Toon posts:

Novell server renamed, backupexec problemen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een server rename geeft backupexec de melding dat er geen parition defined is...
Als ik de partition opnieuw aanmaakr in backupexec doet hij het nog niet?.
Wat moet ik nog meer veranderen?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
welke netware versie?
welke backupexec versie?

je bedoelt partition als in filesystem? of heb je een changerunit welke je hebt gepartioneerd? (kan ook in backupexec..)

meer info,

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Heb je die rename wel goed gedaan?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 15:40
Ik kan me idd bedenken als het bv netware 5 (ik weet niet of 4 met nds werkt) dat je de oude info (dus met de oude naam) ook goed uti de nds moet verwijderen. Als hij gedeeltelijk hier zijn info uithaalt ben je de pineut.

Verwijderd

Als je in een NDS omgeving zit (vanaf Netware 4) wordt het tijd om de AppNotes over DSRepair erbij te pakken. Gebruik je NetWare 3, dan zul je waarschijnlijk moeten gaan grutten in ini files. Je backupsoftware zoekt immers :
<servernaam><partitie><volume>.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 15:40
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 23:12:
Als je in een NDS omgeving zit (vanaf Netware 4) wordt het tijd om de AppNotes over DSRepair erbij te pakken. Gebruik je NetWare 3, dan zul je waarschijnlijk moeten gaan grutten in ini files. Je backupsoftware zoekt immers :
<servernaam><partitie><volume>.
Bij drie is het toch <server><volume> die heeft toch niets te maken met partities als in de zin van bv windows

Verwijderd

Kijk allereerst of de machine goed kan timesyncen met de rest.(Timesync.nlm) Kopieer desnoods de timesync nlm of cfg van een andere server over naar de SYS:SYSTEM van de gerenamede server.

Ik neem aan dat je een server hebt draaien waar je alle Master/Read en Write replica's op hebt staan? Check hier van uit met DSrepair welke servers je replica server ziet. (Servers known to this database) Staat hij er niet probeer dan vanaf je gerenamede server een unattend full repair en een repair van de network adressen. Daarna weer timesync en kijken of je replica server hem wel tussen de known servers heeft staan.

Verwijderd

(Het bovenstaande klinkt nutteloos maar wij hadden een dergelijk zelfde probleem met ArcServe)
Pagina: 1