelf ook een 21" (eigelijk een 22" :P ) en dat werkt echt geweldig :) Op mijn werk heb ik een 19 maar een 21 is toch echt een genot om achter te werken. En verder heb ik hem op 1400x1050 draaien ipv de 1600x1200 omdat je anders echt te veel moet turen naar je scherm.

[ Voor 37% gewijzigd door Alarmnummer op 26-11-2002 15:44 ]

Verwijderd

Toetsenbord zou ik niet echt weten omdat ik zelf altijd nog met de goedkope plankjes werk van logitech en die bevallen me zover eigenlijk best goed.

bij de monitor kan ik je sony eigenlijk wel aanbevelen. Ik heb zelf een 24" inch breedbeeld monitor... de GDM-W900, hier hebben ze tegenwoordig een nieuw model op.

Ik moet zeggen dat hij me heel goed bevalt want alle resoluties draaien op super hoge hertzen etc. verder zitten alle bnc aansluitingern er achter op zodat je bv ook een tv-tuner of een videorecorder etc kan aansluiten. erg makkelijk.

nadeel.... het is een trinitron... en dus als je er enorm naar gaat zoeken kun je een paar lijntje vinden in je scherm waar de monitor zich aan uitlijnd..... maar dan moet je echt zoeken...

Verder heb ik ook enorme goeie ervaringen met liyama... maar ik denk dat er maar weinig mensen die daar slechte ervaringen mee hebben...

idd geval suc6,
Pagina: 1