Toon posts:

[XP] accounts terugkrijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een mogelijk in windows xp, om nadat je hem opnieuw geinstalleerd hebt, de voor de installatie bestaande accounts terug te krijgen? er stonden namelijk nogal wat emails in mijn outlook express die ik graag weer terug zou zien.

daarnaast heb ik dat als ik een winxp upgrade doe via de cd, dat hij ipv het home edition opstartscherm een blauw scherm geeft, en windows afgesloten word, hoe komt dat? ik doe alles gewoon volgens het boekje, tenminste, dat deed iki om er zeker van te zijn dat ik niks verkeerds doe, na poging 3 zonder boekje. kan het er mee te maken hebben dat ik een niet-windows RAID-controller gebruik? (je weet wel druk op F6 om een niet windows RAID-controller te installeren) zonder die raid-controller ziet xp mn harde schijf niet

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:33

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 08:40:
is er een mogelijk in windows xp, om nadat je hem opnieuw geinstalleerd hebt, de voor de installatie bestaande accounts terug te krijgen?
Erover geïnstalleerd of bedoel je met format?

Met format kun je dat iig wel vergeten...dat wist alles wat op de partitie staat. Volgende keer beter eerst je *.dbx files saven.

Verwijderd

Topicstarter
niet met format, gewoon eroverheen gezet, waar staan die .dbx bestanden? in welke map?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien even zoeken naar .dbx bestanden?
Ze staan iig ergens in C:\Documents and Settings\[username]\

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
oh ja, sorry niet aan gedacht

ik kan ze trouwens met zoeken ook niet vinden hoor

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 09:42 ]

Verwijderd

mm denk niet dat dit gaat lukken! maar hoope van wel ben ook nog steedt opzoek naar een account :( !

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 09:41:
oh ja, sorry niet aan gedacht

ik kan ze trouwens met zoeken ook niet vinden hoor

Heb je een schijf met NTFS als filesystem? Zo ja, dan moet je even op de map C:\Documents and Settings\[username] 'Take Ownership' uitvoeren. Eerst even simple filesharing uitzetten (hoe? zie WOS FAQ).

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb ntfs, maar hoe doe ik een take ownership?

p.s. ik draai home edition nederlandse versie, moest van mn pa

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 09:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor maar ik kom er echt niet uit, en wat jij zegt over in het register dingen verwijderen zoals in de faq, dat zegt ie dat ie dat niet kan verwijderen, nou dan weet ik het ook nie tmeer hoor
Pagina: 1