Toon posts:

3310 valt uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,
Ik heb nu bijna 2 jaar een Nokia 3310 abo. Maar sinds een maand 2 ofzo valt mijn telefoon steeds uit als ik gebeld word.en ook als ik iemand bel Dus niet als ie gewoon aan staat maar alleen als ik gebeld word. plus batterij raakt ook heel snel op, ligt dat aan software of aan batterij ? als het aan software ligt,hoe moet ik het opnieuw installeren ?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 23:30

Floor-is

5.2

Batterij, de telefoon is gewoon op zegmaar. GSM's worden tegenwoordig gemaakt om 1 jaar te werken, daarna zou je hem moeten vervangen.

Bericht hierboven

Verwijderd

Is standaard voor nokia na 2 jaar doen ze het niet meer,heb er wel wat ervaring mee inmiddels ,ook bij ons op de zaak moeten we na 2 jaar gewoon nieuwe hebben omdat ze kapot gaan

Verwijderd

bekent probleem bij de 3310 & 3330 ... ik denk dat het je battery is. Ik zou zeggen, ga eens langs de winkel. suc6

/me heeft een 3330, en heeft er gelukkig geen last van :)

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
Zal wel te wijten zijn aan een brakke accu. Dat mag wel na 2 jaar he?. Als je nou gewoon de accu helemaal leeg maakt en dan weer volledig oplaad ipv halverwege even bijladen, zal de accu toch wel wat langer meegaan?

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Batterij is verrot. Ga naar www.salesplaza.nl, bestel een Li-ion accu voor 18 euro incl. verzenden en je bent weer blij.

Heb zo iets van 5 3310's met dezelfde problemen kunnen "repareren". Is een bekend probleem bij de 3310's, vooral die uit de prepaypakketten van BEN, echt een schandalig slechte accu.

Verwijderd

LuCaS schreef op 26 November 2002 @ 12:36:
Batterij is verrot. Ga naar www.salesplaza.nl, bestel een Li-ion accu voor 18 euro incl. verzenden en je bent weer blij.

Heb zo iets van 5 3310's met dezelfde problemen kunnen "repareren". Is een bekend probleem bij de 3310's, vooral die uit de prepaypakketten van BEN, echt een schandalig slechte accu.
4 maanden geleden hingen er posters bij ons in de stad. Van een stel ontevreden klanten van BEN prepay. De politie heeft alles weggehaald.

In totaal 215 posters (A3) met daarop de tekst: "BEN LEEG"

:)

wel toepasselijk dat ik NU (met dit topic) pas erachter kom welk probleem de daders hadden.

Verwijderd

Uhh hoeft niet batterij te zijn heb zelf ook dat probleem gehad en dat lag aan de firmware versie. Als je lid bent van club nokia kan je ff bellen met het service punt (in belgië maar tegen tarief weinig) dan kunnen zij op postcode het plaatselijk servicepunt vinden.

Maar je moet niet denken dat firmware upgraden gratizz izz 8)7

Verwijderd

Je moet hem ff opendraaien en ff alle contacten reinigen met alcohol. Ik had hetzelfde probleem met mijn 3330 en nu doet ie het weer goed.
Pagina: 1