Toon posts:

PC valt vaak spontaan uit!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een vaag probleem.

M'n pc (800 duron, 256 mb, 300w voeding) valt op willekeurige momenten gewoon uit. Ik kan er niet echt een regelmaat in zien...
Als de pc eenmaal uit is gaat hij ook moeilijk weer aan (!)
Ik moet dan bijvoorbeeld een keer of 5 op de aan/uit knop drukken (snel achter elkaar) waarna de pc dan ineens wel weer opstart. Na een paar minuten is het dan weer raak... :{

Wat zou dat kunnen zijn?? Ik dacht misschien aan de voeding, maar verklaart dat ook het rare opstartgedrag?

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
ik ben bang een hitteprobleem, download eens een tempmetingprog als MBM en kijk hoe warm je systeem is. 60/70 kan soms al teveel zijn....

• Djith
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Iets dergelijks had ik ook met mn eigen probleem.. Probeer eens een andere koeling oid.

Verwijderd

Topicstarter
nee, is het ook niet: <50C

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 18:37

slaay

Natuurbeleven.com

Nieuwe voeding? Connector die niet goed vast zit?

Dich bis echt unne foëzen haas

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

hmjah.. dat heb ik een tijd geleden ook gehad.. en het bleek dat ik zowel een brak reepje geheugen had én mijn Geforce 1 DDR begon het na 2 jaar te begeven.. nadat ik beide had vervangen draaide mijn compu weer als een zonnetje...

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:36

lonkhuijzen

100% ADH

Ik had hetzelfde... na een paar maanden van steeds vaker voorkomende reboots kwam ik erachter dat het mijn voeding was.. ding ging in ene indiaantje spelen..heftige rooksignalen enz...

Na die vervangen te hebben deed ie het weer al een zonnetje..

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

Verwijderd

Topicstarter
hmm, eerst maar de voeding vervangen dan..

Verwijderd

offtopic:
Probleem had ik ook, bleek het in de hele gemeente het stroom plat te liggen :P

Nee, heb ik ook wel eens, m'n voeding ruikt niet erg lekker. Een andere dan maar

Verwijderd

yup ik denk persoonlijk ook hitteprobleem of brakke voeding

Verwijderd

Topicstarter
mooi: voeding vervangen en probleem opgelost!

Bedankt voor de hulp :)
Pagina: 1