ik wou gister mijn nieuw gekochte pentium 4 processor(box ver.) installeren, nou zat er een soort van zwarte folie op de onderkant van de cooler, ik dacht dat het zo'n plak/sticker was, die je los moest trekken.(zoals bij die P3 coolers) dat heb ik dus gedaan (ging heel makkelijk), maar het was een soort van aliminium folie met zwart spul er op.(geleidend spul neem ik aan)
ik weet niet of dit de bedoeling was..?. misschien had ik hetmoeten laten zitten , maar als ik het nu er terug op zou doen, dan is het helemaal gekreukt.(en dat kan misschien de processor beschadigen/of niet goed geleiden)
of kan ik het gewoon weglaten en de cooler gewoon zo op de processor doen?
of is dat spul echt nodig?. in dat geval zou ik wat van die pasta/gel (die vaak bij die losse coolers zit) er op kunne doen.?
wat is jullie visie hier op?
ik weet niet of dit de bedoeling was..?. misschien had ik hetmoeten laten zitten , maar als ik het nu er terug op zou doen, dan is het helemaal gekreukt.(en dat kan misschien de processor beschadigen/of niet goed geleiden)
of kan ik het gewoon weglaten en de cooler gewoon zo op de processor doen?
of is dat spul echt nodig?. in dat geval zou ik wat van die pasta/gel (die vaak bij die losse coolers zit) er op kunne doen.?
wat is jullie visie hier op?
He who drop shit in toilet, have shitty time