Toon posts:

Kan geen bestanden verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een groot probleem, ik heb een paar grote bestanden op mijn schijf staan en die kan ik met geen mogelijkheid verwijderen. Windows blijft steeds zeggen dat ze in gebruik zijn door een ander programma, maar dat kan helemaal niet want ik heb alles uitgezet (tis een avi file) Windows mediaplayer staat uit en alle andere players ook, opnieuwe opstarten werkt ook niet.

Ik heb ze geprobeerd te renamen maar dat gaat ook niet en verplaatsten ook niet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen????

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Zet de weergave eens op 'details' ipv 'thumbnails', schijnt bij mij vaak te werken.

Download my music on SoundCloud

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Probeer dit eens: XP faq

Edit: link wil niet helemaal werken.... druk ctrl+f en zoek naar avi.

[ Voor 99% gewijzigd door Marv op 26-11-2002 11:11 ]

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 08:58

mindcre8r

Tradepedia

heb je michien een share programma aan staan? spyware dat het published naar P2P clients ? welk os draai je? hadig om bij te vermelden.

Wanneer het om een XP client gaat inloggen onder ander id en dan proberen te deleten.

Bears and Bulls

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:40

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Welk OS (Windowsversie)?
Je zou eventueel even op CTRL-ALT-DEL kunnen drukken om zo alle niet belangrijke processen te killen. Daarna zou je hoogstwaarschijnlijk de bestanden kunnen verwijderen. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 09:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Lees de Faq, daarin staat dit beschreven...

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Hoi Bimi

Wat is je Windows versie die je gebruikt :? Geef eens wat meer informatie, zie http://gathering.tweakers...aq/forumgedrag#topicstart
Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
Wat Marv al schreef, heb je ook in de Windows FAQ gekeken :? http://gathering.tweakers...list_messages/560370#XP44 er van uitgaande dat je Windows XP gebruikt.

Hoi Marv bugje in React, gewoon de link uit de FAQ beginnen en eindigen met UBB URL en /URL (+ blokhaken) :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.