BEN goeie dekking in Groningen?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:14
:)
Zie topic, kreeg bij mijn stufi formulieren een aanbieding betreffende een Bosch 909 S telefoon a 99 gram + blalbal met BEN prepaid abbo (50 piek beltegoed) voor 89 piek.

Een gogo of een nono?

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is het geen NO GO? Sorry.....:)

Maar ff serieus: BEN dekking schijnt nogal brak te zijn, maar dat is weer totaal afhankelijk van waar je woont in grunn.

Wel erg strakke phoon trouwens, lang stand-by (net zo lag als mijn s25) en lekker licht. Ook qua design niet verkeerd.

Misschien helpt dit kaartje wat (staat btw gewoon op de BEN site):

Afbeeldingslocatie: http://www.ben.nl/ik_ben_ben/ben_tekst/html/bereik/bereik_pics/bereik_met_legenda.gif

• Red devil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 02:22 schreef LoneGunman het volgende:
Is het geen NO GO? Sorry.....:)

Maar ff serieus: BEN dekking schijnt nogal brak te zijn, maar dat is weer totaal afhankelijk van waar je woont in grunn.

Wel erg strakke phoon trouwens, lang stand-by (net zo lag als mijn s25) en lekker licht. Ook qua design niet verkeerd.

Misschien helpt dit kaartje wat (staat btw gewoon op de BEN site):

Afbeeldingslocatie: http://www.ben.nl/ik_ben_ben/ben_tekst/html/bereik/bereik_pics/bereik_met_legenda.gif[/quote]He vet bedankt man!
Als ik het zo zie, lijkt het met die dekking wel mee te vallen, ik hoor idd brakke verhalen maar alsik dit subjectieve kaartje van ben eens bekijk.
Och anders duw ik er alsnog een andere Sim kaart in van Libertel ofzo.

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
moet je wel die simlock eraf halen voordat je libertel kaart erin stouwt.

• Red devil
Niemand ervaring met Ben in of nabij Groningen (haren om precies te zijn)

bij voorbaat dank

• amsterdammertje
  • Laatst online: 04-08 12:57
Hallo..Ik ben BEN..sinds BEN wat meer gebruikers heeft BEN ik niet meer goed bereikbaar. Ook al BEN ik goedkoop, BEN adviseert je om toch maar voor een iets duurdere libertel of kpn te gaan. Zelfs in Amsterdam BEN ik niet goed bereikbaar en BEN dan ook vaak in gesprek. Ik BEN ook niet goed in het bijhouden van Facturatie van mijn klanten. Maar daar BEN ik ook niet moeilijk in hoor..BEN Stuurt jou gewoon lekker een Incasso-Bureau op je dak.

Groetjes,

BEN

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Red devil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 13:44 schreef amsterdammertje het volgende:
Hallo..Ik ben BEN..sinds BEN wat meer gebruikers heeft BEN ik niet meer goed bereikbaar. Ook al BEN ik goedkoop, BEN adviseert je om toch maar voor een iets duurdere libertel of kpn te gaan. Zelfs in Amsterdam BEN ik niet goed bereikbaar en BEN dan ook vaak in gesprek. Ik BEN ook niet goed in het bijhouden van Facturatie van mijn klanten. Maar daar BEN ik ook niet moeilijk in hoor..BEN Stuurt jou gewoon lekker een Incasso-Bureau op je dak.

Groetjes,

BEN[/quote]Hehehe okok got your point
Maar nu wil ik nog negatieve verhalen horen over mensen die BEN in groningen hebben.

• amsterdammertje
heb BEN ruim 1 jaar gehad . Kom soms in Groningen..had daar wel ontvangst..(kan toeval zijn ;) ) ..een vriend van me woont in Groningen...en bar slecht ontvangst...

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• amsterdammertje
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 00:51 schreef Red devil het volgende:
:)
Zie topic, kreeg bij mijn stufi formulieren een aanbieding betreffende een Bosch 909 S telefoon a 99 gram + blalbal met BEN prepaid abbo (50 piek beltegoed) voor 89 piek.

Een gogo of een nono?[/quote]What's a + blalbal ??? Doe mij er ook zo eentje :)

Verwijderd

Ik heb Ben (en Libertel en Dutchtone, zodat ik echt een gefundeerde mening kan geven) met 100 belminuten p/m en hier in Den Haag heb ik opzich redelijke ontvangst. Op het moment dat ik dat contract afsloot was Ben verreweg het goedkoopst voor de minuten die ze aanboden, maar op dit moment zou ik toch eerder Libertel nemen, je betaald misschien een tientje meer, maar dan heb je een echt goede aanbieder.

• Red devil
ok
nog 1 persoon met negatieve ervaringen en ik heb geen zin meer in de bosch!

Verwijderd

Ik woon hier in Grunnen en over het algemeen heb ik wel behoorlijk bereik, ook als ik in de trein langs haren kom...

• Red devil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 17:49 schreef ZarroX het volgende:
Ik woon hier in Grunnen en over het algemeen heb ik wel behoorlijk bereik, ook als ik in de trein langs haren kom...[/quote]Hee, een positief bericht!
Nog meer mensen die ook positieve dingen over BEN willen zeggen?

• amsterdammertje
Ben staat garant voor een hoop post..nutteloze telefoonboeken met alleen maar foto's..weet niet of ze dat nog steeds sturen...

uh..is dit positief????:)

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

ik heb BEN... :r

Ik woon ietsje onder Amsterdam (vinkeveen)..zelfs daar hebben ze geen dekking, thuis heb ik nooit bereik en in omstreken ook vaak niet, als ik het wel heb dan is het zoiets: hallo ? Ja hallo..pieeeeeeep tssss grrrr..ik kan je niet helem..l verst..n ! pieeeeeep..W.t zg j. ?

(negatief dus)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Red devil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 21:06 schreef tOcoOl32 het volgende:
ik heb BEN... :r

Ik woon ietsje onder Amsterdam (vinkeveen)..zelfs daar hebben ze geen dekking, thuis heb ik nooit bereik en in omstreken ook vaak niet, als ik het wel heb dan is het zoiets: hallo ? Ja hallo..pieeeeeeep tssss grrrr..ik kan je niet helem..l verst..n ! pieeeeeep..W.t zg j. ?

(negatief dus)[/quote]Hmmmz

zou het misschien ook te maken kunnen hebben met het toestel wat je hebt?

Verwijderd

Ik heb ook BEN. Daar ben ik best tevreden over. Ik woon in Enschede en heb meestal vol bereik, of iets in die buurt. Ze werken behoorlijk hard aan de dekking. Het wordt steeds beter. (een half jaar geleden was de dekking nog een stuk slechter en kon ik vaak niet bellen). Nu kan ik altijd bellen wanneer ik wil...

Verwijderd

Dat kaartje klopt niet.

Ik woon 15 km van Heerenveen. Vriend van mij heeft ben maar als ie bij mij is heeft ie totaal geen ontvangst, zou wel moeten aldus dat kaartje.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
'k Heb nu al 1.6 jaar BEN en idd somige plekken zijn errug brak.. 'k woon tussen Leiden en Schiphol langs de A4 en daar is het prima.. alleen in die nog kleiner dorpjes tussen de weilanden wil het wel eens fout gaan.. verder BEN ik er prima over te spreken...

En die nutteloze post gaat gewoon met oud papier mee.. en over incasso gaat nagenoeg altijd goed alleen als ik hem telang laat staan die accgiro wil het fout gaan :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Red devil
Hmmm
Zijn er nog andere mensen uit Groningen?
Ik waardeer ook de meningen van mensen die iets zeggen over andere gebieden maar ik woon zelf in de buurt van Groningen..vandaar..

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Ben is en blijft bagger! Ik woon in een vol dekkingsgebied en aan de ene kant van me huis heb ik vol ontvangst en de andere kant geen. Heb er ook al een paar keer ben voor opgebeld en 1 x toen stond ik in een gebouw. Ik ging een beetje zeiken waarom ik altijd van die klote ontvangst had en toen moest ik bij een raam gaan staan van de telefoniste omdat ze met NIET kon ontvangen/verstaan :(:(:(:(:(

* Wimlem zit nu bij KPN en is er ERRUG blij mee!!! :):):):)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• Robert
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

RED DEVIL:
" Hmmmz
zou het misschien ook te maken kunnen hebben met het toestel wat je hebt?"

Uhh NEE...daar heeft het bijna niks mee te maken. Ik heb namelijk een nokia 5130 waar niks aan mankeert. Een vergelijkbare telefoon met KPN heeft wel overal bereik logischerwijs.

En als het wel zo zou zijn zou dat echt raar zijn nietwaar ? Dat je voor een BEN abbo een telefoon met beter bereik moet hebben dan met een KPN/Libertel abbo :?

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:44
Wel gaaf toestel, kreeg gister hetzelfde, maar ja dan BEN je onbereikbaar en nee het gaat niet snel met dat netwerk tewijl 49% van Deutsche Telecom is, lekker kut en en unlocken kost te veel, dus eingelijk maken ze ons blij met een dode papagaai, btw ik woon ook in Grun/Haren, gaat nie werken denk ik

no comment

• -MAD-
  • Laatst online: 18-08 07:07
Ik woon in prov Groningen en heb zelf KPN (die moeten toch ook wat verdienen :P) maar degene in mijn omgeving die wel BEN hebben vinden het redelijk brak, vaak slechte ontvangst en als je een gebouw inloopt valt het meteen weg enz. dus ik zou zeggen NIET doen, koop gewoon KPN/Libertel, die hebben alle twee gewoon erg goeie dekking telfort geloof ik ook, omdat die overschakelt op Libertel geloof ik als ze daar zelf geen (goeie) dekking hebben

• Red devil
:) ik ben overtuigd

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:44
BEN blij voor je

no comment

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:19

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hallo,

Ik ben op zoek gegaan naar andere aanbieder (Ik had vroeger Lib-tel), omdat deze te duur werd (werd plotseling 40 cent in daltarief met een dubbeltje starttarief, oftewel 50 cent voor de eerste minuut)
Ik kocht een paar weken geleden een C25 (Werkte perfect, nu aan Pa gegeven) en nu heb ik een C35i (Prepaid met Wap) en werkt helemaal als een tiet! (Ik ken géén prepaidaanbieders met een betere wapservice, maar daar heb jij natruurlijk géén ene reet aan)

JE wilt natuurlijk weten waar ik woon? In de andere uithoek van nederland (Zeeland)

Ik zeg: Gewoon kopen en testen, en als ie niet werkt stuur je beltegoed naar mij, en laat je 'm na een jaar lekker gratiz unlocken door Ben, en gooi je er een lib-tel chippie in OK?

Suc6!

EDIT: Moeilijk hè typen!

20*350ZO45°

Verwijderd

Ik BEN helaas ook BEN-abonnee en BEN er absoluut niet over te spreken. Thuis heb ik vrijwel nergens bereik alleen als ik uit mijn raam ga hangen kan iemand me verstaan.

Heel vervelend. Ik ga er dan ook zo snel mogelijk vanaf! Ik woon overigens in Dordrecht, wat volgens het kaartje een goed gebied zou moeten zijn maar vergeet het maar hoor.

BEN SLECHT!! :(
Pagina: 1