Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] dremel

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he luitjes,

ik ben nog een beetje een n00b in die "casemodding" sector.. dussuh.. ik wil met kerst zo een dremel vragen om mn HQ-08 kast van een plexiglas plaat te voorzien. ik heb er al zo een kleurencase-fan in en de rest ziet er van binnen wel strak uit. maar nu keek ik even in de karwei en zag ik dat die gekke dremel €159 euro ofzo was. dit is een beetje teveel van het goeie. dus hebben jullie goedkope tips voor me..? en kunnen jullie me op weg helpen met een case-mod of stuur een link waar het uitgelegd word voor newb's. dus ik hoor het wel van jullie

grtz, Tom

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 08:16:
he luitjes,

ik ben nog een beetje een n00b in die "casemodding" sector.. dussuh.. ik wil met kerst zo een dremel vragen om mn HQ-08 kast van een plexiglas plaat te voorzien. ik heb er al zo een kleurencase-fan in en de rest ziet er van binnen wel strak uit. maar nu keek ik even in de karwei en zag ik dat die gekke dremel €159 euro ofzo was. dit is een beetje teveel van het goeie. dus hebben jullie goedkope tips voor me..? en kunnen jullie me op weg helpen met een case-mod of stuur een link waar het uitgelegd word voor newb's. dus ik hoor het wel van jullie

grtz, Tom
geef mij maar decopeerzaag, dremel is vel te duur en de slijpschijfjes gaan veel te snel op :r :(

Verwijderd

ze zijn er al vanaf 50 euro, ligt er aan wat je er allemaal bij wil, ik heb een dremel-multi, en die kostte me maar 70 euro bij praxis :)

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
En je hebt natuurlijk allerhande kloontjes die een stuk minder kosten :)

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

gebruik de search ff.

Iig zijn er legio vervangers. Bij de gamma hadden ze er pas 1 voor 25 pleuro.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

welkom in dit forum zou ik zeggen.
gebruik in het vervolg de search want hier zijn al veel topics over geweest, gebruik wel de omega search, en groeten hoeft niet, we vinden iedereen toch al aardig hier :) en we zijn heel dankbaar :)
slotje request ingedient

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 08:16:
he luitjes,

grtz, Tom
Karwei sucks :+

Maar je kan ´m echt veel goedkoper vinden, ff in andere doe-het-zelf zaken zoeken misschien

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 08:25:
[...]

Karwei sucks :+

Maar je kan ´m echt veel goedkoper vinden, ff in andere doe-het-zelf zaken zoeken misschien
moet zijn:Maar je kunt hem ergens anders echt wel goedkoper vinden |:(

(Handen zijn nog slaperig :D )

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

voordat dit topic dan opslot is..

kijk is na fake dremels.. dus wel dremels maar niet van het merk dremel. deze zijn veel goedkoper en werken even goed. de hulp stukjes van de dremel passen meestal ook op zon fake dremel dus ga is naar de gamma/praxis/kijkshop en wie weet vind je daar wat. er is geregeld een aanbieding..

en wat er al gezegd wordt.. kijk is naar een decoupeerzaag. dat werkt even goed en is goedkoper als je ffies de slijpschijfjes bij op de dremel teld.

maar tis jou keuze...

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 08:27:
[...]

moet zijn:Maar je kunt hem ergens anders echt wel goedkoper vinden |:(

(Handen zijn nog slaperig :D )
offtopic:
Tip: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knopje gebruiken ;)

Zoals hierboven al staat: je kan ook een decoupeerzaag gebruiken, en er zijn ook allemaal dremel-cloons die dan erg goedkoop in de bouwmarkten komen.
Hou gewoon dit forum in de gaten, dan zie je vanzelf een topic als er weer een actie is bij de Gamma oid :)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Er zijn idd vershillende alternatieven (decoupeerzaag danwel kloon-dremels). Zoek maar eens :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.