Ik heb de volgende problemen:
- Als ik snel typ dan worden niet alle toetsaanslagen in Word verwerkt. Dit resulteert in zinnen waar 30% van de letters, leestekens ontbreekt. Als ik heel rustig typ (letter voor letter) dan lukt het wel. Ik kan wel twee toetsen tegelijk indrukken.
- Als ik in diverse spellen (Midtown Madness 2, GTAIII) toetsen indruk dan veroorzaakt dat direct een hapering in het spel en er komt een heel licht gekraak uit mijn geluidsboxen. Onspeelbaar. Verder lopen de spellen vloeiend.
Ik heb de volgende dingen al tevergeefs geprobeerd:
- Ander toetsenbord aangesloten
- Verschillende driver versies voor videokaart geinstalleerd
- Processor/koeler losgehaald, schoongemaakt etc
- Rest moederbord schoongemaakt
- Contact toetsenbord zowel op moederbord als aan de buitenkant schoongemaakt
- Word spellingscheck uitgezet
Het probleem is ontstaan zonder duidelijke aanleiding, hier bedoel ik mee dat ik geen software/ hardware changes heb gehad voordat dit probleem op is getreden
Dit zijn mijn specs:
- Athlon 1000Mhz (niet overgeclocked)
- 256 MB SDram
- Geforce 4MX 440
- Windows XP prof SP1
Concrete vraag:
Welke dingen kan ik nog testen om erachter te komen wat er mis is of heeft iemand hier al ervaringen mee of oplossingen voor?
- Als ik snel typ dan worden niet alle toetsaanslagen in Word verwerkt. Dit resulteert in zinnen waar 30% van de letters, leestekens ontbreekt. Als ik heel rustig typ (letter voor letter) dan lukt het wel. Ik kan wel twee toetsen tegelijk indrukken.
- Als ik in diverse spellen (Midtown Madness 2, GTAIII) toetsen indruk dan veroorzaakt dat direct een hapering in het spel en er komt een heel licht gekraak uit mijn geluidsboxen. Onspeelbaar. Verder lopen de spellen vloeiend.
Ik heb de volgende dingen al tevergeefs geprobeerd:
- Ander toetsenbord aangesloten
- Verschillende driver versies voor videokaart geinstalleerd
- Processor/koeler losgehaald, schoongemaakt etc
- Rest moederbord schoongemaakt
- Contact toetsenbord zowel op moederbord als aan de buitenkant schoongemaakt
- Word spellingscheck uitgezet
Het probleem is ontstaan zonder duidelijke aanleiding, hier bedoel ik mee dat ik geen software/ hardware changes heb gehad voordat dit probleem op is getreden
Dit zijn mijn specs:
- Athlon 1000Mhz (niet overgeclocked)
- 256 MB SDram
- Geforce 4MX 440
- Windows XP prof SP1
Concrete vraag:
Welke dingen kan ik nog testen om erachter te komen wat er mis is of heeft iemand hier al ervaringen mee of oplossingen voor?
[ Voor 1% gewijzigd door fatbenny op 26-11-2002 11:12 . Reden: typo ]