Toon posts:

Tv Out naar TV

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste oplossing om een videokaart met TV out aan te sluiten op de TV? Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

Met een harwarematige ondersteuning op een Grafische kaart voor TV-Out, kun je hem meestal met een s-Video direct aansluiten.

Bij de nieuwe generatie GeForce2 MX kaarten van MSI, met de detonator3(635) kun je met de TwinView kiezen tussen welke output, monitor of TV of beiden, ook met S-Videokabel.

http://HardwareXpo.hypermart.net

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Matrox G400 DualHead schijnt een goede te zijn voor dit soort doeleinden, omdat de 2e ouput geheel afzonderlijk werkt, stabiel is en goed beeld produceert.

Verwijderd

Harry, mijn tnt2 kan dat zelfs al :)

Verwijderd

De TNT2 en de MX-en kunnen dit net zo goed als de Matrox, er zit alleen tussen de merken MX wel wat TV kwaliteitsverschil.(Dit heeft te maken met de decoder die gebruikt wordt, op de kaart)

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:16
Ik heb een Viper II
en mij lukt he niet om de TV er op aan te sluiten. Vhs(zoiets) uit. maar dan moet ie naar mijn tv en dat heeft alleen maar scart of zo'n tv ingang dingetje. weet iemand wat voor kabeltje ik nodig heb?????

ALvast THNX

Verwijderd

Ja, een verloop (of complete kabel) met an de ene kant S-Video en aan de andere SCART, is beter dan Video-Composite, want je hebt dan kans dat de scart ook S-Video of RGB doorgeeft.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:27
Kan je die scart aansluiting op zon kabel op een willekeurige tv aansluiten met scart, of moet zo'n tv dat ondersteunen?

Verwijderd

Scart is Scart, dat zit dan wel goed, en zal er waarschijnlijk RGB worden doorgestuurd!

www.hardwarex.nl

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 04:09 schreef harry het volgende:
Scart is Scart, dat zit dan wel goed, en zal er waarschijnlijk RGB worden doorgestuurd!

www.hardwarex.nl[/quote]Dat is dus niet waar.. je kunt niet zondermeer een scartplug aan een S-VHS plug zetten en aan alle TV hangen. De TV moet wel degelijk S-VHS ondersteuning hebben. Ik heb een TV die geen S-VHS ondersteunt. Dus ik had een probleem. Ik heb het opgelost door er een videorecorder er tussen te plaatsen. Ik kom nu in de problemen met inpendantie (denk ik)

Verwijderd

Ik schreef ook niet S-VHS (Super-VHS) maar S-Video, en dat is een anderebenaming, Super-VHS is een verbeterde VHS met resolutie door JVC...

S-Video is een plug waarvan de Chrominance en Luminance gescheiden wordt getransporteerd via een goede kwalitiets kabel en pluggen! ;)

Verwijderd

Zozo, ontwaakt uit de winterslaap ? :Z

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah, ouwe }:O

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.