Hoi, ik heb me nu toch echt een super vaag probleem waar ik niet uitkom:
Een gebruiker kan zijn/haar naam, adres en woonplaats invoeren in een form.
Adres is opgedeeld in: Adres Letters | Adres Cijfers.
De gebruiker submit de data, wordt gecheckt, wordt in de db gestopt en op een andere pagina weer uitgelezen.
In de check pagina staat de bijv. de volgende code:
Als in het form Cijfers gewoon zo: 12 ingevuld wordt gaat het goed. Wordt die 12 bijvoorbeeld 12A, dan gebeurt er het volgende:
- geen error tijdens het inserten
- alle andere data wordt netjes erin gestopt
Het datatype van straatnummer in de MS SQL DB is een simpele varchar.
Het probleem is dus duidelijk te pinpointen lijkt me (die A) maar ik zie niet in waarom deze niet uitgelezen wordt. Of uberhaupt geinsert in de DB.
Iemand een idee?
Een gebruiker kan zijn/haar naam, adres en woonplaats invoeren in een form.
Adres is opgedeeld in: Adres Letters | Adres Cijfers.
De gebruiker submit de data, wordt gecheckt, wordt in de db gestopt en op een andere pagina weer uitgelezen.
In de check pagina staat de bijv. de volgende code:
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| if not straatnummer = "select" then frmStraatnummer = request.form("straatnummer") if not Len(frmStraatnummer) = Null then frmStraatNummer = replace(frmStraatNummer, "'", "''") end if if Len(frmStraatNummer) > 9 then frmStraatNummer = Left(frmStraatNummer, 9) end if |
Als in het form Cijfers gewoon zo: 12 ingevuld wordt gaat het goed. Wordt die 12 bijvoorbeeld 12A, dan gebeurt er het volgende:
- geen error tijdens het inserten
- alle andere data wordt netjes erin gestopt
Het datatype van straatnummer in de MS SQL DB is een simpele varchar.
Het probleem is dus duidelijk te pinpointen lijkt me (die A) maar ik zie niet in waarom deze niet uitgelezen wordt. Of uberhaupt geinsert in de DB.
Iemand een idee?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored