Info over de MS-5184

Pagina: 1
Acties:

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
Ik heb 2 weken geleden van mijn school een opdracht gekregen om een verslag te maken over een moederbord. De MS-5184 wel te verstaan, ik ben volgens mij al vrijwel heel het internet afgegaan (kan dat :P) om hier nuttige informatie over te vinden. Jammergenoeg zonder ook maar 1 echt positief resultaat te vinden :'(

Een van de belangrijke punten van het werkstuk is dat ik een stuk geschiedenis moet kunnen schrijven over dit moederbord en wat de onderdelen zijn.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, met wat nuttige informatie.. Want ik ben ten einde raad. (8>

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-06 11:38

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Voorts is het makkelijk om te beginnen met de chipset geschiedenis. Dan heb je namelijk al een belangrijke basis. Ook over de socket die erop zit. Hoe MSI dat ding zelf ontworpen heeft, kom je toch niet echt achter. Maar zo moeilijk kan dat niet zijn, volgens mij zit daar een Ali Aladin V chipset op (hang me er niet aan op aub)

Ik zie dus net dat er een VIA chipset op zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricochet op 26-11-2002 12:15 ]

I think, therefor I am.....I think.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
die info had ik ook al, is jammergenoeg erg beknopt.. ik zoek meer!!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Topicstarter
Ricochet schreef op 26 November 2002 @ 12:14:
Voorts is het makkelijk om te beginnen met de chipset geschiedenis. Dan heb je namelijk al een belangrijke basis. Ook over de socket die erop zit. Hoe MSI dat ding zelf ontworpen heeft, kom je toch niet echt achter. Maar zo moeilijk kan dat niet zijn, volgens mij zit daar een Ali Aladin V chipset op (hang me er niet aan op aub)

Ik zie dus net dat er een VIA chipset op zit.
dank u :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Maikeltje schreef op 26 november 2002 @ 12:17:
[...]

die info had ik ook al, is jammergenoeg erg beknopt.. ik zoek meer!!
Beknopt :?

Daar staan alle specs, met links naar manual, BIOS, jumper settings etc.

Wat wil je nog meer :?

Ik bedoel, dat het een Via chipset heeft staat er ook, een MVP3 om precies te zijn, ondersteunt alles van een P75 tem een K6-3+550, en alle geheugen van een enkele FP SIMM (jaja, VP chipsets kunnen dat, al wil je niet weten hoe bagger het dan performt) tot PC100/133 SDRAM

Maar dat haal ik allemaal uit die specs page. Wees dus wat precieser in de info die je wil :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1