micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
een los PS2 plugje erin stoppen misschien? ik weet het niet
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)
Ben het zowel met Joca als Bramage helemaal eens. Joca heeft de mooiste oplossing, Bramage de Q&D oplossing.
Misschien wil je es ff door je BIOS heenspitten en kijken of je ergens iets van (Terminal) Server oid ziet staan? Zou me niks verbazen als die optie er toch in zit...tis wel een compaq. Misschien ook es op de site van compaq (HP?) kijken voor SoftPaq's. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Misschien wil je es ff door je BIOS heenspitten en kijken of je ergens iets van (Terminal) Server oid ziet staan? Zou me niks verbazen als die optie er toch in zit...tis wel een compaq. Misschien ook es op de site van compaq (HP?) kijken voor SoftPaq's. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Toetsenbord slopen en de controller als enige overlaten. Die op de ps/2 poort zetten, en misschien werkt het. Nog nooit geprobeerd, maar zou moeten werken (misschien, toevallig, .....)
Verwijderd
dit zou ik niet doen want ps2 is een actieve poort en het kan dan weleens fataal zijn voor je mobo!Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 10:39:
Booten met een toetsenbord, en deze nadat hij opgestart is er weer afhalen
en zoals verder gezegd in je bios instellen maar je zei dat dat bij jouw niet gaat (kl*te compaq)
mischien als je gewoon een ps2 stekkertje erin duuwt zonder iets eraan
probeer het gewoon eens een keer!
hier heb je apparaatjes voor fake keyboard ofzo.
Zo'n optie kan ik dus niet veranderen in het BIOS...
Een los PS/2 stekkertje kan niet werken, want dan maken de connectoren toch nergens contact mee
Beetje electronica kennis heb ik nog wel 
Keyboard eruitrukken is niet echt een nette oplossing. Ik wil de computer gewoon 'kaal' kunnen booten. Nou moet ik toch weer telkens een keyboard meesjouwen...
Een los PS/2 stekkertje kan niet werken, want dan maken de connectoren toch nergens contact mee
Keyboard eruitrukken is niet echt een nette oplossing. Ik wil de computer gewoon 'kaal' kunnen booten. Nou moet ik toch weer telkens een keyboard meesjouwen...
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Met sommige mobo's kan dit gewoon en met andere niet. Moet je dus gewoon even proberen en dan weet je of het kanVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 10:43:
[...]
dit zou ik niet doen want ps2 is een actieve poort en het kan dan weleens fataal zijn voor je mobo!
en zoals verder gezegd in je bios instellen maar je zei dat dat bij jouw niet gaat (kl*te compaq)
mischien als je gewoon een ps2 stekkertje erin duuwt zonder iets eraan
probeer het gewoon eens een keer!
Leeg
Pagina: 1