• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
Is dit wat voor de laptop want er is zo weinig van te vinden.

Is er zo'n mens dat tegen je praat of dat er wat gaat knipperen ofzo, valt dit te regelen met de interne radio van je auto, dus dat het geluid dimt. zoniet kan het met de laptop

Met welke software is hij allemaal te gebruiken

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Autoroute van M$ dus.. maar waarom per se deze? Ik had laatst een inbouw geval gezien.. goedkoper lijkt me ook

• whocarez
waarom deze???

Lekker makkelijk je koopt een nieuwe auto of je laat je auto lang staan dan is het gewoon zender ontvanger laptop uit de auto halen die neem je mee zo kun je volgens mij zelfs lopend de route bepalen.

En de advies prijs is 179 euro als ik me niet vergis

alleen zou ik willen weten hoe ze het je duidelijk maken als je aan het rijden bent waar je zit, als je de muziek aan hebt staan.

Want heb geen zin om dadelijk ergens op te zitten terwijl ik op me scherm zit te kijken.

• whocarez
henkleerssen schreef op 26 november 2002 @ 11:12:
Autoroute van M$ dus.. maar waarom per se deze? Ik had laatst een inbouw geval gezien.. goedkoper lijkt me ook
welk inbouw geval hebbie daar een site van evt

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ik ben net aan het zoeken.. maar ik weet potverdikkie niet meer waar...
Ik heb dit al geprobeerd: Google search voor USB GPS

[ Voor 18% gewijzigd door henkleerssen op 26-11-2002 11:22 ]

• SmegHead
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Dus ik koop voor 179 euro die GPS ontvanger, zet m'n laptop op de stoel naast me en ik heb een routeplanner... cool.

Als dat echt zo werkt en ook nog een beetje precies is is dit ideaal, m'n laptop houd het wel een uurtje of 4 uit en voor die prijs heb je nergens een compleet inbouwpakket.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

• whocarez
maar dan de muziek nog ik hou wel van een flinke beat onder het rijden en om de vulume knop flink hoog te draaien dijns ik ook niet voor terug.

dus hoe los je dat op

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ja nu ik het weer herinner... het was wat duurder.. maar niet veel.. en let wel.. het is inbouw in laptop he... voor meer dan 190 euro dat weet ik nog wel... Moest je dus nog wel wat plekke hebben (in een of andere hoek van je laptop) voor die reciever.. (nee was niet PCMCIA)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

bphderuyter schreef op 26 november 2002 @ 11:22:
maar dan de muziek nog ik hou wel van een flinke beat onder het rijden en om de vulume knop flink hoog te draaien dijns ik ook niet voor terug.

dus hoe los je dat op
wat heeft dat nou er mee te maken? Dat je batterijen sneller op zijn of zo? Tja.. betere accus kopen? Adapter van laptop naar sigaretten aansteker of zo?

• whocarez
henkleerssen schreef op 26 November 2002 @ 11:23:
Ja nu ik het weer herinner... het was wat duurder.. maar niet veel.. en let wel.. het is inbouw in laptop he... voor meer dan 190 euro dat weet ik nog wel... Moest je dus nog wel wat plekke hebben (in een of andere hoek van je laptop) voor die reciever.. (nee was niet PCMCIA)
okay maar aangezien ik geen laptop heb en dus gebruik maak van een pc die in de kofferbak ligt en een tft scherm voor in de auto, samen met toetsenboard wombat draadloos en met muis.

WIl ik dus weten of ik me geluid kan onderbreken zodat ik kan horen waar ik heen moet

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Ik ben bang dat die autoroute (ik weet eigenlijk niet hoe het zit met 2002) eigenlijk niks zegt hoor.. het is niet zoals een navman of zo... DUs harde muziek kun je gewoon blijven afspelen ...

Verwijderd

Een laptop scherm is niet zichtbaar zodra er zon op schijnt. Ik dacht afgelopen zomer fijn mijn notebook in de auto mee te nemen om DVD te kijken. Helaas..Compaq M700 overigens.

• whocarez
henkleerssen schreef op 26 november 2002 @ 11:31:
Ik ben bang dat die autoroute (ik weet eigenlijk niet hoe het zit met 2002) eigenlijk niks zegt hoor.. het is niet zoals een navman of zo... DUs harde muziek kun je gewoon blijven afspelen ...
en dan verkeerd rijden of ergens op klappen als ik op me scherm kijk, nee dank je dan kan ik net zo goed een route uitprinten

• SmegHead

SmegHead

aka Ace Rimmer

Kijk, het moet inderdaad wel zo zijn dat er realtime wordt bijgehouden waar ik op mijn route ben en visueel of via audio een waarschuwing krijg als ik ergens moet afslaan.

Als dit niet kan met MS Autoroute kan dat dan misschien wel met een anders pakket die zo'n USB receiver ondersteund?

• whocarez
SmegHead schreef op 26 November 2002 @ 11:38:
Kijk, het moet inderdaad wel zo zijn dat er realtime wordt bijgehouden waar ik op mijn route ben en visueel of via audio een waarschuwing krijg als ik ergens moet afslaan.

Als dit niet kan met MS Autoroute kan dat dan misschien wel met een anders pakket die zo'n USB receiver ondersteund?
waarom zou je anders een gps pakket aanschaffen als hij niet eens realtime de boel bijhoud

• SmegHead

SmegHead

aka Ace Rimmer

bphderuyter schreef op 26 november 2002 @ 11:46:
[...]

waarom zou je anders een gps pakket aanschaffen als hij niet eens realtime de boel bijhoud
Nou, voor die prijs verwacht ik eigenlijk dat als ik met 140 over de snelweg raas dat ding pas na m'n afslag begint te roepen dat ik naar rechts moet :)

Maar als dat ding netjes bijhoud waar ik ben en dat op m'n laptopscherm kan zien is het perfect.

Dan koop je voor een 200 euro zo'n klein palmtopje met USB erbij, beetje antireflectiefolie op het scherm en je hebt mooi een navigatiesysteem die je op je dashboord kan zetten. Dat ie dan geen geluid geeft is dan niet zo heel erg, dan heb je ook geen onderbreking van je muziek.

Maar als iemand zo'n ding heeft of iets vergelijkbaar laat het eventjes weten hier, is een leuk kerstkado :)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

btw.. dat weet ik wel.. hoe meer realtime hoe duurder.. dat wil zeggen.. dat die wellicht dat usb ding pas om de 5s update.. terwijl een duurdere variant misschien wel om de halve seconde update...
Dus je moet hier ff een inschatting maken .. (van hoe hard je rijdt.. ;) )

• whocarez
okay maar zo'n ding gaat vanzelf ouwehoeren dat je over zoveel meter af moet slaan of moet voor soorteren
Pagina: 1