3com service -> wow!

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Heb zondag op de HCC dagen voor 10 euro een 9ports hub gekocht zonder adapter. Ik een mailtje gestuurd naar 3com, met daarin het verzoek of ik misschien zo'n adapter kon bestellen, krijg ik 's ochtends meteen een mailtje terug:
Dear Michel,

this one to confirm you that we have received your query and that this has been
escalated to our logistic department.
GLS will check our stock availability and if we have the units you need we will
send them to you.
Unfortunately we do not keep many spare parts at the Home Repair and it is not
always easy for us to have new units.
GLS will contact you as soon as possible.

Best Regards,
Barbara
3Com Customer Services

E-mail: warranty_repair@3com.com
Fax: 0044 (0)1442 432525
Dat is nog eens service :) Hoef waarschijnlijk niet eens te betalen!

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:57

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat denk jij...het enige wat ze zeggen is dat ze zullen kijken of ze nog zo'n ding hebben liggen...dikke kans dat ze daar echt wel geld voor vragen! Voor niks gaat de zon op, en 3com wil ook winst maken. Ik denk dat je alleen op garantie aanspraak kunt maken als je de originele bon nog hebt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
_/-\o_ 3Com _/-\o_

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

The_Eagle schreef op 26 November 2002 @ 10:38:
Dat denk jij...het enige wat ze zeggen is dat ze zullen kijken of ze nog zo'n ding hebben liggen...dikke kans dat ze daar echt wel geld voor vragen! Voor niks gaat de zon op, en 3com wil ook winst maken. Ik denk dat je alleen op garantie aanspraak kunt maken als je de originele bon nog hebt
ze reageren tenminste wel snel en netjes...Probeer bij andere groten bedrijven maar eens zo snel een reactie te krijgen

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
M'n hub zit nog nieuw in de gesealde verpakking, dus hij is nog niet gebruikt. Mogen ze van mij wel omruilen voor een 10/100 versie ;)

micheljansen.org

Verwijderd

3com is inderdaad netjes qua service... een kennis van me is 3com dealer en kapot spul wordt netjes omgeruild enzo

alleen als jij om een adapter vraagt, moet je die oude denk ik eerst opsturen... zou wel heel vet zijn als ze zomaar een nieuwe adapter opsturen, maar dat lijkt me sterk! bij kapotte kaartjes willen ze ook gewoon de oude hebben om te controleren dat ze echt stuk zijn

kan je niet gewoon een simpele huis-tuin-keuken adapter halen met dezelfde specs?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Ze geven toch ook levenslang support op hun producten :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Dat kan inderdaad ja, de voltage specificaties van het ding zijn nogal ruw: 10-30v dus daar is ongetwijfeld iets voor te vinden, maar ik heb natuurlijk het liefst een originele he.

micheljansen.org

Verwijderd

dawuss schreef op 26 november 2002 @ 11:05:
Dat kan inderdaad ja, de voltage specificaties van het ding zijn nogal ruw: 10-30v dus daar is ongetwijfeld iets voor te vinden, maar ik heb natuurlijk het liefst een originele he.
is wel zo veilig ja... mocht er dan wat gebeuren met je hubje dan gaat 3com niet zeuren dat het door een ander merk voeding komt :)
Pagina: 1