[merge] Vraagje, originele t.net nick was gebanned..

Pagina: 1
Acties:

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Ik heb een vraagje... ik heet op GoT DiSiLLUSiON, en op T.net heette ik voor geruime tijd ook DiSiLLUSiON. Nu is mijn T.net nick gebanned een tijdje geleden, omdat 'k nogal overhit reageerde met die hele heisa om een topic dat uit een crewforum was gelekt.. Ik vroeg of ik gebanned kon worden en dat is gedaan. Een tijd later heb ik op t.net nieuw geregisteerd onder de afkorting DiS, ik was al weer wat rustiger ;) en had er spijt van.

Maar nu mijn vraag: De databases worden gemerged. Ik heb op die koppelpagina mijn GoT nick DiSiLLUSiON opgegeven, en mijn t.net nick DiS.. Mijn voorkeur gaat uit naar m'n originele GoT nick natuurlijk. Maar er staat in het artikel dat gebande adressen niet terug te kapen zijn. Betekent dat dat mijn voorkeur voor mijn originele nick zowiezow niet geldig is? Omdat die nick op T.net gebanned is?

Ik vermoed dat dit bij meerdere mensen gebeurt is, aangezien er een aantal destijds ook nogal overhit reageerden met de vraag of ze gebanned konden worden... Ik weet niet meer precies wie, maar sommigen waarvan ik denk dat ze toen ook overhit reageerden zie ik nu nog steeds posten op GoT en ik vermoed dus dat ook zij een andere t.net nick aangenomen hebben. Hoe zal dit in z'n werk gaan in die gevallen?

Zal de merge gewoon doorgaan, en het t.net account eigenlijk ge-unbanned worden, zal er een toevoegsel aangeplakt worden (zodat ik voor beiden een andere nick zal moeten verzinnen tegen die tijd) of is daar een andere oplossing voor?

[ Voor 6% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 26-11-2002 06:14 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

DiSiLLUSiON is niet gebanned en voor zover ik kan zien ook nooit gebanned geweest :?.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-03 20:47
Ik denk dat het wel duidelijk is dat beide accounts daadwerkelijk van jou zijn dus het lijkt me dat de adjes wel even kunnen regelen dat DiS (die je waarschijnlijk wil behouden omdat het je huidige account is) gewoon DiSiLLuSioN wordt en dat DiSiLLuSioN wordt gerenamed :).

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
Wouter Tinus: Oh? :? Ik zou zworen dattie gebanned was... maarjah.. ehh ok, thnx.

DKasemier: Dat zou mooi zijn...