rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Voorts is het makkelijk om te beginnen met de chipset geschiedenis. Dan heb je namelijk al een belangrijke basis. Ook over de socket die erop zit. Hoe MSI dat ding zelf ontworpen heeft, kom je toch niet echt achter. Maar zo moeilijk kan dat niet zijn, volgens mij zit daar een Ali Aladin V chipset op (hang me er niet aan op aub)
Ik zie dus net dat er een VIA chipset op zit.
[ Voor 7% gewijzigd door Ricochet op 26-11-2002 12:15 ]
I think, therefor I am.....I think.
die info had ik ook al, is jammergenoeg erg beknopt.. ik zoek meer!!
dank uRicochet schreef op 26 November 2002 @ 12:14:
Voorts is het makkelijk om te beginnen met de chipset geschiedenis. Dan heb je namelijk al een belangrijke basis. Ook over de socket die erop zit. Hoe MSI dat ding zelf ontworpen heeft, kom je toch niet echt achter. Maar zo moeilijk kan dat niet zijn, volgens mij zit daar een Ali Aladin V chipset op (hang me er niet aan op aub)
BeknoptMaikeltje schreef op 26 november 2002 @ 12:17:
[...]
die info had ik ook al, is jammergenoeg erg beknopt.. ik zoek meer!!
Daar staan alle specs, met links naar manual, BIOS, jumper settings etc.
Wat wil je nog meer
Ik bedoel, dat het een Via chipset heeft staat er ook, een MVP3 om precies te zijn, ondersteunt alles van een P75 tem een K6-3+550, en alle geheugen van een enkele FP SIMM (jaja, VP chipsets kunnen dat, al wil je niet weten hoe bagger het dan performt) tot PC100/133 SDRAM
Maar dat haal ik allemaal uit die specs page. Wees dus wat precieser in de info die je wil
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1