Toon posts:

Wanadoo 24uur no way!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een amd1800 met daarop windows 2000
Voor mijn verbinding met de wanadoo server maak ik gebruik van raspppoe.

Hoe komt het nou dat casema/wanadoo niet 24uur zijn verbinding wil behouden?:Z

Als ik dan opnieuw inlog werkt dat niet meer? 8)7
Vaak krijg ik de foutmelding met iets van poort 1060

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 10:47

keur0000

-------- N O N E --------

Kijk even op de help bij casema, misschien dat niet alle instellingen juist zijn. En automatisch verbinding maken, logt hij bij het verbreken van de verbinding weer automatisch in ;) fair use gebruik zou geen reden moeten geven om de verbinding te verbreken maar gebeurt bij mij soms ook :(

[ Voor 24% gewijzigd door keur0000 op 26-11-2002 10:34 ]

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus bij de help gekeken
Is het bij com21modem ook nodig om je dns adressen in te vullen?

|:(|:(|:(|:(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 10:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
keur0000 schreef op 26 November 2002 @ 10:32:
fair use gebruik zou geen reden moeten geven om de verbinding te verbreken maar gebeurt bij mij soms ook :(
Ik kan dan alleen opnieuw inloggen als ik mijn modem in- en uitgeschakeld heb. dat kan toch niet goed wezen?

Verwijderd

nee dat lijkt me inderdaad niet goed...Ik zou eens bellen met dei gasten daar misschien weten zijn een oplossing!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:53
Gewoon weer een brakke modem. Lijkt wel of die modem een black-out krijgt ofzo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 10:44:
[...]

Ik kan dan alleen opnieuw inloggen als ik mijn modem in- en uitgeschakeld heb. dat kan toch niet goed wezen?
nee dat klopt wel. Als je bijvoorbeeld je i-net verbindng hebt openstaan en je pc valt bijvoorbeeld uit. Dan kan je na het opnieuw starten van je pc een half uur ongeveer niet inloggen. Hij geeft dan een foutmelding. Dat komt doordat de server bij casema nog steeds denkt dat je ingelogd bent (hebben ze mij een keer verteld)
Dus vandaar die foutmelding :)

Verwijderd

Ik zal even vermelden dat mijn wanadoo verbinding alweer een dikke maand online staat, dus waarschijnlijk gaat er iets mis. Gezien het feit dat je daarna het eerste half uur niet opnieuw kunt inbellen, concludeer ik dat Wanadoo niet anders weet dan dat je staat ingelogd.
Bovendien staat mijn server geloof ik dusdanig ingesteld, dat wanneer een werkstation het internet op wil en er is geen verbinding, dat hij dan opnieuw gaat inbellen, maar daar heb je natuurlijk niets aan als je het eerste half uur een foutmelding krijgt.
Pagina: 1